институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Планування матеріально-технічного постачання

1. Планування матеріально-технічного постачання 2. Реклама та стимулювання збуту на ринку ТПП Список використаної літератури...

Планування реклами на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМА В СИСТЕМІ ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ 5 1.1. КЛАСИФІКАЦІЯ Й ОСНОВНІ ТИПИ РЕКЛАМИ 5 1.2. ЦІЛІ І ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ 10 1.3. РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ І СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 16 1.4. СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЇ І ВИКОРИ...

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

План Вступ – ст.3 1. Основи реклами – ст. 5 1.1 Поняття реклами – ст. 5 1.2 З історії реклами – ст. 7 1.3 Психологічний аспект реклами – ст. 9 2. Основні види реклами, носії реклами і засоби її поширення. – с...

Планування рекламної діяльності підприємства та оцінка її ефективності

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління маркетинговими комунікаціями 5 Розділ 2. Аналіз виробничої діяльності підприємства на ринку 16 2.1.Організаційно-правова оцінка підприємства 16 2.2. Динаміка виробництва основних видів продукції 19 ...

Планування системи знижок і націнок

Вступ 3 1. Характеристика оцінки рівня попиту та пропозиції на продукції 4 2. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів 6 3. Планування системи знижок та націнок 15 Висновки 26 Список використаної літератури 28 ...

Планування та проведення маркетингових досліджень

Зміст Реферат 4 Вступ 5 Розділ 1 Аналіз макро- та мікромаркетингового середовища 8 1.1 Спільне підприємництво як фактор макросередовища 8 1.2 Спільне підприємство, особливості його діяльності 11 1.3 Характеристика СП «Міяфа ЛТД» 16 Розділ 2 Плануван...

Побудова і технологічне планування приміщень магазинів

Вступ 3 1. Влаштування і технологічне планування магазинів і їх вплив на результат господарської діяльності торгового підприємства 5 1.1. Вимоги до устрою магазинів 5 1.2. Склад і взаємозв'язок приміщень магазина 6 1.3. Устрій і планування торгов...

Побудова конкурентної карти ринку

ПЛАН: Побудова конкурентної карти ринку 1. Аналіз конкурентів 2. Побудова конкурентної карти ринку Задача 12...

Поведение потребителей при принятии решения о покупке

Оглавление: ГЛАВА 1. МОДЕЛЬ ПОКУПАТЕЛЬСКОГО ПОВЕДЕНИЯ 2 ГЛАВА 2. ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОКУПАТЕЛЯ 3 1) Факторы культурного порядка: 4 1.1 Культура 4 1.2 Субкультура. 5 1.3 Социальное положение. 6 2) Факторы социального порядка: 8 2.1 Референтные группы....

ПОВЕДЕНЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОКУПАТЕЛЕЙ ТУРИСТСКИХ УСЛУГ

П Л А Н ВВЕДЕНИЕ 2 Глава I. ПОВЕДЕНЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОКУПАТЕЛЕЙ ТУРИСТСКИХ УСЛУГ 5 1.1. Факторы, оказывающие влияние на потребителей туристских услуг 5 1.2. Мотивы поведения потребителей 15 1.3. Покупательское поведение потребителей 29 ...

ПОВЕДЕНЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОКУПАТЕЛЕЙ ТУРИСТСКИХ УСЛУГ

П Л А Н ВВЕДЕНИЕ 2 Глава I. ПОВЕДЕНЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОКУПАТЕЛЕЙ ТУРИСТСКИХ УСЛУГ 5 1.1. Факторы, оказывающие влияние на потребителей туристских услуг 5 1.2. Мотивы поведения потребителей 15 1.3. Покупательское поведение потребителей 29 ...

Поведінка споживачів

1. Показники якості ковбасних виробів 3 2. ВАТ "М'ясокомбiнат "Назва" – лідер українського ринку ковбасних виробів 9 3. Аналіз поведінки покупців на українському ринку ковбасних виробів 14 Література 23 ...

Повышение конкурентностпособности и расширение ассортимента продукции

Содержание: Аннотация. 4 Введение. 6 Глава 1. Маркетинг: теория и практика. 10 1.1. Понятие о маркетинге. 10 1.1.1. Содержание маркетинга. 10 1.1.2. Принципы маркетинга. 14 1.1.3. Управление маркетингом. 16 1.1.3.1. Состояние спроса. 16 1.1.3.2. Конц...

Позиціонування телевізорів на ринку України

Вступ 3 1. Стан ринку телевізорів в Україні 5 2. Характеристика асортименту телевізорів представлених на ринку України 13 3. Структура асортименту телевізорів на підприємстві ТОВ "Назва" 19 4. Порівняльне тестування телевізорів різних виробників...

Показатели качества товара.

Содержание Содержание 2 Введение 3 Показатели качества товара 5 Факторы влияющие на качество продукции. 21 Факторы влияющие на конкурентоспособность 23 Обеспечение эконкурентности продукции и пути её повышения как главного фактора повышения эффектив...

ПОЛЕЗНОСТЬ ТОВАРА КАК ОСНОВА ЕГО ОЦЕНКИ ПОКУПАТЕЛЯМИ.

План 1. ПОЛЕЗНОСТЬ ТОВАРА КАК ОСНОВА ЕГО ОЦЕНКИ ПОКУПАТЕЛЯМИ. 2. ОСОБЕННОСТИ РЫНКА ПРОДУКЦИИ ПРОИЗВОДСТВЕННО-ТЕХНИЧЕСКОГО НАЗНАЧЕНИЯ. Литература....

Понятие и особенности макроокружения

1. Понятие и особенности макроокружения3 2. Анализ макроокружния5 3. Понятие организационной культуры9 4. Сильные и слабые стороны внешней среды10 5. SWOT - анализ11 6. Влияние возможностей на организацию13 Выводы15 Вопросы16...

Понятие товарного ассортимента, критерии его формирования

Введение 3 1. Понятие товарного ассортимента, критерии его формирования 3 2.Стадии, этапы процесса формирования ассортимента товаров 5 3. Управление товарным ассортиментом на примере ЧП «Юность» 7 Выводы 9 Литература: 10...

Поняття та види конкурентоспроможності

План: 1. Поняття та види конкурентоспроможності Конкурентоспроможність країни Конкурентоспроможність галузі Конкурентноспроможність фірми, компанії Конкурентоспроможність товару 2. Види конкуренції Досконала конкуренція. Недоско...

Поняття і соціально-економічне значення культури торгівлі

Зміст Вступ…………………………………………..…….…………………3 Розділ І. Поняття і соціально-економічне значення культури торгівлі……………………….……..…………………….5 1.1. Суть і соціально-економічне значення культури торгівлі…………….………………………………..5 1.2. Поняття та складники культур...

Поняття і сутність міжнародного маркетингу

План. 1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу. 2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тес...

Поняття продажу та особливості його здійснення

Зміст Вступ 3 1 Поняття продажу та особливості його здійснення 5 1.1 Функції торгівлі та параметри її ресурсного потенціалу 5 1.2 Суть та зміст продажу товарів на замовлення та вдома у покупців 10 2 Технологія продажу товарів на замовлення: зміст та...

Поняття продажу та особливості його здійснення

Зміст Вступ 3 1 Поняття продажу та особливості його здійснення 5 1.1 Функції торгівлі та параметри її ресурсного потенціалу 5 1.2 Суть та зміст продажу товарів на замовлення та вдома у покупців 10 2 Технологія продажу товарів на замовлення: зміст та...

Поняття синергії в підприємствах торгівлі

Вступ 3 1. Синергічні засади управління підприємством 3 2. Синергетичний підхід в аналізі економічних систем 6 3. Синергічні закономірності у маркетингу 8 Висновки 15 Література 16 ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |