институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами

Вступ 3 Розділ 1. Основні напрями комплексного дослідження ринку 4 1.1. Фактор мікро та макросередовища, де працює даний підрозділ 4 1.2. Сегментування ринку та позиціювання товарів 7 1.3. Конкурентна спроможність товарів 10 1.4. Методи просуван...

Прогнозування попиту в маркетингових дослідженнях

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 1.1 Сутність, цілі та завдання маркетингових досліджень 5 1.2 Характеристика методів маркетингового дослідження 7 2. МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ 20 2.1...

Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ 3 1. Прогнозування попиту як основа маркетингової концепції управління виробництвом і збутом 4 2. Основні чинники прогнозування попиту 6 3. Методи прогнозування попиту на різних підприємствах 10 Висновки 14 Література 16 ...

Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ - 3 - 1. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ. - 4 - 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ І МЕТОДІВ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ - 8 - Висновки - 19 - Список використаної літератури - 21 - ...

Прогнозування попиту на підприємстві

Прогнозування попиту на підприємстві ЗАТ «Оболонь» 3 Література 12 ...

Прогнозування ринку дорогоцінних металів

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади прогнозування ринку 8 1.1. Методи прогнозування ринку: поняття, сутність 8 1.2. Класифікація методів прогнозування та їх особливості 15 Розділ 2. Аналіз та прогнозування ринку дорогоцінних металів 30 2.1. Аналіз су...

Прогнозування рівнів реалізації паливно-мастильних матеріалів

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз ринку паливно-мастильних матеріалів 6 1.1. Паливно-мастильні матеріали як товар 6 1.2. Особливості сучасного стану ринку паливно-мастильних матеріалів в Україні 15 Розділ 2. Теоретичні аспекти прогнозування економічних показн...

Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

Вступ 3 1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3 2. Інструменти збуту і їхній вибір 4 3. Реклама 5 4. Стимулювання продажів 7 5. Методи визначення бюджету збуту 8 6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10 Висновки...

Програма маркетингової переорієнтації підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади маркетингової переорієнтації підприємства 1.1. Маркетингова діяльність підприємства – як основа його успішного функціонування 6 1.2. Теоретичні засади маркетингової переорієнтації підприємства 19 1.3.Ос...

Проект Удосконалення маркетингової діяльності ЗАТ ”Маріупольська взуттєва фабрика “Попелюшка”

ЗМІСТ Вступ 5 Розділ 1. Теоретичні основи управління проектами в підприємництві. 8 1.1. Роль системи управління проектами в господарській діяльності підприємства. 8 1.2 Методологія управління проектами маркетингового напрямку. 18 1.3 Проблематика про...

Проект Удосконалення маркетингової діяльності ЗАТ ”Маріупольська взуттєва фабрика “Попелюшка”

ЗМІСТ Вступ 5 Розділ 1. Теоретичні основи управління проектами в підприємництві. 8 1.1. Роль системи управління проектами в господарській діяльності підприємства. 8 1.2 Методологія управління проектами маркетингового напрямку. 18 1.3 Проблематика про...

ПРОЕКТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ

Зміст Вступ 1 Аналітична частина Вихідні дані 1.1 Маркетингові дослідження ринку комп’ютерної техніки 1.1.1 Фактори зовнішнього середовища прямої дії 1.1.2 Фактори зовнішнього середовища прямої дії 1.2 Обґрунтування виду діяльності 1.3 Обґрунт...

Производственная программа предприятия.

Содержание Введение 1. Особенности составления производственной программы для предприятия 2. Сущность производственной программы 3. Производственно-маркетинговая часть производственной программы 3.1. Анализ положения дел в отрасли 3.2 Анализ рынка ...

ПРОИЗВОДСТВЕННЫЙ И ФИНАНСОВЫЙ ПЛАН

ПЛАН СТР. ВВЕДЕНИЕ 3 1. РАЗДЕЛ. ПЛАН МАРКЕТИНГА 5 1.1. Анализ конъюнктуры рынка...

Промисловий маркетинг

1. Стратегії виходу підприємства на ринок. Тактичні дії підприємств на окремих ринках 3 2. Кон'юнктура ринку промислової продукції в Україні 9 3. Практична частина 13 Завдання. Побудувати "пакетну" матрицю і визначити стратегію інвестицій для п...

Промисловий маркетинг

1. Фактори і методи ціноутворення на промислові товари - 3 - Методи ціноутворення - 7 - 2. Прогнозування попиту на промислові товари - 9 - Особливості аналізу попиту на зарубіжному ринку. - 14 - Список використаної літератури - 19 - ...

Промисловий маркетинг

1. Діяльність підприємств і організацій у сфері просування ТПП 3 2. Організація маркетингової служби 17 Висновки 23 Список використаної літератури 25 ...

Промисловий маркетинг

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз результатів діяльності фірми 5 1.1. Характеристика фірми та її історія 5 1.2. Установчі документи ТОВ «РА «Gold Future» 10 1.3. Послуги ТОВ «РА «Gold Future» 13 Розділ 2. Аналіз системи маркетингу рекламної агенції 18 2.1. Ст...

Промисловий маркетинг (практична курсова)

1. Загальна характеристика ринку. 3 1.1. Загальна характеристика промислового ринку України. 3 1.2. Тенденції в галузі. 5 1.3. Проблеми і можливості. 6 2. Вибір досліджуваного промислового підприємства і постановка задачі (обґрунтування, ціль). 9...

Промисловий маркетинг контрольна

ЗМІСТ Вступ 2 1. Основні підходи до визначення конкурентоспроможності продукту та підприємства 3 2. Основні принципи управління конкурентоспроможністю продукту та підприємства 10 3. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств-вироб...

Промисловий маркетинг курсова

Вступ 4 1.1. Загальна характеристика ринку канцелярських товарів в Україні 5 1.2. Тенденції в галузі 6 1.3. Проблеми і можливості 7 2. Вибір досліджуваного промислового підприємства і постановка задачі (обґрунтування, ціль)СП „Мер...

Промисловий маркетинг, практична на прикладі підприємства харчової промисловості

Вступ 3 1. Загальна характеристика ринку 4 1.1. Загальна характеристика промислового ринку України 4 1.2. Тенденції в галузі 6 1.3. Проблеми і можливості 9 2. Вибір досліджуваного промислового підприємства і постановка задачі 13 2.1. Вибір ціл...

Процес виробництва як елемент макроекономічної системи

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Зміст процесу виробництва та фактори, що його визначають 6 1.1.Поняття виробництва та його елементи 6 1.2. Підприємство в умовах ринкових відносин 13 Розділ 2. Стан виробництва в сучасних умовах України 20 2.1. Причини та насл...

Процес прийняття покупцем рішення щодо купівлі

Процес прийняття покупцем рішення щодо купівлі ... 2 ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕННЯ ...11 Метою дослідження є визначення потреб споживачів кондитерських виробів з метою просування на ринок кондитерських виробів України нової послуги – виготовлення на індивід...

Процес прийняття рішень щодо забезпечення економічної безпеки підприємства

Вступ 3 Розділ І. Економічна безпека підприємства: сутність та особливості 8 1.1.Поняття економічної безпеки підприємства 8 1.2.Складові економічної безпеки підприємства 17 1.3. Показники й індикатори економічної безпеки підприємства 26 Висновки до р...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |