институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3 1. Сутність, характеристики та завдання рекламної компанії 4 2. Класифікація рекламних компаній 5 3. Методика проведення рекламної компанії 8 4. Практичні аспекти розробки рекламної кампанії з використанням мережевих технологій на приклад...

"Партизанський" маркетинг

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ, ЗАВДАННЯ ПАРТИЗАНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 4 2. ТЕХНОЛОГІЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКЦІЙ "ПО-ПАРТИЗАНСЬКІ" 8 3. ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ "ПАРТИЗАНСЬКОГО" МАРКЕТИНГУ 12 4. "ПАРТИЗАНСЬКИЙ МАРКЕТИНГ" І ІНТЕРНЕТ 15 ВИСНОВКИ 19 Список використаної л...

"Розробка плану маркетингу малого (середнього) підприємства".

Зміст Вступ 3 Розділ І. Характеристика розробки проекту та управління ними 5 1.1 Визначення і типи проектів 5 1.2 Сутність управління проектами. 9 1.3 Створення проектної команди 13 Розділ ІІ. Особливості національного управління проектами...

1. Стимулирование торговой сети.

ПЛАН. 1. Стимулирование торговой сети. 2. Стимулирование торговых посредников. 3. Содержание технологического процесса в магазине и принципы его организации....

: Роль маркетинга в повышении эффективности работы предприятия в условиях рыночной экономики

Содержание СОДЕРЖАНИЕ 2 ВВЕДЕНИЕ. 3 1.МАРКЕТИНГ, КАК ИНСТРУМЕНТ ПОВЫШЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ РАБОТЫ ХОЗЯЙСТВУЮЩИХ СУБЪЕКТОВ В УСЛОВИЯХ РЫНКА. 3 1.1. СУЩНОСТЬ МАРКЕТИНГА 3 1.2. ОТЛИЧИЕ МАРКЕТИНГА ОТ ТРАДИЦИОННОЙ КОНЪЮНКТУРНО - СБЫТОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ. 5 1...

Aналіз організації доставки хліба та хлібобулочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва").

Вступ 2 1. Основні економічні показники діяльності підприємства 5 2. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 23 3. Технологія продажу хліба 26 4. Методика оптимального планування ...

SWOT - аналіз Середньої художньої школи ім. Шевченко

SWOT - аналіз Середньої художньої школи ім. Шевченко Висновки Література Додаток. СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ КУЛЬТУРНОЇ ПОЛІТИКИ...

SWOT-аналіз компанії Київстар 

1 Характеристика об’єкта аналізу 3 2 Аналіз мікромаркетингово середовища функціонування ЗАТ «Київстар» на ринку України 4 3 Аналіз макромаркетингово середовища функціонування ЗАТ «Київстар» на ринку України 8 4 Метод SWOT- аналізу, етапи та мета ви...

SWOT-аналіз організаційної структури ТОВ

SWOT-аналіз організаційної структури ТОВ 3 Додаток 1. Організаційна структура ТОВ 7 ...

SWOT-аналіз організаційної структури ТОВ „Саімпекс-Україна”

SWOT-аналіз організаційної структури ТОВ „Саімпекс-Україна” 3 Додаток 1. Організаційна структура ТОВ „САІМПЕКС-Україна” 7...

SWOT-аналіз підприємства швидкого харчування

SWOT-аналіз підприємства швидкого харчування (практика) Список використаної літератури...

Адресная рассылка

1. Как проводить адресную рассылку, какие цели ставит перед собой адресная рассылка и каким кретериям она должна соответствовать 3 2. Как составить базу потенциальных заказщиков и по каким источникам получить информацию 4 3. Как презентовать фирму...

Альтернатива виробляти-закуповувати. Матеріально-технічні ресурси та оптимізація програми закупівлі

Вступ 3 1. Сутність та принципи матеріально-технічного забезпечення 4 2. Альтернатива: виробляти чи купувати 6 3. Управлінське рішення: купувати чи виробляти? 10 Висновки 16 Література 17 ...

Анализ внешенй среды

1. Понятие и особенности макроокружения 3 2. Анализ макроокружния 6 3. Понятие организационной культуры 9 4. Сильные и слабые стороны внешней среды 10 5. SWOT - анализ 11 6. Влияние возможностей на организацию 13 Выводы 16 Вопросы 16...

Анализ внешней и внутренней среды ООО “ Сервис Альфа плюс”

ПЛАН ВВЕДЕНИЕ...............................................................................................................................................2 .1. Анализ внешней среды ООО “ Сервис Альфа плюс” ".........................................

Анализ жизненного цикла товара

Введение3 1.Понятие Жизненного Цикла товара.3 2. Стадии жизненного цикла товара.4 3. Виды кривых жизненного цикла товара.7 4. Реклама и жизненный цикл товара7 Заключение11 Литература11...

АНАЛИЗ И ВЫБОР СТРАТЕГИЧЕСКИХ ПОЗИЦИЙ

План 1. Описание предприятия 2. Выбор позиций конкуренции 3. Расчет оценки привлекательности СЗХ 4. Расчет конкурентного статуса фирмы 5. Матрица Мак-Кинзи 6. Матрица балансов жизненных циклов 7. Оценка предпочтительности набора СЗХ Выводы...

Анализ маркетинговой деятельности предприятия

ПЛАН Введение……………………………………………………………….3 1. Теоретическая часть……………………………………………….4 1.1 Роль, содержание и значение маркетинговой деятельности предприятия……………………………………….. 1.2 Маркетинг как специфическая функция управления………. 2. Анализ маркетинго...

Анализ предпринимательской деятельности. Основные цели анализа и оценки деятельности предприятия.

План 1. Анализ предпринимательской деятельности. Основные цели анализа и оценки деятельности предприятия. 2. Торговля, ее виды и особенности. Биржи и биржевая деятельность. 3. Законодательство о трудовых отношениях. ЛИТЕРАТУРА....

Анализ продукции предприятий по производству соков

1. Анализ продукции предприятий по производству соков...

Анализ рынка

Введение 3 1.Анализ ситуации. 3 2. Рынок 5 3. Потребители как предмет анализа 6 4.Конкуренты. 7 5. Прочие партнеры по рынку 8 6.Макросистема. 8 7.Сегментирование рынка. 9 Заключение. 12 Литература. 13...

Анализ рынка

Введение3 1.Анализ ситуации.3 2. Рынок5 3. Потребители как предмет анализа6 4.Конкуренты.7 5. Прочие партнеры по рынку8 6.Макросистема.8 7.Сегментирование рынка.9 Заключение.12 Литература.13...

Анализ стратегического потенциала предприятия

Содержание2 1. Сущность стратегического анализа3 2. Анализ внешней среды4 3. Определение и развитие потенциала фирмы7 4. Диверсификация как условие повышения эффективности11 Список использованной литературы13...

АНАЛИЗ ФАКТОРОВ МАКРОМАРКЕТИНГОВОЙ И МИКРОМАРКЕТИНГОВОЙ СРЕДЫ

ВВЕДЕНИЕ 3 І. АНАЛИЗ ФАКТОРОВ МАКРОМАРКЕТИНГОВОЙ И МИКРОМАРКЕТИНГОВОЙ СРЕДЫ 5 ІІ. СИСТЕМА СЕГМЕНТАЦИИ РЫНКА 11 ІІІ. РЕАЛИЗАЦИЯ СТРАТЕГИИ СЕГМЕНТИРОВАНИЯ 4 ВЫВОДЫ 9 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 10 ПРИЛОЖЕНИЯ 11...

Аналіз стратегії виходу фірм вітчизняних виробників на зовнішній ринок та розробка міжнародного маркетингового комплексу

Вступ 3 Розділ 1. Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки. 4 Розділ 2. Аналіз діяльності підприємств масложирової промисловості України при виході на зовнішні ринки. 10 Список літератури: 18...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |