институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Організація та проведення маркетингових досліджен на підприємстві

Вступ 2 1. Процес маркетингового дослідження 3 2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6 3. Проект маркетингового дослідження 10 4. Виконавці маркетингових досліджень 15 Висновок 17 Література 18 Додатки 19-20 ...

Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Вступ 3 1. Мета і види маркетингових досліджень 4 2. Коротка характеристика підприємства (на прикладі фірми «Будсервіс»)5 3. Проведення маркетингових досліджень на підприємстві(на прикладі фірми «Будсервіс») 6 Висновки і пропозиції 12 Використан...

Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

План: 1. Сутність маркетингових досліджень 2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві...

Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством

Вступ Глава 1. Теоретичні підходи щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами 1.1. Поняття маркетингових досліджень та основні причини їх проведення 1.2. Основні етап...

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентоспроможності цінової політики підприємства розміщення (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КЕФЕКТИВНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 7 1.1. Сутність цінової політики підприємства та її місце в системі маркетингу 7 1.2. Місце ціни серед чинників конкурентоспроможності підприє...

Організація товаропостачання на промисловому підприємстві

РЕФЕРАТ ДО ДИПЛОМУ 3 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 1.1. ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ І ВИДИ МАТЕРІАЛЬНИХ ЗАПАСІВ 7 1.2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ ПІДПРИЄМСТВА 16 1.3. МЕТОДИКА МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ...

Основи маркетингу

ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ОХАРЕКТЕРИЗУЙТЕ КАНАЛИ ПРЯМОГО ТА ОПОСЕРЕДКОВАНОГО МАРКЕТИНГУ 9 3. ПЛАНУВАННЯ РУХУ ТОВАРІВ 17 4. ЯКІ ІСНУЮТЬ ОСНОВНІ ТИПИ СЕРЕДОВИЩ ПОВІДОМЛЕНЬ 23 ВИСНОВОК 28 ЛІТЕРАТУРА 29 ...

Основи маркетингу перукарської справи

ПЛАН. 1. Вивчення кола клієнтів. 2. Джерела ринкової інформації. 3. Основні принципи залучення клієнтів. 4. Критерії вибору сегмента ринку. 5. Стадії усвідомлення клієнтом потреби в послугах. 6. Фактори, що впливають на рішення клієнта про обсл...

Основні етапи та напрямки контролю результатів маркетингової діяльності

1. Основні етапи та напрямки контролю результатів маркетингової діяльності3 Завдання 2. 12 Завдання 3.12 Література14...

Основні завдання та функції маркетингу

Завдання: 1. Основні завдання та функції маркетингу 2. Практичні аспекти реалізації функцій маркетингу 3. Маркетингове дослідження потреб покупців в супермаркеті „Фуршет”...

Основні завдання цінової політики

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 4 Розділ 2. Організаційно-правові засади розробки цінової політики 5 Розділ 3. Основні завдання цінової політики 7 Висновки 13 Список використаної літератури 14...

Основні напрямки маркетингових досліджень

1. Загальна характеристика методу збору даних3 2. Основні напрямки маркетингових досліджень5 Література18...

Основні організаційні структури маркетингової служби

Вступ3 1. Маркетинг в сучасному світі.3 2. Основні організаційні структури маркетингової служби.7 Висновки11 Задача12 Використана література:13...

Основні поняття маркетингу

1. Маркетинг. Основные понятия маркетинга - 1 2. Отличие маркетинга от других принципов предпринимат. Деятельности - 1 3. Товарная, производственная, сбытовая концепции управления- 2. 4.Основные составляющие системы маркетинговой информации и этапы п...

Основні складові фірмового стилю підприємства

Вступ 3 1. Поняття фірмового стилю і його значення 4 2. Складові фірмового стилю підприємства 5 2.1. Товарний знак. 6 2.2. Логотип. 6 2.3. Слоган. 6 2.4. Фірмовий блок. 9 2.5. Фірмові кольори. 9 2.6. Фірмовий комплект шрифтів. 12 2.7. Фірмов...

Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках

Вступ 3 Розділ 1. Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках 6 1.1. Основні правила організації торгівлі медичними препаратами 6 1.2. Організація закупівлі медичних препаратів як основний елемент діяльності ...

Основні типи міжнародних стратегій входження в ринок

ВСТУП 3 1. Поняття та види міжнародних стратегій 4 2. Основні етапи розробки міжнародних стратегій 8 3. Концептуальні основи зовнішньоекономічної стратегії України 13 ВИСНОВКИ: 17 Список використаної літератури: 18 ...

Основные виды конкуренции

Введение3 1. Содержание понятие «конкуренция».3 2. Основные виды конкуренции: чистая, эффективная (реальная)4 3. Основные положения модели пяти сил конкуренции (модель М.Портера)6 4. Факторы, которые влияют на силу конкурентной борьбы13 5. Модель стр...

Основы маркетинга контрольная работа

План Вступ 3 Розділ 1. Поняття ринку та ринкової економіки 4 1.1. Проблеми обмеженості ресурсів та свідомого вибору 4 1.2. Місія та цілі підприємств та сучасні ринкові проблеми 5 Розділ 2. Цивільна авіація в транспортній системі України 8 2.1. ...

Особенности маркетинговой деятельности на традиционных туристических рынках

ВОПРОСЫ: 1. Средства паблик рилейшнз 2. Особенности маркетинговой деятельности на традиционных туристических рынках 3. Сделать анализ внутренней среды туристического предприятия...

ОСОБЕННОСТИ ПРОДВИЖЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 3 1. Понятие об образовательной услуге. 3 2. Классификация образовательных услуг. 12 3. Особенности продвижения образовательных услуг. 18 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 29 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 30 ПРИЛОЖЕНИЯ 32...

Особенности японской системы управления качеством производства

Содержание 1. Характерные черты японского опыта организации работ по улучшению качества продукции 3 2. Особенности японского управления качеством 4 3. Сущность японского управления качеством 5 4. Управление качеством и обеспечение качества 11 5. Подг...

Особисті та ділові якості консультантів

ПИТАННЯ: 1. Особисті та ділові якості консультантів 2. Допомога в організації сучасної системи аналізу зовнішніх факторів 3. Розробити структуру звіту, якого ви вимагатимете від консалтингової компанії після завершення п...

Особливості виставкового стенду у виставковому просторі

1.Аналіз виставкової діяльності „Експоцентр Україна” 3 2.Етапи створення виставкового стенду 4 3. Аналіз трьох стендів з виставки „Технології майбутнього”, яка проходила в „Експоцентр Україна” 11 Висновки 15 Список використаної літератури 17 ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |