институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Виробнича практика з маркетингу

1. Ознайомлення з торговельним підприємством 3 2. Економічна характеристика господарської діяльності підприємства 6 3. Дослідження товарної політики 12 4. Цінова політика 18 5.Дослідження політики розповсюдження 19 6. Комунікаційна політика 21 ...

Виробнича практика з маркетингу

Вступ 3 Розділ 1. Економічний аналіз господарської діяльності підприємства 4 1.1. Організаційна структура управління підприємством 4 1.2. Виробничі потужності та матеріально-технічна база підприємства 10 1.3. Оцінка персоналу підприємства 13 1.4...

Виставка - органічний складовий елемент комплексу маркетингу

Список використаної літератури 1. Гольман И.А. Рекламное планирование. Рекламные технологии. Организация рекламной деятельности – М., 1999. 2. Критсотакис Я.Г. Торговые ярмарки и выставки. Техника участия и коммуникации. – М., 1997. 3. Назарен...

Виставки и ярмарки

Введение3 1. Понятие, классификация и значение ярмарок и выставок4 2. Организации, регулирующие деятельность выставок и ярмарок9 3. Организация участие в выставках и ярмарках11 Кроме того отсутствие на выставке тоже замечают и трактуют как не...

Виставково-ярмаркова діяльність промислових підприємств

Вступ 3 Виставково-ярмаркова діяльність промислових підприємств 4 1. Поняття та значення ви ставків та ярмарків 4 2. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні 8 Висновки 13 Література 14 Додаток – Приклад оформлення оголошення на виставку-ярмар...

Вихід підприємства на зовнішній ринок.

ОГЛАВЛЕНИЕ СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ. 2 СИСТЕМА ЦЕЛЕЙ ФИРМЫ 3 ПРОДУКЦИЯ, ОБЛАСТЬ ПРИМЕНЕНИЯ. 3 АНАЛИЗ БАЗОВОГО РЫНКА 7 ПРОИЗВОДИТЕЛИ. 7 ИМПОРТЕРЫ. 9 АНАЛИЗ СИЛЬНЫХ И СЛАБЫХ СТОРОН ФИРМЫ 11 АНАЛИЗ ЦЕЛЕВОГО РЫНКА ФИРМЫ И ВЫБОР СТРАТЕГИИ ЕГО ОХВАТА 28 Р...

Відповіді на питання, білети, шпора з маркетингу

1. Суть та еволюція концепції маркетингу. 2. Принципи та цілі маркетингу. 3. Завдання та функції маркетингу. 4. Класифікація та особливості основних видів маркетингу. 5. Суть, мета, предмет та об'єкт маркетингових досліджень. 6. Основні завдання...

Властивості формування мікросередовища фірми в Україні

Властивості формування мікросередовища фірми в Україні ВАТ "Фармак" Зміст: Місія Фармак Політика компанії Характеристика товару Аналіз мікросередовища Література...

Влияние Эффекта лояльности на экономическое состояние компании

Введение 2 Сущность и виды лояльности на потребительском рынке 4 Учет эффекта лояльности при управлении организацией 11 Фундаментальные основы маркетинга программ лояльности 17 Оценка выгодности вознаграждения, предложенного программой лояльности 30...

Внедрение маркетинговых стратегий в организациях сферы услуг

Введение Раздел I. Природа и характеристика услуги 1.1 Определение понятия услуга 1.2 Характеристики услуг Раздел II. Внедрение маркетинговых стратегий в организациях сферы услуг 2.1 Управление дифференциацией 2.2 Контроль качества обслуживания 2...

Внутренние цены.

Содержание 1.Введение 2. Роль, функция цены в рыночной экономике 3. Виды цен и источники информации о ценах 3.1. Виды цен и их регулирование 3.2 информация для ценообразования 4. Стратегия цен в системе стратегии фирмы 4.1. Ценовая политика и ц...

Вопросы по маркетингу

19. Анализ поведения потребителей и разработка предложений относительно мероприятий по формированию спроса и стимулированию сбыта 3 47. Влияние микро- и макросреды на выбор ценовой маркетинговой стратегии 11 75. Виды и содержание целей стратегии ма...

Вплив навколишнього середовища на маркетингову діяльність підприємства

ВСТУП 3 1. Сутність внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства 5 2. Навколишнє оточення підприємства та його роль в досягненні ефективності управління 10 3. Аналіз маркетингової діяльності мережі магазинів "Назва" 22 4. Дослідження вплив...

Вплив соціально-культурних чинників на поведінку споживачів на міжнародному ринку

Вступ 3 1. Соціально-культурне середовище міжнародних економічних відносин 5 2. Вплив соціально-культурного середовища на маркетинг 12 Висновок 16 Література 18 ...

Вплив темпів розвитку ринку на маркетинговій стратегії підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади стратегічного маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем 4 2. Дослідження передумов формування стратегій маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем 7 3. Вибір стратегій м...

Впровадження нової продукції на підприємстві

Зміст Вступ 3 Розділ 1: Маркетингове обгрунтовування упровадження у виробництво нової продукції 4 1.1 Визначення поняття «нового товару» 4 1.2 Оцінка ризику нововведення 5 1.3 Розробка концепції нового товару 8 1.4 Процес виходу на ринок 9 Розділ 2 ...

Выбор и анализ целевого рынка

1. Выбор и анализ целевого рынка-1 2. Сегментирование рынка по потребителям и товару-5 3.Литература-12...

Выбор и анализ целевого рынка

1. Выбор и анализ целевого рынка-1 2. Сегментирование рынка по потребителям и товару-6 3. Позиционирование товара-9 4. Литература-11...

Выбор и анализ целевого рынка

1. Выбор и анализ целевого рынка3 1.1. Оценка товара по параметрам3 1.2. Характеристика товара в потреблении6 2. Сегментирование рынка по потребителям и товару8 2.1. Выбор целевого рынка10 3. Позиционирование товара.11 4. Расчет цены13 ЛИТЕРАТУРА14...

Гармонія форма і ліній, кольору, фактури стін торгівельних залів

План. 1. Підбір кольорової гамми. Фактури, інтер’єру в закладах громадського харчування. 2. Підбір освітлення. 3. Вибір та розміщення меблів. 4. Організація робочого місця. 5. Висновок. 6. Використана література....

Глобальные процессы развития социальной среды их влияние на международный маркетинг

Содержание 2 Введение 3 1. Характеристика глобальных процессов развития социальной среды 4 2. Влияние глобальных процессов развития социальных отношений на международный маркетинг 15 Выводы 26 Список использованной литературы 27 ...

ГРАФИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ МНОГОВАРИАНТНОЙ ЦЕНОВОЙ И ПРОИЗВОДСТВЕННОЙ ПОЛИТИКИ.

План 1. ГРАФИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ МНОГОВАРИАНТНОЙ ЦЕНОВОЙ И ПРОИЗВОДСТВЕННОЙ ПОЛИТИКИ. 2. ФАКТОРЫ, ОПРЕДЕЛЯЮЩИЕ ЧУВСТВИТЕЛЬНОСТЬ ПОКАЗАТЕЛЕЙ К УРОВНЯМ ЦЕН. Література...

Громадське харчування, його стан, перспективи розвитку

План. І. Вступ. 1.1. Громадське харчування, його стан, перспективи розвитку. 1.2. Загальна характеристика торгівельних приміщень ресторану “Люкс”. ІІ. Техніко-організаційне обґрунтування. 2.1. Визначення режиму роботи торгівельних приміщень. 2.2. Роз...

Гроші як елемент ринкової діяльності

Введение -2 I. Взгляд на деньги с точки зрения теории - 5 1.1. Природа, происхождение денег - 5 1.2. Сущность и функции денег - 7 1.3. Денежные средства после отмены золотого стандарта - 9 1.4. Виды денег - 10 1.5. Понятие денежного обращения - 1...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |