институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Реклама і дизайн

Реклама 3 Основні елементи дизайну 3 Товарний знак 4 Шрифтовий напис 5 Фірмовий колір 5 Інші фірмові константи 5 Ілюстрації в рекламі 5 Макет реклами 5 Використана література: 5 ...

Реклама на промисловому ринку

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Загальні відомості та історія розвитку реклами 4 1.1 Історія та основні етапи розвитку реклами 4 1.2 Особливості сучасного рекламного процесу, функції реклами та її основні закони 8 1.3 Реклама в системі маркетингової діяльност...

Реклама на радіо. Прайси. Форми. Прийоми застосування різних форм. Порівняння різних носіїв

Вступ 3 1.Переваги та вади реклами на радіо стосовно інших засобів реклами 4 1.1 Переваги реклами на радіо 4 1.2 Вади радіореклами 6 2. Елементи радіореклами 10 2.1 Текст 10 2.2 Звукові ефекти та музика 11 2.3 Фактори ефективності аудіоспота 1...

Реклама основных средств производства

1.Реклама основных средств производства...

Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики

Зміст Вступ 3 1 Реклама в системі комунікативної політики 4 1.1 Мета та завдання рекламної діяльності 4 1.2 Програма рекламної діяльності 6 1.3 Засоби поширення рекламної інформації 9 2 PR – технології в системі комунікативної політики 12 2.1 Робота...

Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики

Зміст Вступ 3 1 Реклама в системі комунікативної політики 4 1.1 Мета та завдання рекламної діяльності 4 1.2 Програма рекламної діяльності 6 1.3 Засоби поширення рекламної інформації 9 2 PR – технології в системі комунікативної політики 12 2.1 Робота...

Реклама у підприємницькій діяльності

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Еволюція рекламної діяльності 6 1.2. Реклама як засіб підвищення ефективності господарювання 18 1.3. Характеристика сучасного рекламного процесу на підприємстві 29 2. ...

Рекламна діяльність

1. Дослідження ринку при організації реклами. 3 1.1 Визначення і постановка цілей реклами. 3 1.2 Вивчення об’єкту реклами. 3 1.3 Планування кінцевого результату та виділення цільової групи. 4 2. Політична пропаганда, як основний вид радянської р...

Рекламна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи підвищення її ефективності (на прикладі ПП)

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 Розділ 2. Аналіз рекламної програми підприємства та рекламних засобів 17 Розділ 3. Оцінка ефективності реклами в магазині. 24 Висновки. 41 Список використаної л...

Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства

Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 4 Вступ 5 1. Реклама в системі ефективного просування товарів і послуг 6 2. Проведення рекламної кампанії підприємства ТОВ «А-Прінт» 13 Висновки 17 Список використаної літератури...

Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства

Вступ 3 1. Cутність рекламної кампанії підприємства 4 2. Способи встановлення комунікації з суб’єктами ринку і засоби реклами 7 3. Аналіз рекламної кампанії Борщагівського хіміко-фармацевтичного заводу 13 Висновки 20 Література 22 Додаток 1. Пл...

Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства (Фармзавод)

Вступ 3 1. Cутність рекламної кампанії підприємства 4 2. Способи встановлення комунікації з суб’єктами ринку і засоби реклами 7 3. Аналіз рекламної кампанії Борщагівського хіміко-фармацевтичного заводу 13 Висновки 20 Література 22 Додаток 1. Пл...

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

Зміст Вступ............................................................................................................ 3 1. Планування рекламної роботи на підприємстві.......................... 4 2. Принципіальні основи рекламної компанії...........

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної по...

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної по...

Рекламная деятельность на предприятии торговли

Введение 1. Основы рекламной деятельности………………………………..5 1.1. Исторические вехи рекламы………………………………..5 1.2. Понятие и роль рекламы на товарном рынке……………...8 2. Роль рекламы в сбыте…………………………………………...15 2.1. Психология рекламы……………………………………….15 2.2....

Рекламний плакат - історія і сучасність

Вступ 3 1. Класифікація реклами 4 2. Історія рекламного плакату 11 3. Сучасні рекламні плакати 17 Висновок 20 Список використаних джерел 23...

Рекламні засоби масової інформації, як інформаційне джерело здійснення інформаційно-аналітичної діяльності (на приклад територіальних засобів). (Методи використання ЗМІ для здійснення ІАД)

ВСТУП 3 1.Використання засобів масової інформації в рекламних цілях 3 2. Стан інформаційного простору Чернігівської області 7 ВИСНОВОК 9 Список літератури 10 ...

Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі

ЗМІСТ 1. Організація рекламної діяльності, її роль у забезпеченні успіху проведених рекламних заходів 2 2. Характеристика основних функцій фірм-рекламодавців 6 3. В чому, на ваш погляд, полягає процес контролю рекламної діяльності 9 Література 12...

Рекламные коммуникации и стимулирование сбыта товаров

Введение Глава I. Реклама в системе эффективного продвижения товара 1. Общая характеристика рекламы и ее предназначение 1.1. Классификация рекламы 1.2. Основные типы рекламы 1.3. Цель рекламы 1.4. Функции рекламы 2. Цели маркетинга, рекламных коммуни...

Реферат з консалтингових послуг

1. Дослідження ринку 3 Список використаної літератури: 9 ...

Реферат з консалтингових послуг на тему 5.12 Управління збутом

5.12 Управління збутом 3 Список використаної літератури: 9 ...

Реферат з маркетингу на прикладі підприємства (практична робота)

Вступ 2 1. Загальна характеристика підприємства та відділу маркетингу як його складової 3 2. Вдосконалення структури управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 8 3. Модель управління маркетинговою діяльністю підприємства 16 Висновк...

Ринкова атрибутика українського товару, досягнення та перспективи

Вступ 3 1. Товарна марка як запорука зростання продажу 5 1.1. Поняття торгової марки 5 1.2. Види торгових марок 8 1.3. Торгова марка і ринкова капіталізація компанії 12 2. Методичні засади брендингової діяльності в Україні 20 2.1. Поняття товар...

Ринок праці та можливості використання маркетингу ринку праці в умовах України

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні характеристики та напряки дослідження ринку праці 5 1.1 Визначення ринку праці в системі сучасних економічних відносин 5 1.2 Дослідження кон’юнктури ринку праці як складова маркетингу ринку праці 7 Розділ 2 Ринок ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |