институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Розробка конкурентної стратегії ресторану

Вступ ………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6 1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6 1.2 Поняття та значення ко...

Розробка концепції маркетингу на підприємстві

Вступ. 3 1. Теоретична частина. 4 2. Практична частина (на прикладі ВАТ) 11 Висновок. 19 Список використаної літератури. 21 ...

РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ Вступ 1. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових елементів. 2. Розроблення товару. 3. Ціноутворення. 4. Організація збуту продукції. 5. Комунікаційна політика. Висновки...

Розробка концепції маркетингу на підприємстві АТ «Експрес»

Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1.1. Об'єкт і предмет дослідження. 4 1.2. Розробка маркетингової стратегії 5 2. Практична частина 8 2.1. Характеристика підприємства 8 2.2. Розробка технології стимулювання вантажних перевезень 9 Висновок 14 ...

Розробка концепції маркетингу фірми

ПЛАН 1. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових елементів. 2. Розроблення товару. 3. Ціноутворення. 4. Організація збуту продукції. 5. Комунікаційна політика....

Розробка маркетингової стратегії виходу фірми на зовнішній ринок. Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Стратегії маркетингу виходу фірми на зовнішній ринок 6 1.1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 6 1.2. Суть міжнародного маркетингу 15 1.3. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 22 1.4....

Розробка нового товару

Вступ Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 1.1 Поняття нового товару 5 1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6 1.3 Задум товару 9 Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11 2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11 2.2...

Розробка нового товару

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 5 1.1 Поняття нового товару 5 1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6 1.3 Задум товару 9 Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11 2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11 ...

Розробка пакета установчих документів та бізнес плану лікувального закладу

Предмет: організаційне проектування в галузі охорони здоровья Зміст Вступ 3 І. Теоретичне обгрунтування профілю та організаційно-правової форми створюваного закладу 6 1.1. Становлення фармакоекономіки в Україні 6 1.2. Огляд фармацевтичного рин...

Розробка плана маркетингу у складі бізнес-плана банку.

ПЛАН ВСТУП 2 1. СУТНІСТЬ ПЛАНА МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО МІСЦЕ В БІЗНЕС-ПЛАНІ БАНКУ. 3 2. СТРУКТУРА ПЛАНА МАРКЕТИНГУ. 6 3. РОЗРОБКА ПЛАНА МАРКЕТИНГУ НА РІВНІ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ БАНКУ. 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 11...

Розробка плану сбуту продукції

ЗМІСТ Вступ 3 1. Організація роботи служби збуту в системі маркетингу. 4 2. Планування реклами та комунікаційна політика у здійсненні планів збуту продукції 11 3. Формування товарної і цінової політики 18 4.Розробка плану збуту продукції 22 5...

Розробка програми маркетингової комунікації

ЗМІСТ Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 8 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 11 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 12 1.6. Асортимент продукції 16 1.7. Збутова політика 18 1.8. ...

Розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції металургійного підприємства на прикладі ВАТ “ДМЗ”

ЗМІСТ ВСТУП 6 1 ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 9 1.1. Характеристика конкурентоспроможності як економічної категорії 9 1.2 Підходи до оцінки конкурентоспроможності 12 1.3 Особливості конкуренції на ринку продукц...

Розробка рекламної кампанії ВАТ „ПИКЕМ” з метою вдоскона-лення комунікаційної політики підприємства

Вступ 3 Розділ 1. РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Визначення поняття та сутності рекламної кампанії 5 1.2 Планування рекламного бюджету кампанії при проведенні рекламних заходів 7 1.3. Дослідження ефек...

Розробка рекламної компанії ВАТ „ПИКЕМ”

ВСТУП 3 Розділ 1. РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОДВИЖЕНИЯ-МИКС НА ПІДПРИЄМСТВІ. 5 1.1. Визначення мети рекламної компанії 5 1.2 Рекламний бюджет компанії при проведенні рекламних засобів. 7 1.3. Дослідження ефективності рекламної кампан...

Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль»

Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль» 2 Загальна характеристика підприємства Салон краси «Летуаль» 2 Розробка рекламної кампанії 4 Оцінка ефективності запропонованих заходів 8 Список використаних джерел 13 ...

Розробка стратегии підприємства

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірми 6 1.2. Джерела конкурентних переваг маркетингової діяльності підприємства 19 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬН...

Розробка стратегії підприємства

ВСТУП 1. Визначення місії підприємства, мету і завдання його виробничо-господарської діяльності; 2. Розробка генеральної стратегії підприємства, визначити її орієнтири; 3. Розробка організаційної і виробничої структури підприємства; 4. Визначення пе...

Розробка стратегії підприємства

ВСТУП 1. Визначення місії підприємства, мету і завдання його виробничо-господарської діяльності; 2. Розробка генеральної стратегії підприємства, визначити її орієнтири; 3. Розробка організаційної і виробничої структури підприємства; 4. Визначення пе...

Розробка стратегічного плану маркетингу компанії

ВСТУП4 Розділ 1. Розробка стратегічного плану маркетингу компанії6 1.1. Обґрунтування стратегічних орієнтирів6 1.2. Аналіз маркетингових можливостей компанії7 1.2.1 Тенденції розвитку ринку7 1.2.2. Споживачі12 1.2.3 Чинники зовнішнього середовища14 1...

Розробка та виконання тактичних планів

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Маркетингове середовище 4 2. Контактні аудиторії 4 3.Еволюція процесу планування 8 4. Розробка та виконання тактичних планів 11 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА 15...

Розробка та виконання тактичних планів

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Маркетингове середовище 4 2. Контактні аудиторії 4 3.Еволюція процесу планування 8 4. Розробка та виконання тактичних планів 11 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА 15...

Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)

1. Загальна характеристика підприємства Салон краси «Оксана» 4 2. Розробка рекламної кампанії підприємства 5 2.1. Планування рекламної кампанії підприємства 5 2.2. Методи розробки бюджету рекламної кампанії 11 3. Оцінка ефективності рекламної кам...

Розробка та створення послуги. Життєвий цикл послуги

Вступ 3 Розробка та створення послуги. Життєвий цикл послуги 4 1. Сутність послуги 4 2. Класифікація послуг 6 3. Специфіка маркетингу послуг 8 4. Розробка та створення послуги 10 5. Життєвий цикл послуги 15 Висновки 17 Література 18 ...

Розробка товарної стратегії

Вступление 3 1. Стратегия как ведущая категория стратегического маркетинга 5 1.1 Понятие стратегии 5 1.2 Способы классификации стратегий 12 1.3 Функциональные стратегии как средство поддержания деловых стратегий бизнес-единиц 16 Список использ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |