институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Маркетинг

1. Сутність масового маркетингу 3 2. Сегментування вантажних перевезень 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14 ...

Маркетинг

1. Яку з концепцій управління маркетингу використовує Ваше підприємство? Поясніть чому. 3 2. Охарактеризувати склад маркетингового середовища Вашого підприємства 3 3. Визначити сильні та слабкі сторони підприємства 5 4. Побудувати дерево цілей для Ва...

Маркетинг

Теоретические вопросы 3 6. Виды цен по типам рынка, способу получения информации, фактору времени 3 16. Регулирование цен в зарубежных странах 7 26. Альтернативные цели фирмы. Методы определения максимальной прибыли 14 36. Основные методы и модели ц...

Маркетинг (на прикладі підприємства) практична

1. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 3. ПРОАНАЛІЗУЙТЕ КОНЦЕПЦІЮ МАРКЕТИНГУ, В МЕЖАХ ЯКОЇ ДІЄ ПІДПРИЄМСТВО, ЩО ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУ...

Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма

Введение 1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма 2. Рынки 2.1. Массовый маркетинг 2.2. Маркетинг, ориентированный на товар 2.3. Целевой маркетинг 3. Деление рынка на сегменты 4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг 4.1.Географическая...

Маркетинг (контрольна на прикладі банку)

Вступ 3 1.Товарна політика АКБ «__» 4 1.1. Визначення цільової аудиторії послуги іпотечного кредитування 6 1.2. Життєвий цикл іпотечного кредитування. 9 2. Збутова політика АКБ «__» 11 3. Цінова стратегія АКБ «__». 13 3.1. Характеристика ічнуюч...

Маркетинг (на прикладі підприємства)

1. Загальна характеристика підприємства 3 2. Маркетингові стратегії охоплення ринку. Процес оцінювання цільового сегмента 4 3. Маркетингова цінова політика 6 4. Маркетингова стратегія ціноутворення 7 5. Здійснення стратегічного маркетингового пла...

Маркетинг (овочі)

а)Провести детальний опис будь-якого товару 3 б)класифікувати його по основних видах призначення, 12 в)обгрунтувати можливість переходу товару у розряд марочних 13 г)запропонувати вид упаковки товару та зміст його маркування 15 д)розробити форми ...

Маркетинг - Основний напрямок господарської діяльності підприємства

ВСТУП 3 1 МАРКЕТИНГ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.1 Маркетинг: сутність, цілі, принципи та функції 5 1.2 Історичні етапи і концепції розвитку маркетингу 9 1.3 Проблеми реалізації підприємствами маркетингової діяльності 13 2 ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ Д...

Маркетинг банківської та страхової діяльності

План Маркетинг банківської та страхової діяльності 3 Вступ 3 1. Поняття банківського маркетингу 3 2. Основні концепції маркетингу 4 3. Збут та поняття банківського продукту 6 4. Поняття, значення і продукти маркетингу в страхуванні 7 5. Ма...

Маркетинг білети (Билеты по маркетингу)

1. Суть та еволюція концепції маркетингу. 2. Принципи та цілі маркетинг). 3. Завдання та функції маркетингу. 4. Класифікація та особливості основних видів маркетингу. 5. Суть. мета, предмет та об'єкт маркетингових досліджень. 6. Осно...

Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики

1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства 2 2. Ознайомлення з специфікою діяльності маркетингових служб підприємства 6 3. Організація здійснення маркетингових досліджень 8 4. Товарна політика підприємства 18 5. Маркетингова цінова політи...

Маркетинг в банковской сфере

Введение. Система маркетинговой информации, ее суть. І. І. Планы маркетинговой информации. І. ІІ. Сбор и анализ маркетинговой информации. II. Реклама, суть, виды, функции, цель, место в маркетинговой деятельности, бюджет, средства. ІІ.І. Каналы ра...

Маркетинг в банку

1. Аналіз внутрішніх умов діяльності банку. 3 2. Відбір цільових сегментів та позиціонування послуг на ринку. 6 3. Використання модифікованої шкали Лайкерта в процесі маркетингових досліджень. 13 4. Визначте та оцініть ринкові сегменти, на яких можут...

Маркетинг в інноваційній сфері

Вступ 3 1. Сутність, принципи маркетингу інноваційної сфери 4 2. Особливості функціонування оперативного інноваційного маркетингу 9 Висновок 13 Список використаних джерел: 13 ...

Маркетинг в медицині та фармації

1. Суб’єкти маркетингової діяльності у сфері охорони здоров’я 3 2. Чинники впливу на збут фармацевтичного препарату 5 Список використаної літератури 18 ...

Маркетинг варіант 7

ТОВАРОРУХ ТА ЗБУТ 2 ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕННЯ 16 Метою дослідження є визначення потреб споживачів кави та кавових виробів на вітчизняному ринку кави з метою просування на ринок нового виду кави. 16 Об’єктом дослідження виступає поведінка і вимоги спожи...

Маркетинг завдання

Завдання. Обрати товар, розробити інструмент дослідження, опрацювати результати дослідження з метою обґрунтування моделі поведінки покупця. Виконання завдання. ...

Маркетинг и реклама на транспортном предприятии

Маркетинг и реклама на транспортном предприятии2 Содержание2 1.РЕКЛАМНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ТРАНСПОРТНОГО ПРЕДПРИЯТИЯ3 1.1. О концепции маркетинга для транспортного предприятия.3 1.2. О разработке комплекса маркетинга для транспортного предприятия.5 1.3. ...

Маркетинг Індивідуальна контрольна робота

1. Загальна інформація про АП "__" та його ринки збуту - 3 - 2. Аналіз організації маркетингової діяльності на підприємстві - 6 - 3. Концепція маркетингу АП "__". - 9 - Список використаної літератури - 13 - ...

Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

Вступ 3 1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4 1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4 1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5 2. Ситуаційне завданн...

Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

Вступ 3 1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4 1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4 1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5 2. Ситуаційне завданн...

Маркетинг к/р

1. Маркетингове дослідження підприємств 3 2. Цілі та напрямки комплексного дослідження підприємств 10 Список літератури 14 ...

Маркетинг как концепция управления

Введение3 1. Теоретическая часть5 1.Маркетинг, его сущность и основные принципы5 2. Концепции управления: сущность и эволюция представлений7 2.1.Эволюция концепции маркетинга7 2.2. Виды концепций управления9 3 Основные концепции управления маркетинг...

Маркетинг контрольна

1. Планування маркетингової діяльності 3 2. Прогнозування попиту на товари 8 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13 ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |