институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Ринок транспортних послуг як об’єкт маркетингу

План: Вступ 1. Концепція маркетингу для транспортного підприємства 2. Розробка комплексу маркетингу для транспортного підприємства 3. Рекламна діяльність транспортного підприємства як складового комплексу маркетингу Висновок...

Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства

Вступ 3 1. Розвиток виробничого маркетингу 4 2. Конкурентні переваги товару 6 Висновки 19 Література 20 ...

Розвиток брендингу в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ БРЕНДИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність брендингу, історія розвитку товарного брендингу 5 1.2. Основи створення підприємствами ефективного товарного бренду 14 РОЗДІЛ 2. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ Б...

Розвиток маркетингу в Україні

Вступ 3 1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4 2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8 3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11 4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15...

Розвиток торговельної діяльності в Україні

Вступ 3 Розвиток торговельної діяльності в Україні 4 1. Дослідження стану розвитку торговельної діяльності 4 2. Сучасний стан та пріоритети розвитку правового регулювання торговельної діяльності в Україні 9 Висновки 12 Література 13 ...

Роздрібна торгівля. Види підприємств роздрібної торгівлі

План: 1. Роздрібна торгівля. Види підприємств роздрібної торгівлі 1.1. Природа і функції роздрібної торгівлі 1.2. Види роздрібних торговельних підприємств 1.3. Маркетингові рішення роздрібного торговця 2. Конкурентоспроможність продукції та її оці...

Розробити ієрархію власних потреб по Маслоу

Розробити ієрархію власних потреб по Маслоу Література...

Розробити комунікаційну програму підприємства

Предмет: маркетингові комунікації 1. Комунікаційна програма підприємства автотехсервісу ПП «Віан» Графічне наповнення роботи: Рис.1. Організаційна структура ПП «Віан». Таблиця 1. Структура робіт з обслуговування автомобілів Рис.2. Структура р...

Розробіть зразок анкети для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів

ЗМІСТ 1. Проаналізуйте можливість виникнення ризиків під час виведення на ринок нового товару 2 2. Розробіть зразок анкети для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів 7 Список використаної літератури 9...

Розробка та обгрунтування комплексу маркетингових заходів

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 4 Розділ 2. Розробка гіпотези маркетингової стратегії підприємства 7 Розділ 3. Характеристика продукції підприємства і політики фірми 133 Розділ 4. Цінова політика фірми ...

Розробка бизнес плану

Дніпропетровськ1 Вступ3 1. Назва фірми і форма власності5 2. Організаційна структура6 3. Товарний асортимент7 4. Проведення маркетингових досліджень8 5. Результати анкетування9 6. Аналіз факторів зовнішнього середовища на функціонування підприємства1...

Розробка бізнес плану

Вступ3 1. Назва фірми і форма власності4 2. Організаційна структура6 3. Товарний асортимент7 4. Анкета для проведення маркетингових досліджень7 5. Результати анкетування10 6. Аналіз факторів зовнішнього середовища на функціонування підприємства12 7. ...

Розробка бізнес проектування

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Передумови бізнес-проектування на ДП „Автотранс” 4 1.1 Теоретичні основи реалізації бізнес-проектування 4 1.2 Бізнес-план як фактор успішної реалізації проекту 12 1.3 Сутність запропонованого проекту 16 Розділ 2 Розробка та реа...

Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК»

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретико-методичні основи стимулювання збуту 5 1.1 Особливості стимулювання збуту в Україні 5 1.2 Основні засоби стимулювання збуту 7 1.3 Планування стимулювання збуту підприємства 11 Розділ 2 Аналіз організації стимулювання ...

РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ У МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ

ВСТУП 3 1. Особливості маркетингової інформаційної системи. 4 2. Організація маркетингової інформаційної системи. 8 ВИСНОВОК 13 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14 ...

Розробка комплексові маркетингової діяльності компанії «ARIAGEL»

1. Дослідження відповідності кондиціонерів, які виробляють на фірмі «ARIAGEL” вимогам споживачів. 1.1. Опис товарові. 1.2. Визначення конкурентоспроможності товарові. 2. Дослідження споживачів кондиціонерів, які виробляються підпри...

Розробка комплексу маркетингової діяльності АКБ “Індекс-банк”

Вступ 3 1. Дослідження відповідності товару (послуги), що виробляється, вимогам споживачів 6 2. Дослідження споживачів 8 3. Дослідження ринку 12 4. Дослідження конкурентів 18 5. Удосконалення маркетингової діяльності АКБ “Індекс-банк” 25 Виснов...

Розробка комплексу маркетингової діяльності ВАТ “Гарант”

Вступ 3 1. Дослідження відповідності товару (послуги), що виробляється, вимогам споживачів 6 2. Дослідження споживачів 9 3. Дослідження ринку 14 4. Дослідження конкурентів 17 5. Удосконалення маркетингової діяльності ВАТ “Гарант” 22 Висновки ...

Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства „БКС-Соки”

1. Дослідження відповідності соків, які виробляють "БКС-Соки",вимогам споживачів. 1.1. Опис товару. 1.2. Визначення конкурентоспроможності товару. 2. Дослідження споживачів соків, які виробляються підприємством "БКС-Соки". 3. Дослідження ри...

Розробка комплексу маркетингу для малого підприємства

РЕФЕРАТ 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Сучасні концепції маркетингової діяльності. 7 1.1 Особливості маркетингових послуг 7 1.2 Стратегії маркетингу 14 РОЗДІЛ 2. Сучасний стан маркетингової діяльності ПП „...” 31 2.1 Дослідження ринку конкурентів 31 2.2...

Розробка комплексу маркетингу для малого підприємства

Резюме 3 1. Характеристика підприємства 5 2. Сучасний стан маркетингової діяльності на підприємстві 11 3. Перспективні напрямки розвитку маркетингової діяльності 25 Список використаних джерел 41 Додаток А. Оцінка зовнішнього середовища (PEST – а...

Розробка комунікаційної політики підприємства з пріоритетом на рекламу

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи комунікаційної політики підприємства 6 1.1. Сутність та значення маркетингових комунікацій та комунікаційної політики підприємства 6 1.2. Комплекс просування товару в системі комунікаційної політики підприємств...

Розробка комунікаційної програми підприємства

. Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи розробки маркетингової комунікаційної програми. 6 1.1. Маркетингова комунікаційна політика, її місце в комплексі маркетингу 6 1.2. Елементи комплексу маркетингових комунікацій та їх основні функції. 8 1.3. М...

Розробка комунікаційної програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства

ВСТУП 1. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІОННОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 2. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 2...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |