институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Маркетинг

1. ФУНКЦІЇ, ЩО ВИКОНУЄ ПІДПРИЄМСТВО, ДІЮЧИ НА ПРИНЦИПАХ МАРКЕТИНГУ 3 2. ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ 7 3. ЕТАПИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 10 4. МАРКЕТИНГ МІСЦЬ 14 ЛІТЕРАТУРА 18 ...

Маркетинг

1. ВИХІДНІ ІДЕЇ, ЩО ЛЕЖАТЬ В ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ 3 2. ВИБІР ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ РИНКУ 7 3. ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 10 4. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТАЦІЇ СПОЖИВЧИХ РИНКІВ ТА РИНКІВ ТОВАРІВ ПРОМИСЛОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 15 ЛІТЕРАТУРА 20...

Маркетинг

ВСТУП 3 1. РОБОТА З КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ: КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЕРЕДНИКІВ 4 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 11 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 20...

Маркетинг

Вступ 3 Процес проведення маркетингових досліджень 4 Опис депозитів як банківського продукту 4 Формулювання проблеми 7 Мета проведення дослідження 7 Вибір методу збору первинної інформації 8 Метод Дельфи 8 Інтерв'ю 9 Опитування телефоном 9 О...

Маркетинг

1. Значення та процес маркетингових досліджень - 3 - 2. Стратегія розроблення нових товарів - 8 - 3. Практична частина - 15 - 1. Концепція маркетингу - 16 - 2. Маркетингове середовище. Сильні та слабкі сторони компанії - 17 - 3. Дерево цілей ТОВ...

Маркетинг

1. Основні складові маркетингової інформаційної системи - 3 - 2. Сутність політики розподілу - 8 - 3. Практична частина - 14 - 1. Концепція маркетингу - 15 - 2. Маркетингове середовище. Сильні та слабкі сторони компанії - 16 - 3. Дерево цілей «Б...

Маркетинг

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Задача 1. Вихідні дані: № вар Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у 2005 р. тис. чол. Приріст населення за 2005-2008 роки 2005 р. факт 2010 р. норматив 2005 р. факт 2010 р. но...

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 2. Практичний аспект життєвого циклу товар...

Маркетинг

1. Загальна інформація про ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 3 - 1.1. Стан ринку пива - 4 - 1.2. Асортимент продукцї ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 7 - 2. Аналіз пива «Platinum» від Першої...

Маркетинг

1. Загальна харктеристика ТОВ „назва” - 3 - 2. Види факторів зовнішнього середовища - 7 - 3. Аналіз маркетингового макросередовища ТОВ „назва” - 11 - Список використаної літератури - 18 - ...

Маркетинг

1. Функції, принципи та завдання маркетингу 3 2. Види маркетингових досліджень 5 3. Маркетингові стратегії охоплення ринку. Процес оцінювання цільового сегмента. 7 4. Сутність маркетингової цінової політики. 10 5. Класифікація маркетингових стр...

Маркетинг

1. ЗМІСТ ЕТАПІВ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 3 2. ВИЗНАЧАЛЬНІ ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 10 ЛІТЕРАТУРА 17 ...

Маркетинг

1. ПОНЯТТЯ ТОВАРУ І ТОВАРНОЇ ОДИНИЦІ В ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ. ВИДИ КЛАСИФІКАЦІЇ ПРОДУКТІВ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ). ТРИ РІВНІ ТОВАРУ 3 2. ОСОБЛИВОСТІ ДОГОВІРНИХ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ РОЗПОВСЮЖДЖЕННЯ 8 ЛІТЕРАТУРА 18 ...

Маркетинг

1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингового дослідження 3 2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 10 3. Визначте сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20 ...

Маркетинг

1. Охарактеризувати і визначити як впливають на основні напрямки маркетингових досліджень фактори внутрішнього і зовнішнього середовища фірми, контактна аудиторія. 2 2. Класифікація та характеристика ринків 9 3. Виберіть товар ( або групу товарів),...

Маркетинг

1. СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 3 2. ПОНЯТТЯ ТОВАРУ, ОСНОВНІ ВИДИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ, ВИМОГИ ДО ТОВАРУ. ПОЗИЦІЮВАННЯ ТОВАРУ СЕРЕД АНАЛОГІВ 11 3. ЯКИЙ ЕТАП ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПЕРЕЖИВАЮТЬ В ДАНИЙ ЧАС НАСТУПНІ ТОВАРИ: 18 ...

Маркетинг

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 3 1. Визначте сутність марочної політики туристичного підприємства 3 2. Назвіть основні критерії вибору посередника в туризмі 8 3. Визначте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 14 ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ 19 Екск...

Маркетинг

1. СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 3 2. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ОСНОВНІ ВИДИ І СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНЦІЇ. НАПРЯМКИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТОВАРУ І КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ФІРМИ 10 3. НАВЕСТИ ПРИКЛАДИ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ, ВИДОВОЇ І ПРЕ...

Маркетинг

1. Внутрішнє середовище підприємства - 3 - Комплекс внутрішнього маркетингу - 7 - Комплекс двостороннього маркетингу - 8 - 2. Зміст діяльності та особливості маркетингу на етапі падіння обсягів реалізації - 11 - Способи продовження життєвого цикл...

Маркетинг

1. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 3. ПРОАНАЛІЗУЙТЕ КОНЦЕПЦІЮ МАРКЕТИНГУ, В МЕЖАХ ЯКОЇ ДІЄ ПІДПРИЄМСТВО, ЩО ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21 ...

Маркетинг

1. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦІВ 3 2. ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ 9 ЛІТЕРАТУРА 18 ...

Маркетинг

Вступ 3 1 Поняття планування маркетингу 4 2 Види маркетингових стратегій 11 3 Основні етапи розробки маркетингової стратегії 16 Висновок 19 Використана література 20...

Маркетинг

Содержание Введение 3 1. Жизненный цикл товара 5...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |