институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Організація державних закупівель товарів на відкритих торгах

Вступ Сутність, завдань, принципи державної закупівліХарактеристика відкритих торгів як основного способу здійснення державної закупівлі. Зміст тендерної документації при проведенні відкритих торгів. Оцінка тендерних пропозицій при проведенні відкрит...

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сутність збутової діяльності 1.2. Організація каналів збуту 1.3. Змішані канали збуту 1.4. Система товароруху та її елементи 1.5. Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій 2. ХАР...

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП....................................................................................................................4 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ............................................7 1.1. Сутність збутової діяльності.........

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗБУТ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМКІВ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Методи організації товароруху 5 1.2. Аналіз організації збутової діяльності на підприємстві 8 1.3. Стимулювання збуту як запорука його ефективності 24 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУ...

Організація зовнішньоекономічної маркетингової діяльності на прикладі КДГМК “Криворіжсталь”

ПЛАН РЕФЕРАТ.................................................................................................................2 ПЛАН..........................................................................................................................

Організація комунікативних процесів на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 1. Теоретичні положення організації комунікативних процесів на підприємстві. 1.1. Загальна характеристика комунікативних процесів 1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання 1.3.Методи збільшення ефективності організ...

Організація маркетингових досліджень з використанням комп’ютерних технологій обробки інформації

1. Маркетингова інформаційна система 3 2. Використання комп’ютерів при проведенні експерименту як одного з видів маркетингових досліджень 8 Список літератури 13 ...

Організація маркетингових досліджень на зовнішньому ринку

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації маркетингових досліджень на зовнішньому ринку 4 1.1. Особливості маркетингових досліджень на міжнародному ринку 4 1.2. Види, оцінка і відбір зарубіжних ринків 7 1.3. Способи входження на міжнародни...

Організація маркетингових досліджень роздрібного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ 5 1.1. Сутність маркетингових досліджень 5 1.2. Алгоритм процесу маркетингового дослідження 9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛ...

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 3 1. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 2. РОЗРАХУНОК КІЛЬКОСТІ І ЗАВАНТАЖЕННЯ ОБЛАДНАННЯ 13 3. РОЗРАХУНОК КАПІТАЛЬНИХ ВИТРАТ НА АМОРТИЗАЦІЮ 15 4. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 16 5. РОЗРАХУНОК ЧИСЕЛЬНОСТІ РОБОЧИХ 17 ...

Організація маркетингового дослідження на підприємстві

Вступ3 1. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ7 Техніко-економічні показники виробництва кондитерських виробів12 2. РОЗРАХУНОК КІЛЬКОСТІ І ЗАВАНТАЖЕННЯ ОБЛАДНАННЯ13 3. РОЗРАХУНОК КАПІТАЛЬНИХ ВИТРАТ НА АМОРТИЗАЦІЮ15 4. СТРУКТУРА УПРА...

Організація маркетингової діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16...

Організація маркетингової служби підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5 1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГ...

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”

ЗМІСТ ВСТУП.........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ .................5 1.1. Сутність та ви...

Організація маркетингу на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Маркетинг, як стимулюючий чинник ефективного розвитку сучасного підприємства 6 1.2. Комплекс маркетингу як засіб формування маркетингового потенціалу підприємства 15 1.3. Теорет...

Організація надання послуг у рекламному агентстві

Вступ 3 1. Теоретичні підходи до організації реклами на підприємстві 4 1.1. Сутність та види реклами 4 1.2. Цілі та функції реклами 9 1.3. Показники ефективності рекламної діяльності 12 2. Дослідження організації рекламної діяльності ТОВ “Студія...

Організація праці і конкурентоспроможність підприємств: проблеми та напрями вирішення

Вступ 3 1. Теоретичні основи організації праці та конкурентоспроможності підприємства 4 1.1. Організація праці, як складова конкурентоспроможності підприємства 4 1.2. Конкурентоспроможність підприємства: сутність, критерії показники 6 2. Дослідже...

Організація просування товару 

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні та методологічні основи вивчення проблеми просування товару 5 1.1. Просування продукту та маркетингові комунікації 5 1.2, Інструменти товароруху в маркетинговій діяльності 17 Розділ 2. Аналіз системи просування товару на ...

Організація рекламної діяльності виробничого підприємства

Вступ 3 1. Дослідження рекламної діяльності на ЗАТ "..." 5 2. Аналіз системи організації та управління рекламою на підприємстві ЗАТ "..." 11 3. Розробка плану рекламної компанії підприємства ЗАТ "..." 19 4. Шляхи вдосконалення рекламної...

Організація рекламної компанії

Вступ. 3 1. Основи рекламної компанії. 4 2. Планування і організація рекламної компанії. 6 3. Маркетингові дослідження рекламної компанії. 10 4. Використання Below the line – технології при організації рекламної компанії. 15 Висновок. 17 Список...

Організація системи комунікації на фірмі

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність та завдання системи маркетингових комунікацій на підприємстві 4 2. Методика формування комунікаційної системи на підприємствах 11 3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 16 Висновок 2...

Організація системи просування товару

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Роль та місце системи маркетингових комунікацій у діяльності підприємства 4 1.1 Поняття маркетингових комунікацій та стимулювання 4 1.2 Етапи розробки ефективної комунікації 19 Розділ 2 Організація системи просування товару 26...

Організація системи розподілення.

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Діагностика збуту 4 1.1 Опис цільового ринку 4 1.2 Оцінка існуючої системи розподілення 5 1.3 Визначення цілей збуту 6 Розділ 2. Визначення стратегії розподілу 8 2.1 Характеристика компанії 8 2.2 Характер покриття ринку 11 2....

Організація служб маркетингової діяльності

ЗМІСТ Стор. ВСТУП………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ І. Основи організації маркетингової діяльності підприємства…...6 1.1. Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку…………….6 1.2. Створення і функціонування служби маркетингу на підприємст...

Організація та проведення дослідження туристичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Роль споживача в формуванні туристичного продукту 5 1.2. Особливості поведінки споживачів в залежності від групових сегментів 7 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕНЬ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |