институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Поняття та методи ринкових досліджень

ВСТУП 4 1. МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА 5 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 8 3. ВИДИ ТА МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ 10 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА 15 ...

Поняття та оцінка рівня конкурентоспроможності

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття конкурентоспроможності 4 2. Оцінка конкурентоспроможності на прикладі фірми 8 Висновок 12 Література 13...

Поняття та оцінка рівня конкурентоспроможності

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття конкурентоспроможності 4 2. Оцінка конкурентоспроможності на прикладі фірми 8 Висновок 12 Література 13...

Поняття якості та конкурентоспроможності виноградного вина

ЗМІСТ ВСТУП.................................................................... 2 РОЗДІЛ І Поняття якості та конкурентоспроможності виноградного вина............................................................. 4 РОЗДІЛ ІІ Визначення показників я...

Поняття „товарна марка”, просування товарної марки

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ «ТОВАРНА МАРКА», ПРОСУВАННЯ ТОВАРНОЇ МАРКИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРНОЇ МАРКИ НА РИНОК (практика) 15 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ...

Поняття, сутність та функції маркетингу

Зміст Вступ 3 1 Поняття, сутність та функції маркетингу 4 2 Технологія маркетингової діяльності 8 3 Маркетингові дослідження як інструмент маркетингової діяльності 14 Висновок 17 Використана література 18...

Поняття, сутність та функції маркетингу

Зміст Вступ 3 1 Поняття, сутність та функції маркетингу 4 2 Технологія маркетингової діяльності 8 3 Маркетингові дослідження як інструмент маркетингової діяльності 14 Висновок 17 Використана література 18...

Поняття, сутність, ознака, критерії сегментування ринку (на прикладі промислових товарів - кондіционерів)

ВСТУП 3 1. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ. 5 1.1.ПОНЯТТЯ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ТА ЙОГО ЕТАПИ 5 1.2. КРИТЕРІЇ ТА ОЗНАКИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ 9 1.3. ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ СЕГМЕНТУВАННЯ 10 1.4. МЕТОДИ РИНКОВОЇ СЕГМЕНТАЦІЇ 14 1.5. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ТОВАРІВ ПРОМИ...

ПОПИТ І ВИДИ МАРКЕТИНГУ ЗА ВИДАМИ ПОПИТУ

Вступ. 3 1. Сутність ринкового попиту та його різновиди 5 2. Види маркетингу в залежності від виду попиту 9 Висновок 19 Література 22 ...

Порядок занятия торговой деятельностью и правила торгового обслуживания населения

Содержание Введение 1. Порядок занятия торговой деятельностью и правила торгового обслуживания населения 2. Порядок занятия торговой деятельностью и правила торгового обслуживания населения 2.1. Порядок формирования стоимости товара 2.2. Учет поступл...

Порядок установи підприємства

ЗМІСТ Вступ 2 1. Порядок установи підприємства 5 2. Розрахунковий розділ 7 2.1. Організація основного виробництва виробу 7 2.1.1 Обгрунтування виробничої програми виробу 7 2.1.2 Визначення типу виробництва виробу 8 2.2. Виробнича структура підприємст...

Послуга та її характеристики

Завдання: 1. Послуга та її характеристики 2. Законодавчі акти, що регулюють маркетингову діяльність в Україні (Закон України „Про рекламу”)...

Потребности и рынок. Модели поведения потребителя на рынке

План: Введение 3 Глава 1. Исследование и анализ рынка 4 1.1 Класс...

Поясність сутність методів розрахунку цін на підставі витрат. Розкрийте їхні переваги і недоліки

Вступ 3 1 Моделі цінової політики підприємства в ринкових умовах 4 2 Аналіз витратних методів ціноутворення 6 3 Методика встановлення початкової ціни 8 4 Сутність маржинального аналізу 9 Висновки і пропозиції 12 Список використаної літератури ...

Правила формування структури, форми та змісту рекламного звернення

Вступ 4 1. Структура та види рекламних оголошень 5 2.Основні правила оформлення рекламного звернення 6 3. Змість рекламного оголошення 8 Висновок 13 Список використаних джерел 14 ...

Практика використання методів ціноутворення вітчизняними товаровиробниками

Вступ 3 1 Сучасний арсенал методів ціноутворення 5 2 Приклади застосування окремих методів ціноутворення українськими товаровиробниками 8 Висновок 12 Список використаної літератури 13 ...

Практика з маркетингу на прикладі підприємства

1. Опис бізнесу та послуги. 2 2. Концепція ведення бізнесу. 3 3. Місія фірми. 5 4. Аналіз маркетингових можливостей. 5 5. Відбір цільових ринків. 6 6. Розробка комплексного маркетингу. 8 6.1. Розробка послуги за трьома рівнями. 8 6.2. Вибір ме...

Практика з маркетингу на прикладі ТОВ „Торгкомплект”

1. Опис бізнесу та товарів. 2 2. Концепція ведення бізнесу. 3 3. Місія фірми. 5 4. Аналіз маркетингових можливостей. 5 5. Відбір цільових ринків. 7 6. Розробка комплексного маркетингу. 8 6.1. Розробка товару за трьома рівнями. 8 6.2. Вибір мет...

Практика рекламной деятельности на примере торговой фирмы

Содержание. 1. Основы рекламной деятельности. 1.1. Исторические вехи рекламы. 1.2. Понятие и роль рекламы на товарном рынке. 2. Роль рекламы в сбыте. 2.1. Психология рекламы. 2.2. Планирование рекламы. 3. Рекламная деятельность в системе маркетинга...

Практична з марктеингу

1. Привести приклади медіа стратегій, які побудовані на імпульсній, безперервній дії, обгрунтувати відповідь 3 2. Описати загальну схему діяльності щодо створення медіа плану конкретної рекламної компанії 13 Література 18 ...

Практична контрольна з маркетингу

ВСТУП 3 1. ОПИС ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА 4 2. МАРКЕТИНГОВІ ЦІЛІ ПІДПРИЄМСТВА 10 3. АНАЛІЗ СИЛЬНИХ ТА СЛАБКИХ СТОРІН ФІРМИ 13 4. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 17 ВИСНОВКИ 21 ЛІТЕРАТУРА 22 ДОДАТКИ ...

Практична контрольна з маркетингу, на основі туристичного підприємства

1. Опис бізнесу і товару 3 2. Концепція проведення бізнесу 6 3. Місія фірми 7 4. Аналіз маркетингових можливостей 8 5. Відбір цільових ринків 11 6. Розробка комплексу маркетингу 12 6.1 Розробка товару 12 6.2 Вибір методу ціноутворення 15 6.3 ...

Практична маркетинг

Практична робота №2 1. Від яких факторів залежить довжина технологічного ланцюжка рекламодавець – споживач. Чи впливає на кількість ланцюг специфіка продукції, яка рекламується (2 приклада) 2. Які показники характеризують рівень розвитку рекламно...

Практична робота з дисципліни "Маркетингові комунікації"

1. Аналіз фінансово-господарської та маркетингової діяльності ТОВ „Назва” - 3 - 2. Аналіз маркетингового середовища ТОВ „Назва” - 7 - 3. Основні напрямки удосконалювання управління маркетинговою діяльністю ТОВ „Назва” - 12 - Список використаної лі...

ПРАКТИЧНА РОБОТА з дисципліни маркетинг

СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ. АНКЕТА Проведемо анкетування і сегментацію ринку по споживачам чаю в Україні, а також споживачів чаю марки. Метою даного дослідження є: встановити основні відомості про цільових споживачів(вік, стать, рівень доходу), виявити упо...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |