институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку

План Питання № 8. Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку 3 Питання № 33. Маркетинг в сфері некомерційної діяльності 17 Тест № 28 25 Задача № 16 28 Список використаної літератури 30...

Сутність та призначення маркетингу в страхуванн

План Вступ 3 1. Сутність та призначення маркетингу в страхуванні 4 2. Дослідження якісної характеристики рівня задоволення страхових потреб 5 3. Вивчення страхувальників 7 4. Аналіз ринку страхової компанії. 7 5. Сегментація страхового ринку 9 6. М...

Сутність ф’ючерсних контрактів

ПЛАН Вступ Сутність ф’ючерсних контрактів Операції з хеджування ф’ючерсів Висновки Література...

Суть та зміст консалтингової діяльності

План: Вступ 1. Сутність консалтингової діяльності 2. Консалтинговий цикл 3. Роль консалтингової компанії при удосконаленні системи прийняття рішень 4. Основні тенденції розвитку консалтингових послуг в Україні Висновок...

Суть і завдання міжнародного маркетингу

1. Суть і завдання міжнародного маркетингу Задача Список використаної літератури...

Суть і зміст паблік рілейшнз

Вступ Розділ 1. Суть і зміст паблік рілейшнз 1.1. Поняття паблік рілейшнз 1.2. Принципи та функції паблік рілейшнз 1.3. Кампанія паблік рілейшнз і її складові Розділ 2. Джерела та історія розвитку паблік рілейшнз 2.1. Історичні умови виникнен...

Суть і функції реклами в сучасних умовах

ВСТУП 3 1. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ РЕКЛАМИ 4 2. СУТНІСТЬ І ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 13 2.1. Реклама як засіб підвищення ефективності господарювання 13 2.2. Класифікація видів реклами 16 3. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ ...

Суть методологии и методов принятия управленческих решений

Содержание Введение……………………………………………………………………...……..3 Часть 1 1.1.Происхождение и центральный объект науки управления…………...…5 1.2.Научные подходы в процессе принятия решений………………………...7 1.3.Процесс принятия управленческих решений…………………………….16 1....

Суть та визначення маркетингу. Державна політика регулювання цін

1. Суть та визначення маркетингу 4 2. Державна політика регулювання цін 8 3. Завдання 15 Ситуація: керівник фірми виступаючи по внутрішньому телекомутатору оголосив своїм службовцям: "Ми стаємо маркетинговою компанією" 15 Що він мав на увазі? Які...

Суть «теоремы продажи» искусство продажи товаров

Список литературы 1.Голубков Е.П. Основы маркетинга. – М.: Издательство «Финпресс», 2004. 2.Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. – 656с. ...

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

Вступ 2 1. Процес маркетингового дослідження 3 2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6 3. Проект маркетингового дослідження 10 4. Виконавці маркетингових досліджень 15 Висновок 17 Література 18 Практичне маркетингове дослідж...

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

План: 1. Сутність і завдання маркетингових досліджень 2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві...

Суть, форми і причини інфляції

I. Вступ II. Сутність та форми інфляції III. Сутність та форми інфляції III.1 Причини інфляції. III.2 Типи інфляції. III.2.1 Інфляція попиту III.2.2 Інфляція пропозиції III.3 Види інфляції III.4 Особливості кризи в Україні III.5 Економічні і соціаль...

Сучасний стан системи маркетингу на ТОВ «РЕМОБ УКРАЇНА»

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Визначення теоретичних основ маркетингу і реклами 4 1.1 Маркетинг як система управління підприємством в ринкових умовах 4 1.2 Стратегія і тактика маркетингу 14 1.3 Поняття про рекламу та рекламний бюджет 21 Розділ 2 Сучасний с...

Сучасні методики оцінки вартості бренду компанії: практичні аспекти

Вступ 3 1. Тлумачення поняття «бренд» 3 2. Капітал і актив бренду 5 3. Методи оцінки бренду 5 Висновок 10 Література 12 ...

Сущность и особенности рекламной деятельности компании.

Содержание Страница: Введение 3 Глава 1. Сущность и особенности рекламной деятельности компании. 5 1.1 Роль рекламы. 5 1.2 Телевизионная реклама. 12 1.3 Виды телерекламы. 17 Глава 2. Оценка эффективности рекламной деятельности фирмы. 25 2.1 Эф...

Сущность и принципы маркетинга

Введение2 1.Маркетинг, его сущность и основные принципы4 2. Концепции управления: сущность и эволюция представлений5 3. Основные концепции управления маркетингом: преимущества и недостатки12 Заключение17 Список литературы:19...

Сущность индивидуального спроса на товары

ПЛАН Введение. 1. Сущность индивидуального спроса на товары. 2. Понятие эластичности спроса. 3. Факторы, влияющие на величину спроса. 4. Эластичность спроса на товары первой необходимости. 5. Эффект дохода для товаров первой необходимости. 6. Эффект...

СУЩНОСТЬ МАРКЕТИНГА

Содержание Введение 1. Маркетинг — основные понятия 1.1. Нужды, потребности, запросы 1.2. Товары (продукты, услуги, идеи) 1.3. Потребительская ценность, удовлетворенность, качество 1.4. Обмен, сделка 1.5. Рынок 1.6. Определение маркетинга 2. Основ...

Сущность франчайзинга

ПЛАН: История развития франчайзинга…………………………………………….. 3 Сущность франчайзинга……………………………………………………… 6 Виды франчайзинга…………………………………………………………... 10 Виды франчайзинговых систем……………………………………………… 14 Преимущества франчайзинга………………………………………………... 15 ...

Сущность, цели и задачи маркетинга.

ПЛАН. 1. Сущность, цели и задачи маркетинга. 2. Организационная структура внешней торговли в Украине. Задачи....

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ з дисципліни: "Реклама у видавничому маркетингу"

1. Детальний опис об’єкту дослідження 3 1.1. Ціна товару 3 1.2. Способи розповсюдження 4 1.3. На якій стадії життєвого циклу перебуває товар 5 1.4. Споживчі характеристики 6 2. Визначення мети рекламної комунікації 7 3. Опис цільової аудиторії ...

Тема: організація та здійснення маркетингових досліджень

ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 3 2. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПИВА 13 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23 ...

Тенденції розвитку асортименту та оцінка конкурентоспроможності молока пряженого в Україні та за її межами

ВСТУП 3 1. Стан споживання молочних товарів в Україні 6 2. Порівняльна оцінка конкурентоспроможності споживчих товарів 22 3. Оцінка якості, конкурентоспроможності пряженого молока вітчизняного виробництва 33 4. Прогнозування змін якості під час т...

Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги

Зміст Зміст 2 Вступ 3 1.Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги) 4 1.1 Вивчення та аналіз попиту споживачів на товари та послуги 4 1.2 Психологія управління поведінкою споживачів 6 2. Діагностика психологічних факторів...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |