институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Оцінювання макро- та мікросередовища фірми (теоретична робота)

Вступ 3 Розділ 1. Маркетингове середовище фірми 6 Розділ 2. Внутрішнє та зовнішнє середовище організації 10 2.1. Характеристика та оцінка макросередовища фірми 10 2.2. Характеристика мікросередовища організації 18 Розділ 3. Аналіз маркетингового...

Паблік рилейшнз як тип науково-пізнавальної та організаційно-технічної діяльності

Паблік рілейшінз як тип науково-пізнавальної та організаційно-практичної діяльності 2 Список використаної літератури 12 ...

Паблік рилейшнз як тип науково-пізнавальної та організаційно-технічної діяльності

Паблік рілейшінз як тип науково-пізнавальної та організаційно-практичної діяльності 2 Список використаної літератури 12 ...

Пакет документів при розробці нового лікарського засобу

Вступ 1. Сучасний стан науково-технічного потенціалу фармацевтичної галузі України 5 2. Реєстрація нових лікарських засобів в Україні 11 Висновки 21 Література 23 ...

Перемінні показники конкурентоспроможності товарів

Вступ 3 1. Сутність категорії «конкурентоспроможність». Поняття конкурентоспроможності продукції 4 2. Загальна характеристика параметрів та показників конкурентоспроможності продукції 8 3. Особливості перемінних показників конкурентоспроможності т...

Питання на екзамен з маркетингових досліджень

План: 1. Мета маркетингових досліджень. Конкретизація цілей дослідження для розв'язання конкретної проблеми: логічна послідовність реалізації цілей маркетингового дослідження. 2. Поняття маркетингової інформації та принципові вимоги до її формува...

Піарні технології на виборчих кампаніях у Росії

Вступ Розділ 1. Діяльність ПР-агенств у політичному житті Росії 1.1. Розвиток діяльності ПР-агенств у політичній сфері 1.2. Методи діяльності ПР-агеств у політичній сфері Розділ 2. Вибори як головна сфера діяльності політконсультантів 2.1. Форм...

ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в туризмі 5 1.1. Маркетинг в туризмі 5 1.2. Концепції маркетингу в туризмі 8 1.3. Особливість стратегій розвитку туристичних підприємств 11 Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми „Супу...

Підготовка зовнішньоторговельної угоди

Вступ 3 1. Аналітична маркетингова оцінка ринку досліджуваного товару 5 1.1. Аналіз світового ринку товару 5 1.2. Аналіз українського ринку товару 15 2. Правове обґрунтування можливості здійснення даної зовнішньоекономічної угоди 19 3. Зовнішньо...

Підготувати проект

ВСТУП 3 1. Історія розвитку підприємства (Кондитерська корпорація) 5 2. Організаційно-економічні показники діяльності підприємства. Об’єм продажів 6 3. Система маркетингу комунікацій 8 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19 ...

Підприємство як суб’єкт ринку

ВСТУП 3 1. ПІДПРИЄМСТВО ЯК ЕКОНОМІЧНИЙ СУБ'ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ 4 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР У РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ (на прикладі корпорації назва) 11 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 24 ...

Підходи до забезпечення конкурентних переваг підприємства

Вступ 3 1. Стратегії забезпечення конкурентоздатності 4 2. Забезпечення конкурентних переваг відповідно до рівнів конкурентоздатності 7 3. Підтримка конкурентоздатності відповідно до стадії життєвого циклу конкурентної переваги 11 Висновки 12 Сп...

Підходи при виборі рекламних засобів

План Вступ 1. Підходи при виборі рекламних засобів 2. Розробка рекламного бюджету 3. Принципові основи рекламної кампанії Висновки Використана література...

План заходів в області PR по подоланню існуючих проблем ВАТ «Чернігівська кондитерська фабрика «Стріла»

Вступ 3 1. Аналіз ринкової ситуації 4 1.1. Опис ринку 4 1.2. Опис фірми 7 1.3. Опис товару 10 1.4. Стратегічні і тактичні цілі фірми 13 2. Планування стратегії PR 15 2.1. Місія PR-кампанії 15 2.2. Цілі та засоби PR-кампанії 15 3. Цільова аудиторія дл...

План маркетингу. План виробництва. Фінансовий план

РЕЗЮМЕ 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5 2. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІДЕЯ 10 3. ПЛАН МАРКЕТИНГУ 12 4. ПЛАН ВИРОБНИЦТВА 14 5 РОЗРАХУНОК СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 17 5.1. Прямі витрати на одиницю виробленої продукції 17 5.2.Непрямі витрати на об’єм реалізованої пр...

План рекламної кампанії (на прикладі підприємства горілчаного виробництва)

1. Резюме для керівництва 3 2. Огляд маркетингової ситуації у цільовому сегменті ринку 4 3. Стратегія і тактика рекламної кампанії 7 4. Рекламний менеджмент у засобах масової інформації 8 Список літератури 9 ...

Планирование маркетинга

ВВЕДЕНИЕ - 3 - ГЛАВА 1. МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ОРГАНИЗАЦИИ И УПРАВЛЕНИЮ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ НА ПРЕДПРИЯТИИ - 4 - 1.1. Концепции управления маркетингом - 5 - 1.2. Стратегическое планирование маркетинга - 7 - ГЛАВА 2. МАРКЕТИНГОВЫЙ АНАЛИЗ И...

ПЛАНИРОВКА МАГАЗИНА И СПОСОБЫ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ ТОВАРА

ОГЛАВЛЕНИЕ ОГЛАВЛЕНИЕ 1 Введение 2 Глава 1. ПЛАНИРОВКА МАГАЗИНА И СПОСОБЫ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ ТОВАРА 3 1.1. Планировка магазина 3 1.2. Приоритетность места в торговом зале 4 1.3. Разделение товарных групп 6 1.4. Торговая точка с небольшой площадью 7 1.5. ...

Планування збутової діяльності підприємства

Вступ. 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4 1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4 1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9 Розділ 2. Методи планування і прогнозуванн...

Планування збутової діяльності підприємства

Вступ. 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4 1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4 1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9 Розділ 2. Методи планування і прогнозуванн...

Планування змін та реструктуризація

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3 1. Структура системи фінансового планування на підприємстві 3 2. Місце маркетингової служби на підприємстві 7 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 13 1. Запропонувати приоритетні методи навчання персоналу (на прикладі ВАТ готель) 13 2. Ро...

Планування і контроль у міжнародному маркетингу

ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 4 2. ЗМІСТ І ПОСЛІДОВНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЄЮ 10 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15 ДОДАТКИ 16 Узагал...

Планування маркетингового дослідження споживчого ринку та етапи його реалізації

Послідовність виконання контрольної 1. Складання плану маркетингового дослідження споживачів. 2. Визначення вибіркової сукупності та розробка інструментарію дослідження. 3. Аналіз соціально-демографічних характеристик вибіркової сукупності. 4. Пе...

Планування маркетингового дослідження споживчого ринку та етапи його реалізації

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Виконання контрольної роботи на тему "Планування маркетингового дослідження споживчого ринку та етапи його реалізації" передбачає для поглиблення знань студентів заочної форми навчання спеціальності "Маркетинг", що вивчають самост...

Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ГОСПОДАРС...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |