институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ТОВ «КРИГГЕР»

1. Товарна політика 2. Цінова політика 3. Формування попиту і стимулювання збуту 4. Логістика 5. Збутова діяльність...

Комплекс системи маркетингу підприємства сфери послуг

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика суб’єкта інформаційного ринку України – телеканалу „Назва” 4 2. Аналіз комплексу системи маркетингу телеканалу „Назва” 6 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12 ...

КОМПЛЕКСНАЯ СИСТЕМА УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ ПРОДУКЦИИ

Введение Передовой опыт промышленных предприятий по управлению качеством продукции Основные цели и задачи КСУКП Структура и функции системы Опыт передовых предприятий по разработке и внедрению Заключение Приложения...

Комплексне дослідження ринку

План 1. Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку. 2. Моделювання купівельної поведінки організації-споживача. 3. Аналіз ринкових можливостей підприємства. 4. Сегментація ринку і позиціонування товару....

Комплексне дослідження ринку пива

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розгляд теоретичних засад комплексного дослідження ринку 5 1.1 Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку 5 1.2 Моделювання купівельної поведінки організації-споживача 12 1.3 Аналіз ринкових можливостей підприємства 1...

Комплексний аналіз впливу реклами на поведінку споживача

ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМИ 4 1.1. ІСТОРИЧНА ДОВІДКА 8 1.2. ФАКТОР СПОЖИВЧОГО ПОВОДЖЕННЯ 10 2. НЕОБХІДНІСТЬ ДОСЛІДЖЕНЬ В ІНТЕРЕСАХ ЗБУТУ ТА РЕКЛАМИ 14 2.1. ДОСЛІДЖЕННЯ СТОСОВНО ДО СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ 17 2.2. СЕГМЕНТУВ...

Комунікативні каналів на підприємстві.

ЗМІСТ Вступ 1. Теоретичні положення організації формальних комунікативних каналів на підприємстві. 1.1. Загальна характеристика комунікативних каналів 1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання 1.3.Методи збільшення ефективност...

Кон'юнктурний прогноз світового ринку фармацевтичних товарів

Вступ 3 1.Визначення ринку, та місце в товарно-галузевій структурі 4 2.Аналіз основних джерел інформації 5 3.Аналіз міжнародної торгівлі 7 4.Прогноз кон'юнктури ринку. Перспективи розвитку наступних 3-5 років 11 5.Місце України на світовому ринк...

КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ ГАЛУЗІ

1. Мета та учасники конкурентного аналізу галузі 3 2. Діагностика туристичної галузі. 6 Література 36 ДОДАТОК А. Анкета для виявлення споживчих переваг клієнтів туристичної фірми 37 ...

Конкурентний аналіз за Портером

1. Загальний погляд на «діамант» Портера - 3 - 1) Нові конкуренти. - 5 - 2) Товари-замінники. - 5 - 3) Внутрішньогалузева конкуренція та її інтенсивність. - 6 - 4) Сила впливу продавців (постачальників). - 6 - 5) Сила впливу покупців (клієнтів)....

Конкурентні переваги та шляхи зміцнення їх на промислових + доповідь

ВСТУП 3 1.Природа конкурентних переваг 5 2.Типові шляхи зміцнення конкурентних переваг на певних галузях 10 3.Коротка характеристика підприємства 16 1.Повна назва підприємства та його місцезнаходження 16 2.Організаційно-правова форма та цілі дія...

Конкурентні переваги та шляхи зміцнення їх на промислових ринках

1.Природа конкурентних переваг 3 2.Типові шляхи зміцнення конкурентних переваг на певних галузях 8 3.Коротка характеристика підприємства 15 1.Повна назва підприємства та його місцезнаходження 15 2.Організаційно-правова форма та цілі діяльності 15...

Конкурентні стратегії

Зміст Вступ 1. Теоретичні основи розробки стратегії 2. Визначення стратегії 3. Еволюція стратегії 4. Конкурентна перевага 5. Процес управління стратегією 6. Розробка та втілення динамічної стратегії Висновки Література...

Конкурентні стратегії глобальних компаній на українському ринку

Вступ 3 1. Конкурентні стратегії глобальних компаній на українському ринку 4 Задача № 6 13 Виходячи з даних, що наведено у таблиці, розрахувати показник інтенсивності конкуренції ринку чаю України, та зробити висновки. Література 15...

Конкурентноспроможність

Вступ І Розділ Теоретичні аспекти аналізу конкурентоспроможності Поняття і види конкурентоспроможності Джерела конкурентних переваг Методи оцінювання конкурентоспроможності ІІ Розділ Характеристика діяльності підприємства ДКПК ЗАТ “Золоте зерно” Іс...

Конкурентноспроможність

Вступ2 1. Конкурентоздатність (конкурентоспроможність) як залог ефективної діяльності підприємства4 1.2 Фактори конкурентоспроможності8 КПФ11 1.3 Методи оцінки конкурентоздатності13 2. Діагностика конкурентного середовища ТОВ «Іматекс»18 3. Оцінюва...

Конкурентноспроможність медичних послуг, сутність, необхідність забезпечення та підвищення

Предмет: маркетинг медичних послуг Зміст Вступ 3 1. Стан фармацевтичного ринку в Україні. 4 2. Причини та наслідки незадовільного стану сфери медичних полсуг. 7 3. Реформування галузі медичних послуг. 9 Висновок 12 Література 13...

Конкурентноспроможність підприємства

ЗМІСТ Вступ 2 1. Конкурентноспроможність підприємства 3 2. Показники та методи оцінки 6 3. Вибір стратегії конкурентної переваги 12 Висновок 15 Список використаної літератури 17...

Конкурентные преимущества

ВВЕДЕНИЕ2 1. Понятие конкурентоспособности3 2. Формирование стратегии конкурентоспособности фирм5 3. Конкуренция – фактор внешней среды предприятия10 4. Понятие о конкурентных преимуществах 12 5. Особенности конкурентных преимуществ низшего и высшег...

Конкурентный профиль фирмы

1. Особенности и навыки фирмы3 2. Профиль способностей6 3. Конкурентный профиль фирмы8 Анализ показателей деятельности конкурентов10 4. Торговая марка, тренд11 Литература14...

Конкурентный статус

1. Методы оценки конкурентного статуса. Показатели оценки конкурентного статуса3 2. Конкурентноспособность5 3. Стратегические зоны хозяйствования10 4. Оценка и конкурентная позиция стратегической зоны хозяйствования12 5. Стратегическая позиция13 Лите...

Конкурентоспособность продукции на примере предприятия ЗАО Черниговский пивкомбинат «Десна»

СОДЕРЖАНИЕ КУРСОВОЙ РАБОТЫ ВВЕДЕНИЕ 3 1 Конкурентоспособность продукции: сущность, формы и методы оценки 5 1.1 Понятие конкурентоспособности товаров 5 1.2 Показатели конкурентоспособности продукции 10 1.3 Подходы к оценке конкурентоспособности п...

Конкурентоспроможність підприємств (теоретична частина диплому)

2.4. ЦІЛЬОВІ РИНКИ 3 2.5. ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ НА РИНКУ 15 2.6. КОНКУРЕНЦІЯ 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39 ...

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

ЗМІСТ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 3 1.1 Особливості конкурентоспроможності у галузі послуг 3 1.1.1 Особливості сфери послуг 4 1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4 1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 12 1.1.4 Конкурен...

Конкурентоспроможність товарів на ринку

ПИТАННЯ: 1. Конкурентоспроможність товарів на ринку 2. Проектування організаційної структури фірми 3. Принципи формування і попередньої підготовки інвестиційних проектів...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |