институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Маркетингова товарна політика

Вступ 1. Новий товар4 1.1 Поняття нового товару4 1.2 Розробка нового товару5 1.2.1.Пошук ідеї нового товару5 1.2.2 Основні джерела ідей для створення нових продуктів5 1.2.3 Попередня оцінка ідеї6 1.2.4 Формування ідеї6 1.2.5 Задум товару7 1.2.6 Еконо...

Маркетингова товарна політика

1. Природні монополії в Україні. 3 2. Особливості конкуренції в роздрібній торгівлі України. 13 Висновки 21 Список використаної літератури 23 ...

МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЗАТ «ОБОЛОНЬ» (2- 3-й розділи дипломної)

РОЗДІЛ 2 МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЗАТ «ОБОЛОНЬ»…….....................2 2.1 Загальна характеристика господарської діяльності підприємства ЗАТ «Оболонь» 2 2.2. Динаміка формування товарного асортименту ЗАТ «Оболонь» 17 2.3. Обсяги реалізації прод...

Маркетингова товарна політика підприємства

ПЛАН. Вступ 1. Поняття товару 1.1. Єдність товару та послуги 1.2. Рівні товару 1.3. Класифікації товарів 1.4. Організації, особи, місця та ідеї 1.5. Властивості товару 1.6. Дизайн товару 1.7. Використання марочних назв 1.8. Вибір назви торгової марк...

Маркетингова цінова політика

1. Вступ 3 2. Особливості формування цінової політики підприємства 5 3. Аналіз застосування політики ціноутворення в приватному підприємстві Славія 15 4. Висновки 19 5. Список використаної літератури 21 6. Додаток 22...

Маркетингова цінова політика

ЗМІСТ Вступ 3 1. ЗАДАЧІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ ФІРМИ 5 2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ 9 2.1. Зовнішні фактори 9 2.1.1. Попит 9 2.1.2. Конкуренція 11 2.1.3. Державне регулювання 12 2.2. Внутрішні фактори 14 ...

Маркетингова цінова політика

1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності. 3 2. Опис товару 3 2.1. Основний товар, що випускає підприємство 3 2.2. Конкурентоспроможність товару на кожному ринку і в кожному сегменті 4 2.3. На яких ринках і сегме...

Маркетингова цінова політика

Суть ціноутворення - 3 - Етапи ціноутворення - 3 - 1. Визначення мети ціноутворення. - 4 - 2. Визначення попиту. - 4 - 3. Аналіз витрат на виробництво та збут товару. - 5 - 4. Аналіз цін конкурентів. - 5 - 5. Вибір методу (методів) ціноутворенн...

Маркетингова цінова політика

Маркетингова цінова політика ТОВ «Назва»...

Маркетингова цінова політика

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА конкретного підприємства ЛІТЕРАТУРА...

Маркетингова цінова політика

Вступ3 1. Товар в системі маркетингу5 2. Використання марочних назв7 3. Упаковка товару12 4. Рішення щодо товарного асортименту15 5. Методи просування товару на ринок23 Газета 26 Висновки30 Література33...

Маркетингова цінова політика

Варіант 3 1. Відпускна ціна виробника — 60 грн., ставка акцизного збору — 10 %, ПДВ — 20 %. Визначити собівартість виробу, яка забезпечить виробникові 50-відсотковий рівень рентабельності. 2. Ціна базового двигуна — 240 грн., а його потужність 40 к...

Маркетингова цінова політика (практична)

1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності. 3 2. Опис товару 3 2.1. Основний товар, що випускає підприємство 3 2.2. Конкурентоспроможність товару на кожному ринку і в кожному сегменті 4 2.3. На яких ринках і сегме...

Маркетингова цінова політика контрольна

Зміст 1 В яких випадках застосовується стратегія «послідовного проходження сегментами ринку». Стратегія цінового методу 2 Завдання 2 6 Конкурентами компанії SUN, що діє в умовах олігополістичної конкуренції (недиференційована олігополія), є п’ять...

Маркетингова цінова політика на прикладі конкретного підприємства (практична)

1. Характеристика підприємства 3 2. Характеристика товару підприємства 6 2.1. Основний товар, який випускає підприємство 6 2.2. Визначення конкурентоспроможності товару 11 2.3. Визначення ринків та сегментів, на які потрібно ввести новий товар 13...

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6 1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11 1.3 Особливост...

Маркетинговая политика

Введение3 1. Аналитическая часть4 1.1. Товарный анализ5 1.2.Анализ потребителей6 1.3. Анализ конкурентов9 1.4. Прогноз рынка, его опасности и возможности 12 2. Практическая часть18 2.2. Стратегия маркетинга19 2.3. Маркетинговая политика20 2.3.1. Това...

Маркетинговая политика

1. Интегрирование маркетинговых коммуникаций в местах продажи как комплексный синтетический способ маркетинговых коммуникаций. Основные носители интегрированных маркетинговых коммуникаций.2 2. Брендинг – как синтетический способ маркетинговых коммуни...

Маркетинговая политика АТБ

Введение2 1. Товар в системе маркетинга4 2. Использование марочных названий9 ООО «АТБ-МАРКЕТ» занимает лидирующую позицию, хотя это не говорит о том, что мы можем говорить о 100% лидерстве. Это связано с тем, что остаются пункты на которыми надо раб...

Маркетинговая политика и маркетинговые исследования

1. Маркетинговая информация и маркетинговые исследования3 2. Сегментирование и позиционирование товара7 Список литературы20...

Маркетинговая политика коммуникаций — туристические услуги

2 1. Исследование среды маркетинга туристского предприятия3 2.Исследования туристского продукта5 3.Определение целей и задач системы продвижения турпродукта на рынок7 Существующий9 4. Построение сетевой модели продвижение турпродукта на рынок9 Н...

Маркетинговая политика распределения

Сущность и значение маркетинговой политики распределения- 1. Сущность и роль каналов распределения - 2. Структура типичного канала распределения в условиях промышленного и потребительского маркетинга - 3. Сравнительная характеристика каналов распреде...

Маркетинговая программа промышленной фирмы

Введение3 1. Товарный анализ3 2.Анализ потребителей6 3. Анализ конкурентов8 4. Прогноз рынка, его опасности и возможности11 5. Возможности предприятия на рынке, его задания и цели12 6. Маркетинговая политика15 6.1. Товарная политика15 6.2. Ценовая по...

Маркетинговая стратегия

Введение3 1. Поиск клиента и работа с ним5 2. Конкуренция11 Конкурентоспособность товара17 Качество товара.22 Маркетинговая, коммерческая составляющие, патентная чистота товара25 3. Маркетинговая стратегия28 Сравнительная характеристика стратегий вхо...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |