институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг туризма

Контрольна робота з маркетингу

Зміст 1. Визначте основні маркетингові функції державних національних і регіональних органів управління туризмом. 3 2. Охарактеризуйте всі чинники, що впливають на ціну туристичного продукту. 9 3. Поясніть сутність виставково-ярмаркової діяльнос...

Контрольна робота маркетинг в туризмі

1. Охарактеризуйте методи мотивації, які застосовуються для стимулювання збуту турагента 3 2. Визначте конкурентні стратегії підприємства 6 3. Охарактеризуйте методи ціноутворення 10 ЗАДАЧА 15 Вихідні дані: Підприємство “Наталі”, туристичний оп...

Контрольна робота з маркетингу

1. Організація рекламної діяльності 4 2. Методи PR в туризмі 9 3. Аналіз ринку в’їзного туризму України 12 Список використаних джерел 15 ...

Контрольна робота з маркетингу

Вступ. 3 1. Зв’язки з громадськістю. 5 2. Характеристика світового ринку засобів розміщення. 8 3. Розробити опитувальний лист для визначення намірів споживачів туристичних послуг. 16 Висновок. 18 Список використаних джерел 20 ...

Контрольна робота з маркетингу в туризмі

1. Опишіть методику маркетингового дослідження конкурентоспроможності турпродукту 3 2. Поясніть сутність кожної із стратегій встановлення ціни на новий товар 7 3. Назвіть основні вимоги, яким повинен відповідати цільовий сегмент підприємства 10 За...

Контрольна робота маркетинг

1. Застосування концепцій удосконалення виробництва та удосконалення товару (продукції) в закладах ресторанного господарства 3 2. Листи опитування: використання, структура, правила складання 9 3. Спрогнозуйте товарооборот закладів ресторанного госп...

Контрольна робота маркетинг

1. Визначте показники, що характеризують попит і пропозицію є туризмі. 3 1. Охарактеризуйте різновиди структур маркетингових служб підприємства 10 3. Назвіть основні різновиди вертикальних маркетингових систем у туризмі. Наведіть приклади. 18 ...

Контрольна робота маркетинг

1. Опишіть, як розподіляються маркетингові функції між суб'єктами туристичного ринку. 3 2. Назвіть чинники, що визначають ступінь чутливості споживача до ціни на турпродукт. 6 3. Охарактеризуйте основні етапи участі у виставково-ярма...

Контрольна робота маркетинг

1. ВИЗНАЧТЕ ОСНОВНІ ТИПИ КОРПОРАТИВНИХ КЛІЄНТІВ У ТУРИЗМІ. ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ КУПІВЛЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ КОЖНИМ З НИХ? 3 2. РОЗКРИЙТЕ СУТНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ 6 3. ПОЯСНІТЬ РІЗНИЦЮ МІЖ РЕКЛАМНИМИ ЗАВДАННЯМИ ТУРОПЕРАТ...

Концепції маркетингу

ЗМІСТ Вступ 2 1. Історія формування основних концепцій маркетингу 3 2. Складові концепції маркетингу 7 Висновок 13 Література 14...

Користування землями сільськогосподарського призначення

Вступ 1. Користування землями сільськогосподарського призначення 2. Порядок надання земельних ділянок для ведення СФГ, їх розміри 3. Поняття і суть державного регулювання сільського господарства Висновок Використана література...

Кримінальна юстиція України

Завдання № 11 2 1. Правовий механізм затримання підозрюваного у вчиненні злочину 2 2. Притягнення в якості обвинуваченого та проблеми законності у міжнародно-правовому аспекті 6 Задача 10 Список використаних джерел 13 ...

Майно в цивільному праві

Вступ 2 1. Поняття «майна»в цивільному праві 2 2. Поділ майна на рухоме та нерухоме 6 3. Інші класифікації речей (майна) 9 Висновки 13 Список використаних джерел 14 ...

Майно в цивільному праві

Вступ 2 1. Поняття «майна»в цивільному праві 2 2. Поділ майна на рухоме та нерухоме 6 3. Інші класифікації речей (майна) 9 Висновки 13 Список використаних джерел 14 ...

Мандат народного депутата України

Вступ / Розділ 1. Загальні положення / Розділ 2. Права та обов’язки народного депутата України у Верховній Раді України і її органах / Розділ 3. Права та обов’язки народного депутата України у виборчому окрузі та за його межами / Розділ 4. Основні га...

Маркетинг

1) Методика дослідження зовнішнього середовища підприємства…………….3 2) Чинники, що впливають на вибір структури маркетингової служби туристичного підприємства…………………………………………………….5 3) Етапи проведення маркетингового дослідження……………………………..8 Задача...

Маркетинг

Основні чинники виробництва туристичного продукту 3 Характеристика критеріїв сегментації туристичного ринку 8 Характеристика засобів зв'язків з громадськістю, що використовує туристичне підприємство 12 Задача 1.Вихідні дані: Ту...

Маркетинг

1. ВИЗНАЧТЕ КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 3 2. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ОСНОВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ 6 3. МАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 12 ЗАВДАННЯ 16 Туристичне підприємство планує вивести на ринок тури до Шрі-Ланки. Провед...

Маркетинг

1. Характеристика етапів проведення маркетингового дослідження. - 3 - 2. Основні методи стимулювання збуту в туризмі. - 7 - Стимулювання споживачів - 7 - Стимулювання роздрібних турагентов. - 8 - Пропаганда туризму - 9 - 3. Сутність і структура ...

Маркетинг

1. Визначте основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясніть різницю між: поняттями "якість" і "конкурентоспроможність" 5 3. Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ...

Маркетинг

1. Визначте основні маркетингові функції державних національних і регіональних органів управління туризмом 2 2. Охарактеризуйте всі чинники, що впливають на ціну туристичного продукту 8 3. Поясніть сутніст...

Маркетинг

1. Характеристика маркетингових функцій оператора 3 2. Характеристика чинників, що впливають на купівельну поведінку туриста 7 3. Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 11 Список використаної літератури 14 ...

Маркетинг

1. Маркетингове середовище 3 2. Процес прийняття рішення про покупку 7 3. Основні напрямки комунікаційної діяльності суб'єктів туристичного ринку 12 Список використаної літератури 20 ...

Маркетинг

1. Основні чинники виробництва туристичного продукту - 3 - 2. Характеристика критеріїв сегментації туристичного ринку - 8 - 3. Характеристика засобів зв'язків з громадськістю, що використовує туристичне підприємство - 12 - Задача - 17 ...

Маркетинг

1. За яких умов туроператор може вимагати знижок з ціни у виробника туристичних послуг 3 2. Охарактеризуйте кожний з етапів особистого продажу в туристичному підприємстві 5 3. Визначте, як впливають екологічні чинники на формування туристично...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |