институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 1. МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВА 5 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ПП „ЕНЕРГО-СЕРВІС” 9 2.1.Загальна характеристика підприємства 9 2.2. Аналіз макросередовища маркетингу 9 2.2.1. Аналіз економічного середов...

Маркетингове середовище підприємства

Вступ3 1. Маркетингове середовище підприємства: поняття і особливості6 2.Система маркетингових комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства15 3. Особливості макросередовища в сучасних комерційних організаціях України.26 4. Вдосконалення стосун...

Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень та збору інформації. 5 1.1 Маркетингові дослідження, зміст та основні завдання. 5 1.2 Джерела та методи збору маркетингової інформації 11 Розділ 2. Маркетинговий аналіз ді...

Маркетинговий аналіз основних параметрів мікро- та макро- середовща діяльності в моїй компанії (на прикладі автосалону)

1.Техніко – економічна характеристика підприємства 3 2. Маркетинговий аналіз основних параметрів мікро- та макросередовища 7 Висновки 23 Список літератури 25 ...

Маркетинговий аналіз ринку інвестицій та інвестиційних товарів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу. 5 1.1 Поняття про маркетинг, основні функції. 5 1.2 Концепції маркетингу, та їх роль в просуванні товару. 10 Розділ 2. Маркетинговий аналіз ринку інвестицій та інвестиційних товарів. 15 2.1 Інве...

Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську

РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика агентства нерухомості “...”. 6 1.1 Коротка історія розвитку та діяльності АН“...” 6 1.2 Організаційна структура підприємства 7 1.3 Коротка характеристика послуг та умов діяльності підприємства 9 1.4 Аналіз екон...

Маркетинговий звіт

Список додатків 3 Додаток А. Анкета опитування споживачів квіткової продукції Додаток Б Зовнішньоекономічний контракт ТзОВ «__» Список ілюстрацій 3 Рисунок 1. Загальний вигляд магазину Рисунок 2. Асортимент квітів: хризантеми Рисунок 3. Асорти...

Маркетинговий контроль у сфері банківської діяльності

1. Маркетинговий контроль у сфері банківської діяльності 2 2. Задача 1 9 3. Задача 2 10 Список літератури 13 ...

Маркетинговий менеджмент

1. Методи збору первинної інформації. 3 2. Зміст контролінгової діяльності. 6 3. Сутність каналів розподілу та їх характеристика. 9 Список використаної літератури 13...

Маркетинговий менеджмент

1. Методи збору первинної інформації. 3 2. Зміст контролінгової діяльності. 6 3. Сутність каналів розподілу та їх характеристика. 9 Список використаної літератури 13...

МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА

ПЛАН РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ 3 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ 5 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 6 РОЗДІЛ 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 8 РОЗДІЛ 5. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 9 РОЗДІЛ 6. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 10 РОЗДІЛ 7. КОМУ...

МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА

ПЛАН РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ 3 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ 22 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 36 РОЗДІЛ 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 42 РОЗДІЛ 5. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 52 РОЗДІЛ 6. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 63 РОЗДІЛ 7. ...

МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА

ПЛАН РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ 3 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ 6 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9 РОЗДІЛ 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ТА ЦІНОВА ПОЛІТИКА 10 РОЗДІЛ 5. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 12 РОЗДІЛ 6. КОМУНІКАЦІЙ...

Маркетинговий менеджмент підприємства

План РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ 3 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ 5 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9 РОЗДІЛ 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 11 РОЗДІЛ 5. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 12 РОЗДІЛ 6. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 16 РОЗДІЛ 7. ПО...

Маркетинговий підхід до управління організацією в сфері охорони здоров’я (Теорія)

ВСТУП 3 1. Суть, визначення та види маркетингу 4 2. Маркетинговий підхід до управління організацією 7 3. Маркетинг в галузі охорони здоров’я 8 4. Маркетинговий підхід до управління організацією в сфері охорони здоров’я 13 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИК...

Маркетинговий план АКБ "Київ"

План Вступ 3 1. Маркетинговий аналіз ринку банківських послуг 4 2. Вивчення ринку банківських продуктів та впровадження нових послуг в практиці АКБ "Київ" 12 Висновки 18 Список використаної літератури 19...

Маркетинговий план промышленной фирмы

Введение3 1. Характеристика товара. 4 3. Комплекс маркетинга6 Украина9 4. Товарная политика16 5. Ценовая политика18 6. Политика продвижения19 7. Политика стимулирования сбыта20 Заключение21 Список литературы22...

Маркетингові дослідження

1. Інформаційні системи маркетингу 2 2. Напрямки підвищення ефективності маркетингових досліджень 5 3. Алгоритм ринкового сегментування 10 Література 18 ...

Маркетингові дослідження

1. Передовий досвід організації і проведення маркетингових досліджень (на прикладі зарубіжних і вітчизняних фірм)3 Асортимент.6 Реклама та просування товарів8 Висновки10 2. Вплив задоволення товаром (системою послуг) на відношення споживача до марки ...

Маркетингові дослідження банківської діяльності на ринку послуг

1. Вступ 3 2. Теоретичне питання 4 3. Практична частина 10 4. Висновки 18 5. Список використаних джерел 19 ...

Маркетингові дослідження внутрішнього ринку та імпорту продовольчих товарів

ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ 9 1.1 Маркетингова інформаційна система і маркетингові дослідження 9 1.2 Методика збору інформації 16 1.3 Оцінка сукупного ринкового попиту і й...

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ АНКЕТ

План звіту лабораторної роботи 1. Загальна характеристика маркетингових досліджень з вико-ристанням анкет. 2. Розробка змісту та форми анкети. 2.1. Коротка характеристика предметної області (фруктового соку). 2.2. Мета дослідження. 2.3. Анкета, яка ...

Маркетингові дослідження з комерційної нерухомості

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ 5 1.1 Сутність та функції маркетингових досліджень 5 1.2 Етапи проведення маркетингових досліджень 8 1.3 Теоретичні засади та досвід проведення маркетингових досліджен...

Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6 1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12 1.3. Імідж організації як фактор підвищення її к...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |