институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Контрольна робота міжнародний маркетинг

Вступ 3 Частина І 4 1.1 Аналіз законодавчо-нормативних документів України, що визначають засади тарифного та нетарифного регулювання експорту та імпорту конкретного товару 4 1.2 Аналіз міжнародних правових актів, що регулюють співробітництво де...

Контрольна робота на тему організація роботи виставки, ярмарки

Вступ 3 Участь у виставках в ярмарках 4 Основні типи ярмарків і виставок 4 Процес організації виставки 7 Висновок 11 Використана література: 12 ...

Контрольна робота реклама

1. Охарактеризуйте роль і місце реклами в системі маркетингових комунікацій 3 2. Поясніть основні принципи розробки друкованої реклами 7 3. Визначте характерні риси та ознаки персонального продажу товарів і послуг 11 4. Поясніть, якими законами Ук...

Контрольна робота стратегічний аналіз

Завдання 2. 3 Провести SWOT- аналіз досліджуваного підприємства, визначити : - зовнішні можливості та загрози, - сильні та слабкі сторони підприємства. Побудувати SWOT - матрицю, матриці можливостей і загроз. На основі проведеного анал...

Контрольна робота. Нарада

Нарада 1. Якої стратегії (за схемою ЕПГР) дотримується на зовнішніх ринках «Полат Холдинг»? У чому стратегічний інтерес виходу на ринок України для інвестора («Полат Холдингу»)? 3 2. Які основні напрямки маркетингової стратегії розвиває Холдинг? ...

Контрольна. Маркетинг

37. Методи прямого та непрямого маркетингового ціноутворення. 3 25. Національні та міжнародні асоціації маркетингу та інтеграційні процеси в Україні 15 Ситуаційна задача № 1. 20 Ситуаційна задача № 1. "СТРАТЕГІЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУ...

Контрольная работа по маркетингу

1. Модель поведения покупателя на рынке и основные факторы, которые влияют на нее. 2 2. На каких этапах жизненного цикла товара обращаются к информативной, предупредительной и напоминающей рекламе. 11 Список использованной литературы 17 ...

Конфлікт як позитивний фактор розвитку персоналу компанії

Вступ 3 1. Сучасні погляди на конфлікт. Позитивні та негативні наслідки конфліктів 4 2. Види конфліктів та їх особливості 7 3. Модель процесу конфлікту 10 4. Методи вирішення конфліктів 12 Висновок 18 Література 19 ...

Концепции маркетинга на основе которых фирма строит свою деятельность

1. Концепция совершенствования товара и производства.3 2. Концепция интенсификации коммерческих усилий.4 3.Концепция чистого маркетинга5 4. Концепция социально-этичного маркетинга5 5. Концепция международного маркетинга7 Сегментирование целевого рынк...

Концепция нового предприятия питания – ресторана быстрого обслуживания

Аннотация 1.Концепция предприятия питания 5 1.1.Описание концепции 5 1.2.Виды предоставляемой продукции, товаров и услуг 7 2.Анализ рынка 8 2.1.Анализ потребителя 8 2.2. Анализ конкурентов 13 2.3.Анализ планируемого предприятия 17 3.Проектиро...

Концепция маркетинга

ПЛАН ВВЕДЕНИЕ 1. Концепция маркетинга 2. Концепция социально-этичного маркетинга 3.Маркетинг и ориентация предприятия. Ценообразование Практическая часть 4.БУДУЩЕЕ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Выводы Литература...

Концепция маркетинга

Введение3 1.Эволюция концепции маркетинга4 2. Виды концепций управления5 3. Концепция совершенствования товара и производства.10 4. Концепция интенсификации коммерческих усилий.11 5.Концепция чистого маркетинга12 6. Концепция социально-этичного марке...

Концепция маркетингових отношений

Введение3 1. Особенности концепции маркетинга отношений3 2. Маркетинг отношений в некоммерческой сфере4 3. Деловая сеть и маркетинг отношений10 Заключение13 Литература15...

Концепції життєвого циклу товару

В представленій роботі докладно розглянуто питання концепції життєвого циклу товару. У першій частині викладено теоретичні аспекти даного питання. У другій розглянуто практичний приклад стадій життєвого циклу медичного препарату „Софтовак” конкретної...

Концепції життєвого циклу товару фірми

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Концепція життєвого циклу товару 5 1.1. Суть концепції та напрямки її використання 5 1.2. Характеристика етапів життєвого циклу товару 7 Розділ 2. Формування стратегії на різних етапах життєвого циклу товару 14 Висновки ...

Концепція життєвого циклу товару фірми

ЗМІСТ Вступ 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 7 Висновки 15 Література 16...

Концепція життєвого циклу товару фірми

1. Поняття життєвого циклу товару 3 2. Практичний приклад по першому питанню (на прикладі підприємства) 8 3. Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару 11 Етап впровадження 12 Етап зростання 14 Етап зрілості 15 Етап спаду 17...

Концепція життєвого циклу товару фірми

ВСТУП 3 1. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ 5 1.1. Концепція життєвого циклу товару 5 1.2. Різновиди кривих життєвого циклу товару 11 1.3. Життєвий цикл стилю, моди й фетишу 12 1.4. Критика концепції життєвого циклу товару 14 2. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ НА Е...

Концепція маркетингової інформаційної системи

Вступ 3 1. Система збору даних в маркетинговій інформаційній системі 4 2. Система обробки даних в маркетинговій інформаційній системі 14 3. Система маркетингових досліджень в маркетинговій інформаційній системі 17 4. Система уніфікованої маркетин...

Концепція п’яти сил конкуренції М.Портера

Завдання: 1. Концепція п’яти сил конкуренції М.Портера 2. Зміст, види і порядок реалізації стратегії інтеграції з використанням матриці General Electric і McKinsey. 3. Аналіз портфелів бізнесу підприємства...

Концепція як спосіб дії. Види концепції

Вступ 2 1. Поняття маркетингової концепції та її розвиток 3 2. Концепції маркетингу 10 Список використаної літератури 19 ...

Курсова з маркетингу

ВСТУП 3 1. СТИСЛИЙ ОПИС ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 2. ОПИС ТОВАРУ (ГІПСОКАРТОННИХ ПЛИТИ) 8 3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА 10 3.1. Аналіз макромаркетингового середовища 10 3.1.1. Аналіз політико-правового середовища 10 3.1.2. Аналіз економіч...

Курсова робота "міжнародний маркетинг"

1. Коротка характеристика підприємства 3 2. Характеристика факторів зовнішнього середовища Азербайджана. 3 2.1. Характеристика географічних факторів Азербайджану 3 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 4 2.3. Характеристика соц...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |