институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Недиференційований маркетинг, моніторинг, товарна марка, персональний продаж

Завдання: 1. Дати визначення термінам: недиференційований маркетинг, моніторинг, товарна марка, персональний продаж 2. Задача....

Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………........ Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції............. 1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю……….. 1.2 Основні принципи управління якістю продукції …...

Необхідність застосування інтерактивного маркетингу і електронної торгівлі в Україні

Вступ 1. Загальна характеристика аспектів розвитку маркетингу в перехідній економіці України 2. Розвиток інтерактивного маркетингу та електронної торгівлі на сучасному етапі в Україні та за кордоном 2.1 Включення України в інтеграційні процеси міжнар...

Нижній цикл товару

Вступ 4 1. Життєвий цикл товару та врахування його особливостей при формуванні товарної політики підприємства 5 2. Нижній цикл товару 8 Висновки 11 Список використаних джерел 12 ...

Новый товар или услуга на примере продукции ОАО «Укртелеком»

СОДЕРЖАНИЕ Введение……………………………………………………………………..5 1 Понятие «новый товар» и «новая услуга»………………………………6 1.1 Факторы, влияющие на возникновение новых товаров…………..7 1.2 Причины неудач внедрения новых товаров и услуг……………...8 2 Процесс разработки нов...

Номенклатура и ассортимент товаров конкурентов

Введение 3 1. Крупнейшее производство аналогичных товаров 4 2. Основные характеристики, уровень качества, дизайн 6 3. Политика цен конкурентов 7 4. Объемы продаж конкурентов 8 5. Номенклатура и ассортимент товаров конкурентов 9 6. Рекламная политик...

Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні

Вступ 3 1. Нормативно-правове регулювання маркетингової діяльності в Україні 4 2. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в західноєвропейських країнах 10 Висновки 21 Література 22 ...

Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи побудови маркетингової і цінової стратегії підприємства 4 1.1. Сутність і роль маркетингу в ринковій економіці 4 1.2. Стратегії маркетингу і умови їх застосування 8 1.3. Цінова політика підприємства 15 2. Аналіз...

ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СУРА»

ЗМІСТ ЗМІСТ 3 ВСТУП 4 1.1 Фінансовий аналіз ТОВ «СУРА» 6 1.1.1 Звіт про рух грошових коштів від операційної діяльності 7 1.1.2 Вертикальний і горизонтальний аналіз звітності 8 1.1.3 Аналіз основних фінансових коефіцієнтів 16 2. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТ...

ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 4 Розділ 1. Сутність управління маркетингом на підприємстві 7 1.1 Маркетингова діяльність в системі управління малим підприємством 7 1.2 Сутність та складові маркетингового комплексу малого підприємства 14 1.3 Досвід маркетингової діяльност...

ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ

РОЗДІЛ 2. 1 ХАРАКТЕРИСТИКА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 1 2.1 Характеристика підприємства і аналіз його виробничо-господарської діяльності ТОВ „Інтер – Пак” 1 2.2 Аналіз конкурентного стану підприємства 10 2.3 А...

Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркет...

Опис продукції підприємства та можливості розвитку ринку "Електрон"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингових досліджень кон’юнктури ринку. 5 1.1 Поняття маркетингових досліджень 5 1.2 Розробка плану досліджень. 11 Розділ 2. Загальна характеристика ринку 18 2.1 Характеристика сегментів та структура а...

ОПИС ТОВАРУ – ДИСКИ DVD (практична робота)

ОПИС ТОВАРУ – ДИСКИ DVD Розвиток ринку DVD-дисків в Україні Розподілення ринку DVD на вітчизняному ринку Ключові параметри дисків Характеристика типів DVD ЛІТЕРАТУРА...

ОПИСАТИ СТРАТЕГІЧНУ ПОЗИЦІЮ БУДЬ-ЯКОЇ КОМПАНІЇ

1. ОПИСАТИ СТРАТЕГІЧНУ ПОЗИЦІЮ БУДЬ-ЯКОЇ КОМПАНІЇ Література...

Опитування як метод формування маркетингової інформації: індивідуальне інтерв'ю та інтерв'ю за методом фокус групи

Вступ 3 1. Опитування як метод формування маркетингової інформації 4 2. Переваги та недоліки індивідуального інтерв'ю 6 3. Метод фокус-групи 15 Висновок 19 Список використаної літератури 20 ...

Определение конкурентных преимуществ предприятия

СОДЕРЖАНИЕ Вступление 2 1. Определение конкурентных преимуществ предприятия. Деловые стратегии и техника их реализации 4 2. Конкурентные преимущества на основе низких издержек и формирование стратегии организации 8 3. Дифференциация продукции и ее вл...

Определение маркетинга. Функции и основные принципы маркетинга

ПЛАН 1.Определение маркетинга. Функции и основные принципы маркетинга 3 2.Организация энергетического хозяйства на промышленном предприятии 7 ЗАДАЧА № 1 10 ЗАДАЧА №2 11 Литература 13...

Оптова торгівля в інфраструктурному комплексі товарного ринку

Вступ2 1.Сутність та роль комерційної роботи по продажу товарів в оптовій торгівлі.4 2. Формування асортименту оптового підприємства6 3. Закупівля товарів на оптових ярмарках і оптових ринках7 4. Організація комерційної діяльності підприємства опто...

Оптова торгівля підприємств медичного та фармацевтичного профілю

Вступ. 3 1. Оптова торгівля як один із каналів збуту медичної та фармацевтичної продукції. 4 2. Методи і системи збуту що використовують підприємства медичного та фармацевтичного профілю. 12 3. Завдання і функції аптечних закладів та міжміських ап...

Организационная структура внешней торговли в Украине.

ПЛАН. 1. Сущность, цели и задачи маркетинга. 2. Организационная структура внешней торговли в Украине....

Организация выставок

Вступ3 Розділ 1. Особливості організації виставок в Україні5 1.1. Організація виставок5 1.2. Робота виставки14 1.3. Організація участі підприємства у виставці17 Розділ 2. Аналіз виставкового бізнесу в Україні26 Розділ 3. Підвищення ефективності участ...

ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

ПЛАН ВСТУП 1. ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Значення і завдання вивчення споживчого попиту 1.2. Види попиту та чинники, що впливають на його зміни 1.3. Методи вивчення споживчого попиту в магазині 2. ОСНОВНА ...

Організаційні структури маркетингу

ВСТУП 3 1. ЗАРОДЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ЕВОЛЮЦІЯ ВІДДІЛІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 9 3. ВИМОГИ ДО ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛІВ МАРКЕТИНГУ НА ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |