институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Контрольна з маркетингу

Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 4 Вступ 5 1. Природа каналів розподілу товарів 6 1.1. Функції каналу розподілу 7 1.2. Число рівнів каналу 8 2. Проблеми вибору оптимальних каналів збуту 9 3. Вибір каналів розпо...

Контрольна з маркетингу

Завдання 1. Товар став немодним. Більша частина потенційних покупців відмовляється від цього товару або послуги. Покупці можуть надавати перевагу імпортним виробам. Визначити назву (тип) маркетингу та його основну мету залежно від умов попиту, його...

Контрольна з маркетингу

Завдання 1 2 Метою дослідження є виявлення потреб споживачів горілчаних виробів для забезпечення конкурентноспроможності продукції підприємства-виробника на ринку. 2 Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед відвідувачів супермар...

Контрольна з маркетингу

Об'єктом дослідження в контрольній роботі були обрані підприємства-виробники засобів, що чистять, на Україні. Конкретним об'єктом дослідження стало ВАТ (м. Київ). Зміст Розділ 1. Опис ринку, на якому діє підприємство (ринок виробників побутової...

Контрольна з маркетингу

ЗМІСТ 1. Визначте економічну сутність оптової торгівлі 3 2. Охарактеризуйте типову структуру маркетингового плану. 8 3. Опишіть методику дослідження внутрішнього середовища підприємства. 13 Творче завдання 18 У своїй ді...

Контрольна з маркетингу

1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингових досліджень 3 2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 6 3. Визначити сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 10 Задача 17 За даними останніх місяців, підприємство, щ...

Контрольна з маркетингу

25. Національні та міжнародні асоціації маркетингу та інтеграційні процеси в Україні 3 13. Теорія ефективної конкуренції та її практичне застосування в умовах України. 6 Ситуаційна задача № 1. 19 Ситуаційна задача № 1. "СТРАТЕГІЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ О...

Контрольна з маркетингу

37. Методи прямого та непрямого маркетингового ціноутворення. 3 25. Національні та міжнародні асоціації маркетингу та інтеграційні процеси в Україні 15 Ситуаційна задача № 1. 20 Ситуаційна задача № 1. "СТРАТЕГІЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУ...

Контрольна з маркетингу

1. Потужний виробник трикотажних виробів у Бельгії збуває свої товари в супермаркетах під однією товарною маркою, а в дорогих спеціалізованих магазинах — під іншою. Чому фірма дотримується такої політики? Відповідь аргументуйте. 2 2.Розробіть план р...

Контрольна з маркетингу

1. ПРОВЕСТИ ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ТОВАРУ (ТОВАР ЗА ЗАДУМОМ, У КОНКРЕТНОМУ ВИКОНАННІ, З ПІДКРІПЛЕННЯМ) 3 2. КЛАСИФІКУВАТИ ТОВАР ПО ОСНОВНИХ ВИДАХ ПРИЗНАЧЕННЯ 4 3. ОБГРУНТУВАТИ МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕХОДУ ТОВАРУ В РОЗРЯД МАРОЧНИХ 5 4. ЗАПРОПОНУВАТИ ВИД УПА...

Контрольна з маркетингу

1. ПРОВЕСТИ ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ТОВАРУ (ТОВАР ЗА ЗАДУМОМ, У КОНКРЕТНОМУ ВИКОНАННІ, З ПІДКРІПЛЕННЯМ) 3 2. КЛАСИФІКУВАТИ ТОВАР ПО ОСНОВНИХ ВИДАХ ПРИЗНАЧЕННЯ 4 3. ОБГРУНТУВАТИ МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕХОДУ ТОВАРУ В РОЗРЯД МАРОЧНИХ 5 4. ЗАПРОПОНУВАТИ ВИД УПА...

Контрольна з маркетингу (1 варіант ВЗУТТЯ)

ЗМІСТ 1. Дослідження внутрішнього потенціалу підприємства 3 2. Дослідження кон'юнктури товарного ринку взуття 7 3. Дослідження споживчих переваг і визначення місткості ринку взуття 12 Список використаної літератури 18 ...

Контрольна з маркетингу (2 варіант КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ)

ЗМІСТ Вступ 3 1. Аналіз ринку кондитерських виробів 5 2. Кон’юктура ринку 8 3.Аналіз ринків збуту ЗАТ Кондитерська фабрика "АВК" 9 4. Аналіз ціноутворення 10 5. Аналіз конкурентоспроможності продукції ЗАТ Кондитерська фабрика "АВК" 12 6. SW...

Контрольна з маркетингу (варіант швейні машини)

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2 2. Опис товару (послуги). 9 3. Покупці 12 Література 14...

Контрольна з маркетингу (ринок чаю)

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2 1.1. укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 5 1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 5 1.3. прогнози ...

Контрольна з маркетингу в готельномі бізнесі

1. Методика оцінки конкурентної позиції підприємства. 1 2. Стан і розвиток конкуренції в готельному бізнесі м. Києва. 3 Список використаної літератури. 6 ...

Контрольна з маркетингу на прикладі автомобільного підприємства

Зміст 1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство (автомобільний ринок) 3 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність 3 1.2. Основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їх...

Контрольна з маркетингу. Анкетування

1.Мета дослідження – виявлення потреб споживачів журналів іноземних мов для виходу на цільовий сегмент ринку поліграфічної фірми з новою продукцією. Об”єкт дослідження – вимоги споивача щодо якості, ціни, об”єму, змісту нового журналу. 2.Методологія...

Контрольна з промислового маркетингу

Теорія 3 Особливості купівельної поведінки організацій-споживачів промислових товарів 3 Практична частина 7 Розділ І. Загальна характеристика промислового ринку України 7 Розділ ІІ. Загальна характеристика автомобілебудівної галузі, тенд...

Контрольна з рекламної діяльності

1. Дослідження ринку при організації реклами 4 2. Політична пропаганда як основний вид радянської реклами 10 Список використаної літератури 14 ...

Контрольна зі стратегічного маркетингу (ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод»)

1. Коротка характеристика фірми ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод» 2 2. Ситуаційний аналіз ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод») 6 3. Розробка маркетингової стратегії на ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод») 8 Список використаної літератур...

Контрольна промисловий маркетинг

1 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 1.1 Стратегії виходу підприємства на ринок. Тактичні дії підприємств на окремих ринках 1.2 Кон'юнктура ринку промислової продукції в Україні 2 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Завдання. Побудувати "пакетну" матрицю і визначити стра...

Контрольна робота іміджеологія

План 1 КАК СОЗДАТЬ БРЕНД В СФЕРЕ УСЛУГ 2 1. Услуга и товар в системе отношений производитель потребитель 2 2. Процесс потребления. Удовлетворение потребностей товарами и услугами 3 3. К услугам другой маркетинговый подход? 9 4. Ответ на вопрос: ...

Контрольна робота маркетинг

1. ОПИШІТЬ МЕТОДИКУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРПРОДУКТУ 3 2. ПОЯСНІТЬ СУТНІСТЬ КОЖНОЇ ІЗ СТРАТЕГІЙ ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІНИ НА НОВИЙ ТОВАР 8 3. НАЗВІТЬ ОСНОВНІ ВИМОГИ, ЯКИМ ПОВИНЕН ВІДПОВІДАТИ ЦІЛЬОВИЙ СЕГМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА 13 ЛІ...

Контрольна робота маркетинг

ВСТУП 3 1. ПРОВЕСТИ ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ТОВАРУ 4 2. КЛАСИФІКУВАТИ ЙОГО ПО ОСНОВНИХ ВИДАХ ПРИЗНАЧЕННЯ 6 3. ОБГРУНТУВАТИ МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕХОДУ ТОВАРУ У РОЗРЯД МАРОЧНИХ 8 4. ЗАПРОПОНУВАТИ ВИД УПАКОВКИ ТОВАРУ ТА ЗМІСТ ЙОГО МАРКУВАННЯ 8 5. РОЗРОБИТИ ФОРМИ І...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |