институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Конкуренція

Вступ 3 Розділ І. Ринкова конкуренція: значення та види 5 1.1. Класичне трактування досконалої конкуренції 5 1.2. Теорія недосконалої конкуренції 6 1.3. Олігополістична конкуренція 7 1.4. Теорія монополістичної конкуренції 8 Розділ ІІ. Стан рин...

Конкуренція і монополія в ринковій системі

План: Вступ 1. Сутність конкуренції. Методи і способи конкурентної боротьби 2. Конкуренція і монополія. Типи ринків за ступенем їх монополізації 3. Антимонопольне законодавство України Висновки...

Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку

План. 1. Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку. П’ять сил конкуренції відповідно до досліджень М.Портера. Роль випадку. Роль уряду. 2. Зовнішньоекономічні стратегії: вибір закордонного ринку, його аналіз, визначення форми, участі....

Конкуренція, як форма функціонування товарно-ринкового господарювання

Завдання: 11. Конкуренція, як форма функціонування товарно-ринкового господарювання 32. Розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції 53. Діагностика динаміки ліквідності і покриття...

Консалтинг

1. Содержание и роль консалтинга. Основные виды и задачи консалтинга3 2. Основные виды информации, которая нужна клиенту.9 3. Разработать алгоритм поиска потенциальных клиентов для вашей компании11 Литература13...

Консалтинговий цикл

1. Охарактеризуйте консалтинговий цикл 2. Роль консалтингової компанії при удосконаленні системи прийняття рішень 3. Розробити „мотиваційну піраміду” для вашої організації...

Конспект з маркетингу

ТЕМА 1. Сутність основних понять маркетингу та розвиток його концепції 1 Історичні передумови виникнення маркетингу як способу ефективного управління діяльністю 1 Сутність маркетингу, еволюція його визначення 1 Визначення та сутність понять, які с...

Контрольна ділова стратегія підприємства

Зміст ЗАВДАННЯ 1 3 Побудувати радар конкурентоспроможності фірми-виробника та визначити його конкурентний статус. Розділ І. Основні теоретичні положення Розділ II. Вибір даних Розділ III. Розрахунки параметричних індексів Побудова радару конкур...

Контрольна з комерційної експлуатації транспорту

1. Рекламно-інформаційна робота на повітряному транспорті 2. Задачі реклами Література ...

Контрольна з маркетингу

1. Маркетингові дослідження, функції проблеми 3 2. Програма розробки нових товарів 10 ...

Контрольна з маркетингу

1. Модель финансовой санации 3 2. Антикризисные мероприятия элементов маркетингового комплекса для фирмы «Compaq» 9 Список использованной литературы 13 ...

Контрольна з маркетингу

І. Теоретична частина. 3 Основні ринкові характеристики товару. 3 Поняття цінової еластичності, його використання в товарній політиці та визначення показника еластичності попиту за ціною. 5 Імідж товару та чинники, що його визнають. 7 Класифікаці...

Контрольна з маркетингу

Завдання: Для обраної групи товарів розробити структуру маркетингових каналів і обгрунтувати свій вибір. Для виробника або для споживача на вибір. І. Вибрати з запропонованих і сформувати власні цінності, утворювані визначеними каналами розподілу д...

Контрольна з маркетингу

1. Сутність основних напрямків маркетингових досліджень 4 2. Охарактеризувати основні види і стратегії конкуренції. Напрямки визначення конкурентоздатності товару і конкурентоздатності фірми 8 3. Навести приклади функціональної, видової і предмет...

Контрольна з маркетингу

1. Розкрити сутність бізнес-плану та теоретичні основи відповідного розділу 3 Задача №1 11 Задача №2 13 Список літератури 15 ...

Контрольна з маркетингу

1. Перспективні направлення ходових товарів. Порядок висунення нових ідей. 3 2. Система міжнародної торгівлі: основні елементи 6 Список використаної літератури 15 ...

Контрольна з маркетингу

1. Теорія. Шляхи і методи визначення конкурентоздатності послуг 3 2. Практика. Практичний аналіз конкурентоздатності послуг на прикладі ТОВ “Славута” 8 Список використаної літератури 26...

Контрольна з маркетингу

Вступ 3 1.Як класифікуються товари за рівнем їхньої природної глобальності, наведіть приклади. 5 2. Як на рівні фірми можливо організувати моніторинг політико-правового середовища зарубіжних ринків? 7 3. Які стратегії маркетингу та рішення щодо се...

Контрольна з маркетингу

1. Концепція соціально-етичного маркетингу та перспективи її використання в туризмі 3 2. Маркетингові дослідження споживачів туристичних послуг. Характеристика основних факторів, що впливають на туристичний попит 11 3. Творче завдання 16 Списо...

Контрольна з маркетингу

1. Принципы формирования организационных структур управления 2 2. Экономические методы управления в рыночных условиях 6 3. Природа конфликтов в организациях 7 Литература 9 ...

Контрольна з маркетингу

1. Рекламний слоган 1 2. Реалізація рекламної програми 2 3. Задача: Оцініть девізи фірм, відзначивши їхні переваги і недоліки. 6 Література 8 ...

Контрольна з маркетингу

1. Матриця Бостон Консалтинг Груп (БКГ) 3 2. Порівняльна характеристика ринку організацій - споживачів та кінцевих споживачів 8 Література 14 ...

Контрольна з маркетингу

1. Аналіз товарно-збутового портфелю підприємства 3 2. Характеристика ринку кінцевих споживачів 5 Список літератури 9...

Контрольна з маркетингу

1. Інноваційна політика підприємств 3 2. Етапи стратегічного планування маркетингової діяльності 8 Список використаних джерел 13...

Контрольна з маркетингу

1. Система маркетингу 3 2. Типи конкурентів 4 3. Мета маркетингових досліджень 5 4. Теорія мотивації А. Маслоу 7 5. Диференціойований маркетинг 8 6. Двобічне нарощування асортименту 9 7. Способи отримання нових товарів 10 8. Структура ціни 12 ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |