институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Маркетинг

План 1. Охарактеризуйте особливості торгового маркетингу 3 2. Назвіть та прокоментуйте основну мету розробки підприємством нової продукції 4 3. Поясніть сутність обмежень, які існують у маркетинговій політиці цін 5 4. Охарактеризуйте канали п...

Маркетинг

1. Характеристика факторів які маркетинг не контролює3 2. Характеристика методів позиціонування товарів6 3. Поняття маркетингових ідей11 Література15...

Маркетинг

1. Стратегія та тактика маркетингу.3 2. Специфіка встановлення цін на товари різних груп.8 3. Поняття реклами, рекламний бюджет14 4. Вирішити ситуацію.22 5. Тести.23 Література24...

Маркетинг

1. Сущность и определение маркетинга3 2. Классификация рынков6 3. Методы конкуренции на рынке7 4. Методика ценообразования ориентированная на максимизацию объемов сбыта продукции11 Литература15...

Маркетинг

Введение2 1.Цели и деятельность создаваемого предприятия3 2.Клиенты,персонал4 3. Место расположения предприятия9 Литература10...

Маркетинг

Завдання 1.Надати відповіді на наступні теоретичні питання3 ВАРТІСНІ ЧИННИКИ3 Завдання 2 10 Завдання 311 Завдання 411 Завдання 517 Завдання 618 Завдання 7 25 Завдання 8 25 Розробити анке...

Маркетинг

Завдання 13 Подати відповіді на наступні теоретичні питання:3 Завдання 211 Завдання 315 1.Общие положения15 2.Должностные обязанности15 4.Имеет право принимать решения по вопросам16 5.Регламентирующие работу документы16 Завдання 419 Відділ маркетингу...

Маркетинг

1.Львівська кондитерська фірма “Світоч” планує вийти з новою маркою карамелі на ринок Росії. Необхідно визначити місткість ринку для товару методом ланцюгових підстановок в цьому регіоні 2.Оцініть доцільність придбання нових видів прокладок для вен...

Маркетинг

1. Які ще аспекти маркетингу важливі для виробничої і комерційної діяльності фірми? 2. В чому їхня особливість?...

Маркетинг

8. Приведите основные характеристики, которые отличают услуги от товаров3 10. Какие факторы влияют на определение маркетинговой цели фирмы5 12. Отметьте элементы комплекса маркетинговых средств (маркетипнг-микс)6 Тесты10 Задание 3.10 Литература17...

Маркетинг

Вступ3 1. Фірмовий стиль товару3 2. Головні показники ефективності маркетингу6 Завдання 7.8 Література12...

Маркетинг

1. Выбор и анализ целевого рынка3 1.1.Выбор и описание товара3 1.1. Оценка товара по параметрам3 1.2. Характеристика товара в потреблении5 1.3. Характеристика результатов потребления5 Характеристика результатов потребления5 2. Сегментирование рынка п...

Маркетинг

1. Выбор и анализ целевого рынка3 1.1. Выбор и описание предприятия3 1.2. Анализ рынка4 ООО «АТБ-МАРКЕТ» занимает лидирующую позицию, хотя это не говорит о том, что мы можем говорить о 100% лидерстве. Это связано с тем, что остаются пункты на которы...

Маркетинг

Определить емкость рынка магнитных пускателей типа ПМЛ на номинальный ток 25А, которые используются для комплектации кузнечного и литейного оборудования, если известно, что объем производства станкостроительного оборудования в 2005г. составил 1357 ед...

Маркетинг

Вступ 3 1 Поняття планування маркетингу 4 2 Види маркетингових стратегій 11 3 Основні етапи розробки маркетингової стратегії 16 Висновок 19 Використана література 20...

маркетинг

Практична робота № 3 1. В яких одиницях повинна вимірюватись ефективність рекламної компанії? 2. Яке практичне значення для рекламної компанії визначає так звана піраміда цілей? 3. Яка група факторів впливає на кінцевий ефект рекламної діяльност...

маркетинг

Вступ 3 1. Цілі і методи конкуренції 4 2. Типологія конкуренції 7 3. Вивчення асортиментної політики в конкурентному аналізі 11 4. Аналіз інноваційної політики і її ролі в конкурентній боротьбі 13 5. Аналіз конкурентоспроможності ВАТ «Назва» 17 ...

Маркетинг

ВСТУП 3 1. Етапи розвитку організаційно-економічних показників діяльності підприємства 5 2. Комплекс маркетингу підприємства 9 3. Оптимізація процесу функціонування підприємства 18 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 Метою роботи є розг...

Маркетинг

ВСТУП 3 1. Етапи розвитку організаційно-економічних показників діяльності підприємства 4 2. Комплекс маркетингу підприємства 7 3. Оптимізація процесу функціонування підприємства 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 Об’єктом дослідженн...

Маркетинг

1. Опишіть процес ціноутворення туристичного підприємства…... 3 2. Охарактеризуйте засоби та носії туристичної реклами. 7 3. Охарактеризуйте методику дослідження споживача………………………13 Список використаної літератури 15 ...

Маркетинг

1. Поняття маркетингу. Еволюція поглядів на роль маркетингу в організації 3 2. Марочні товари. Поняття товарної марки та товарної знаку. Перевага використання марок для виробників, споживачів та посередників 8 Задача 13 Питомі витрати виробництва ...

Маркетинг

1. Опишіть процес ціноутворення туристичного підприємства………..…….3 2. Охарактеризуйте засоби та носії туристичної реклами.……………………8 3. Охарактеризуйте методику дослідження споживача…..………………….14 4. Творче завдання…..…………………………………………………………..1...

Маркетинг

Вступ 3 1. Аналіз мікромаркетингового середовища компанії 4 2. Цілі маркетингового дослідження 8 3. Цінова політика 15 Висновки 17 Список використаних джерел 18 Об’єктом аналізу є ВАТ ...

Маркетинг

1. Які стратегії слід розглянути фірмі - лідеру ринку миючих засобів якщо його в ціновій сфері атакує конкурент, частка ринку якого невелика? 3 2. Дослідити ринок освітніх послуг: 7 - кон’юктуроутворювальні фактори; 7 - показники, що характеризу...

маркетинг

1. Програми міжнародного маркетингу підприємства та їх значення у господарській практиці сучасного бізнесу. 3 2. Стратегії розповсюдження товарів та послуг в комплексі міжнародного маркетингу. 8 У рамках даної місії можна сформулювати мету, що стої...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |