институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Маркетингові дослідження інформаційних послуг в мережі Інтернет на ринку України (на матеріалі компанії „Активсайт”)

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Чинники макромаркетингового середовища 8 1.1.1. Політичні чинники 17 1.1.2. Економічні чинники 18 1.1.3. Природні чинник...

Маркетингові дослідження на етапі виходу на зарубіжний ринок (на прикладі ТОВ «Клуб сиру»)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність міжнародних маркетингових досліджень 5 1.2. Методи маркетингових досліджень та їх еволюція 8 1.3. Напрями маркетингових досліджень на етапі виходу фірми на зар...

Маркетингові дослідження ринку лізингових послуг

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ЛІЗИНГОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 6 1.1. Сутність та значення лізингових послуг. 6 1.2. Зміст та мета маркетингових досліджень лізингових послуг 19 1.3. Ринок лізингових послуг 22 ...

Маркетингові дослідження ринку сантехніки України

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 7 1.1. Основи маркетингового дослідження ринків 7 1.2. Дослідження конкурентів та споживачів та його значення для маркетингової діяльності 16 1.3. Роль маркетингового дослідження в розр...

Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6 1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6 1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12 2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетинг...

Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на ринку взуття

ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1. Чинники макромаркетингового середовища 11 1.1.1. Політичні чинники 11 1.1.2. Економічні чинники 12 1.1.3. Природні чинн...

Маркетингові дослідження туристичних послуг на ринку України

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 9 1.1. Чинники макромаркетингового середовища 9 1.1.1. Політичні чинники 13 1.1.2. Економічні чинники 15 1.1.3. Природні чинни...

Маркетингові дослідження характеристик та рівня попиту

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ТА РІВНЯ ПОПИТУ (на прикладі ринку компакт-дисків) 14 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23 ...

Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)

ЗМІСТ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2 2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2 2.2. Пропозиція по...

Маркетингові дослідження. Мінімізація ризиків

Вступ. 3 1. Поняття маркетингових дослідження та їх особливості 4 2.Мінімізація ризиків як метод управління ризиками 7 Висновок. 9 Література. 10 ...

Маркетингові етапи життєвого циклу товарів

Вступ 3 1. Підхід до етапів життєвого циклу товару 4 2. Етап створення нового товару та виведення товаруна ринок 5 3. Етап росту 7 4. Етап зрілості 8 5. Етап занепаду 10 Висновки 12 Список використаної літератури 14...

Маркетингові заходи для етапів життєвого циклові товарів

Вступ 2 1. Сутність життєвого циклу товару. Види життєвих циклів 4 2. Використання маркетингових інструментів в залежності від життєвого циклу товару 7 Список літератури 16 ...

Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів

ЗМІСТ Вступ 1. Життєвий цикл товару. 1.1. Поняття Життєвого Циклу товару 1.2. Стадії життєвого циклу товару. 2. Маркетингові заходи на етапах життєвого циклу товару 2.1. Політика комунікацій 2.2. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару. 3...

Маркетингові проблеми створення нового товару (з практичною

Вступ 3 1. Стратегія розробки нових товарів 5 1.1. Напрями створення нових товарів 5 1.2. Основні етапи розробки нового товару 7 1.3. Підхід до етапів життєвого циклу товару 12 2. Створення нових товарів як засіб зростання фірми на конкурентних ...

Маркетингові проекти

Вступ 3 Маркетингові проекти 4 1. Аналіз як основа маркетингових проектів 4 2. Маркетинговий проект на прикладі інноваційної галузі 11 Висновки 18 Література 19 ...

Маркетингові стратегії позиціонування

Головні принципи ефективного сегментування 4 Процедура позиціонування 5 Стратегії позиціонування: 6 Сучасні стратегії позиціонування 9 Стратегія М.Портера 9 Стратегії за Котлером 11 Новітні стратегії 13 Стратегія «Блакитного океану» 14 Націон...

Маркетинговое исследование рынка

ВВЕДЕНИЕ 2 1.ОПИСАНИЕ ПРОБЛЕМНО – ОРИЕНТИРОВАННОЙ СИТУАЦИИ 4 2. ФОРМИРОВАНИЕ РЫНОЧНОГО ПОВЕДЕНИЯ НА ОСНОВЕ ИССЛЕДОВАНИЯ РЫНКА 5 2.1. Представление результатов маркетингового исследования 5 2.2.Концептуальное содержание возможных маркетинговых решени...

Маркетинговое исследование рынка стали

Вступ 2 1. Аналітична маркетингова оцінка ринку сталі 4 1.1. Аналіз світового ринку сталі 4 1.2. Аналіз українського ринку сталі 9 2. Правове обґрунтування можливості здійснення даної зовнішньоекономічної угоди 13 2.1. Законодавча база 13 2.2. ...

Маркетинговое стратегическое планирование

Введение3 1. Характеристика объекта исследования4 2. Анализ рынка6 2.1. Товарный анализ6 2.2.Анализ потребителей7 2.3. Прогноз рынка9 3. Стратегическое планирование предприятия11 3.1. Возможности предприятия на рынке, его задания и цели11 3.2. Страте...

Маркетинговые исследования

Введение2 І. ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ4 1. Маркетинг и маркетинговые исследования4 2. Маркетинговые исследования как разновидность эмпирических социологических исследований и самая важная составляющая маркетинговой информационной системы10 3. Маркетинговые...

Маркетинговые исследования

Введение3 1. Маркетинг и маркетинговые исследования5 2. Маркетинговые исследования как разновидность эмпирических социологических исследований и самая важная составляющая маркетинговой информационной системы10 3. Маркетинговые исследования и маркетин...

Маркетинговые исследования

Введение3 1. Маркетинг и маркетинговые исследования5 2. Маркетинговые исследования как разновидность эмпирических социологических исследований и самая важная составляющая маркетинговой информационной системы11 3. Маркетинговые исследования и маркетин...

Маркетинговые исследования потребительского рынка

План I. Введение: Значение правильного выбора ассортиментной политики для торгового предприятия № 307. II. Ассортиментная политика торгового предприятия в условиях конкуренции: 2.1 Характеристика торгового предприятия №307 2.2 Маркетинговые исс...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |