институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Практична робота з маркетингу

1. ПРОВЕДЕННЯ КАБІНЕТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 3 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ. 6 3. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ 9 3.1. Концепція управління маркетингом, яку використовують в корпорації Roshen 9 3.2. Склад маркетингового середовища 10 3.3. Сильні та слабкі ст...

Практична робота з маркетингу

1. Яку практичне значення розробки медіа плану може мати показник частки реклами, якщо відомо що всі розрахунки відбуваються на основі рейтингів, а не на основі визначення частки аудиторії? 3 2. Чи можна стверджувати, що для рекламодавця мінімальна ...

Практична робота з маркетингу ( на прикладі)

Вступ 3 Перелік питань для виконання практичної частини контрольної роботи 3 1. Яку з концепцій управління маркетингу використовує ваше підприємство? Поясніть, чому. 3 2. Охарактеризувати склад маркетингового середовища вашого підприємства. 7 3. ...

Практична робота рекламна література

1. Детально описати об’єкт 3 2. Визначити мету рекламної комунікації. Цілі рекламної компанії 5 3. Описати цільову аудиторію 10 4. Конкурентоспроможність об’єкта рекламування 12 5. Порівняти свій товар і товар конкурентів 15 6. Фірмова атрибутик...

ПРАКТИЧНА РОБОТА «ФРАНЧАЙЗИНГ»

ФРАНЧАЙЗИНГ на прикладі мережі швидкого харчування ДОГОВІР комерційної концесії (франчайзинг)...

Практичне завдання - Розробка стратегії транснаціональної компанії на зовнішніх ринках

Практичне завдання “Розробка стратегії транснаціональної компанії на зовнішніх ринках” Наприкінці ХХ століття на світовому ринку з’явився новий вантажний автомобіль марки “Ford”, у виробництві якого брали участь декілька країн. Його кабіна виготовл...

Практичне завдання з маркетингу. Товар - побутова техніка

(Товар - побутова техніка) Головні ринкові характеристики товару, фірми-виробника і конкурентних товарів. 1 1.Аналіз еластичності попиту за ціною на товар 2 2.Показники та оцінка якості товару 4 3. Критерії та оцінка конкурентоспроможності товару...

Практичне завдання маркетинг

1. Скласти ринкову характеристику товару фіми та товарів конкурентів. Визначити позицію товару на ринку. Охарактеризувати сучасний стан товарного ринку (обраного за варіантом роботи). 1 2. Проаналізувати еластичність попиту за ціною. 9 3. Оцінити ...

Практичне застосування маркетингу як категорія ринку

1. Практичне застосування маркетингу як категорія ринку 2. Стратегічне планування 3. Основні моделі прийняття рішень про покупку. 4. Конкуренти як фактор мікро середовища підприємства. 5. Характеристика товарно-диференційованого маркетингу. ЛІТЕРАТУР...

Практічна частіна діплому -Збутова політика ВАТ Кривбасцемент

Зміст 2.Діагностика збутової діяльності ТОВ „КРИВБАС ЦЕМЕНТ” 36 2.1. Загальні відомості про підприємство „КРИВБАС ЦЕМЕНТ”. 36 2.2. Аналіз ринку цементу України. ...

Предмет: Теорія і практика реклами. Вид роботи: Контрольна робота

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 Рекламний процес: складові частини, учасники 4 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 13 2.1. Аналіз зразка друкованої реклами 13 2.2. Виписати на окремих картах п’ять зразків висловів, жартів про рекламу або п’ять зразків дотепних...

Предприятия мелкооптовой торговли.

Введение 1 Организация предприятия мелкооптовой торговли 2 Место мелкооптовой торговли в системе воспроизводства 2 Цикл воспроизводства 2 Принципы рынка 3 От производителя до потребителя 4 Задачи мелкооптовой торговли продуктами питания 6 Формы осуще...

Призначення та структура бізнес-плану

1.ПРИЗНАЧЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 3 2. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІДЕЯ 4 3. СТРУКТУРА БІЗНЕС ПЛАНУ 5 3.1. Описання продукції (послуг) 5 3.2. Ринок збуту 8 3.3. План маркетингу 10 3.4. План виробництва 11 3.5. Організаційний план 11 4. Розрахунок собівартості продукції ...

Принципи маркетинга

Введение3 1. Принципы маркетинга и состояние их воплощения на Украине3 2. Подходы к взаимосвязи производственно-экономических функций на предприятии и задания маркетинга7 3. Этапы жизненного цикла товара9 Заключение16 Литература18...

Принципи маркетингового аналізу та його особливості на підприємствах різних галузей економіки

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи маркетингового аналізу 5 1.1 Сутність та значення маркетингового аналізу для діяльності підприємства 5 1.2 Класифікація галузей економіки та визначення їх особливостей 7 1.3 Методи проведення маркетинг...

Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом

Вступ 3 1. Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом 5 1.1. Комплекс функціональних завдань для реалізації процесу маркетингу 5 1.2. Основні функції маркетингу фірми 8 1.3.Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу 10 1.4. Організаційна п...

Принципи, цілі, функції та суб»єкти маркетингу

1. Принципи, цілі, функції та суб’єкти маркетингу3 2. Придбання товару на ринку9 Завдання №15.13 Література15...

Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку

Вступ 3 1. Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку 4 Література 13 ...

Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку

Вступ 3 Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку 4 Задача № 4 14 Зробіть аналіз конкурентоспроможності фірми А у порівнянні з В та С. Результати занесіть у таблицю. Зробіть висновки. Наприкінці роботи зробити ...

Проблеми виставкового бізнесу в Україні

ВСТУП 3 1. Історія становлення виставкового бізнесу України 5 2. Виставковий бізнес України 8 3. Віртуальні виставки і ярмарки 19 4. Виставка - органічний складовий елемент комплексу маркетингу 22 5. Проблеми виставкового бізнесу в Україні 29 В...

Проблеми виставкового бізнесу в Україні

Вступ 3 1. Теоретичні засади організації виставок 5 2. Історія та проблеми становлення виставкового бізнесу України 15 3. Аналіз організації виставок компанією «Євроіндекс» 23 3.1. Характеристика системи пошуку учасників виставок 23 3.2. Організ...

Проблеми конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на світовому ринку

Проблеми конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на світовому ринку 1 Лытература 10...

Проблеми та перспективи розвитку внутрішньої торгівлі в Україні

Зміст Вступ 3 1 Внутрішня торгівля в Україні: передумови розвитку та розміщення 5 1.1 Сутність внутрішньої торгівлі, її формування в умовах України 5 1.2 Суть і порядок регулювання господарських зв’язків в торгівлі 7 2 Аналіз сучасного стану внутріш...

Проблеми та перспективи розвитку внутрішньої торгівлі в Україні

Зміст Вступ 3 1 Внутрішня торгівля в Україні: передумови розвитку та розміщення 5 1.1 Сутність внутрішньої торгівлі, її формування в умовах України 5 1.2 Суть і порядок регулювання господарських зв’язків в торгівлі 7 2 Аналіз сучасного стану внутріш...

Проведення маркетингових досліджень

Вступ3 1. Назва фірми і форма власності5 2. Організаційна структура5 3. Товарний асортимент7 4. Проведення маркетингових досліджень8 5. Результати анкетування9 6. Аналіз факторів зовнішнього середовища на функціонування підприємства10 7. SWOT-аналіз1...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |