институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «ГРАНД» ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЇ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «ГРАНД» ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЇ 5 1.2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗА ПОРТЕРОМ 9 1.3. ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ УСПІХУ ТА ПОБУДОВА КАРТИ СТРАТЕГІЧНИХ ГРУП 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МІКРО ТА МАКРОМАРКЕТИНГОВОГ...

Задача

Ситуація 1 Корпорація «Проун» була створена у 1988 році і почала свою діяльність як мале підприємство приватної форми власності. В перший рік існування воно нараховало 15 чоловік і займалося будівництвом. Пізніше, заробивши певний капітал, підприєм...

Задача

Проведя маркетинговые исследования ситуации на рынке туристических услуг, гре продавцов стало больше, а рыночная цена опустилась ниже средних затрат, менеджер фирмы должен принять решение о стратегии маркетинга и менеджмента, и разработать их, взяв с...

Задача

1. Определим самый крупный отраслевой сегмент: а) определим суммарную валовую выручку по отраслевым сегментам с учетом всех рынков:...

Задача з маркетингу

Задача. Оцініть як експерт конкурентоспроможність 1 л пляшки газованого напою “Coca Cola” у порівнянні з “Росінкою”, використовуючи реальні дані. Результати занесіть у таблицю. Роботу проведіть у такому порядку: 1. визначте технічні та економічні...

Задачи по маркетингу

1.Себестоимость у розничного продавца (продажная цена) 142,56 грн. Наценка 25%.Определить:Розничную цену. 2.Определите, какие факторы, по вашему мнению, повлияют на принятие издательством решения о цене новой книжки "Управленческий учет", ориентиро...

Закупівельна діяльність підприємства

Вступ3 1. Сутність принципи і завдання закупівельної діяльності підприємства5 2. Організація зв’язків з постачальниками.8 3. Аналіз комерційної діяльності підприємства11 4. Оцінка ефективності комерційних угод.26 Таблиця 2.1. Перелік договорів що бул...

Закупівельна діяльність підприємства

Вступ3 1. Сутність принципи і завдання закупівельної діяльності підприємства5 2. Організація зв’язків з постачальниками.11 3. Аналіз комерційної діяльності підприємства18 4. Оцінка ефективності комерційних угод.33 Таблиця 2.1. Перелік договорів що бу...

Закупівельний маркетинг

ВСТУП 3 1. Сутність та основні характеристики товарного маркетингу 4 2. Зміст закупівельної роботи 5 3. Сутність та основні характеристики закупівельного маркетингу 6 4. Форми оптових закупівель товарів 14 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...

ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРІВ НА ОСНОВІ ПРЯМИХ ЗВ’ЯЗКІВ

ЗМІСТ Вступ....................................................................................................................3 Розділ 1. Загальна характеристика джерел закупок товарів ..........................5 1.1. Поняття джерел закупок .........

ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Вступ..........................................................................................................................3 1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5 2. Особливості міжнародно...

Засади організації міжнародного маркетингу

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 4 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі холдингу «__» ) 17 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 24 ...

Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ПРИНЦИПІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ 4 2. АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 3. АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі готелю) 12 Маркетингова продуктова політ...

Збут, як складова функція маркетингової діяльності підприємства

Зміст Вступ……………………………………………………………….…….3 1. Збут, як складова функція маркетингової діяльності підприємства………………………………………………………………..……5 2. Джерела постачання товарів на підприємство……………………13 3. Організація збутової діяльності підприємства…………………....

Збутова діяльність підприємства

Завдання 1. 2 Висвітлити зміст наступних питань 1) Сутність, основні принципи та функції збутової політики. 2) Особливості функціонування ринкової системи. Ринок як організація господарських та економічних зв'язків. 3) Організація та принципи ф...

Збутова політика в зовнішньоекономічній діяльності підприємств медичного та фармацевтичного профілю

Предмет: Маркетинг медичних і фармацевтичних послуг Зміст Вступ 3 1. Збутова політика на міжнародному ринку фармацевтичної продукції як складова частина загальної маркетингової стратегії 4 2. Особливості збутової політики підприємств на міжна...

Звіт з практики

1. Ознайомлення з підприємством 2 1.1. Ознайомлення зі структурою підприємства та організацією його діяльності 2 1.2. Ознайомлення з функціональним обов'язками керівників та спеціалістів різних рівнів управління 12 1.3. Аналіз основних показників ...

Звіт з практики

ВСТУП 1. Вибір підприємства 2. Оцінка макросередовища 3. Аналіз внутрішнього середовища. 4. Визначення конкурентних профілів. 5. Оцінка конкурентної сили підприємства. 6. SWOT – аналіз. 7. Стратегії щодо матриці SWOT – аналізу. 8. Альтернативні стра...

Звіт з практики

ВСТУП 1. Вибір підприємства 2. Оцінка макросередовища 3. Аналіз внутрішнього середовища. 4. Визначення конкурентних профілів. 5. Оцінка конкурентної сили підприємства. 6. SWOT – аналіз. 7. Стратегії щодо матриці SWOT – аналізу. 8. Альтернативні стра...

Звіт з практики з маркетингу

1. Шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій на ВАТ «ФАРМАК» 3 2. Рекомендації по організації ефективної рекламної кампанії товарів та послуг ВАТ «ФАРМАК» 24 3. Напрями покращення ефективності рекламної діяльності ВАТ «ФАРМАК» 28 Література 31...

Зміна умов підприємницької діяльності у світі та їх вплив на розвиток системи планування

ЗАВДАННЯ: Теоретична частина 5. Зміна умов підприємницької діяльності у світі та їх вплив на розвиток системи планування 71. Порівняльна характеристика тактичного та стратегічного контролю Розрахункова робота 5. Оцінка зовнішнього середови...

Зміст і завдання товарної політики

ПЛАН 1. Зміст і завдання товарної політики. 2. Інтеграція споживчого і торговельного маркетингу в товарній політиці підприємства. 3. Диверсифікація товарної політики. 4. Приклад...

Зміст і роль консалтингу. Основні види і завдання консалтингу

ЗАВДАННЯ: 1. Зміст і роль консалтингу. Основні види і завдання консалтингу 2. Основні види інформації, яка потрібна клієнту 3. Розробити алгоритм пошуку потенційних клієнтів для вашої компанії...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |