институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : История экономических учений

Розвиток українського національного ринку та фінанси України в 15-18 ст..

Вступ 1.Розвиток українського національного ринку в 15- 18 ст. 2.Фінанси в Україні в 15-18ст. Висновки Література...

Розвиток українського національного ринку та фінанси України в 15-18 ст..

Вступ 1.Розвиток українського національного ринку в 15- 18 ст. 2.Фінанси в Україні в 15-18ст. Висновки Література...

Розподіл праці і гроші за теорією Адама Сміта

План Вступ. Коротка біографічна довідка 1. Розподіл праці і гроші за теорією Адама Сміта 2. Теорія вартості в книзі „Дослідження про причини і природу багатства народів” 3. Класи і доходи в баченні Сміта 4. Земельна рента в економічному вченні Адама ...

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ЗАТ ВТШФ „Каштан” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5 1.1.Стисла характеристика підприємства 5 1.2.Аналіз товарного асортименту 9 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 9 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз ма...

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ЗАТ ВТШФ „Каштан” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5 1.1.Стисла характеристика підприємства 5 1.2.Аналіз товарного асортименту 9 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 9 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз ма...

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 8 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 9 2.1.Аналіз мак...

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 8 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 9 2.1.Аналіз мак...

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Опорядбуд” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 10 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз м...

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Опорядбуд” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 10 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз м...

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ “ КСК-ПЛАСТ” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5 1.1.Стисла характеристика підприємства 5 1.2.Аналіз товарного асортименту 8 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 11 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз м...

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ “ КСК-ПЛАСТ” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5 1.1.Стисла характеристика підприємства 5 1.2.Аналіз товарного асортименту 8 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 11 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз м...

Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Паритет» (виготовлення металопластикових вікон)

Вступ 4 1. Опис товару 6 1.1. Основний товар, що випускається підприємством, його основні технічні та споживчі характеристики 6 1.2. Упаковка товару та її відповідність вимогам споживачів 7 1.3.Стадія життєвого циклу, на якій знаходиться товар 8 1.4....

Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства ТОВ «СКаТ»

ВСТУП 3 1 Дослідження відповідності послуги, що надається, вимогам споживачів 5 1.1 Опис послуги 5 1.2 Визначення конкурентоспроможності товару 8 2. Дослідження споживачів 9 3. Дослідження ринку 10 4. Дослідження конкурентів 12 4.1 Ринок 12 4.2 Товар...

Розробка концепції маркетингу на підприємстві

Вступ 3 1. Розробка концепції маркетингу на підприємстві 5 1.1 Характеристика концепцій маркетингу. 5 Орієнтація на виробництво. 5 Орієнтація на збут. 6 Орієнтація на споживача. 7 1.2 Рекламна концепція як складова маркетингової концепції 11 1.3 Розп...

Розробка маркетингового дослідження на підприємстві (Розділ 3)

3.1. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАТ «ОБУХІВСЬКИЙ ВЕНТИЛЯЦІЙННИЙ ЗАВОД» 2 3.2. РЕЗУЛЬТАТИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАТ «ОБУХІВСЬКИЙ ВЕНТИЛЯЦІЙННИЙ ЗАВОД» 11 3.3. ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ В ПРАКТИКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМС...

Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 6 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 14 1.3. Види реклами та особливості їх викори...

Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринко...

Розроблення товару

Вступ Розділ 1. Процес створення продукту (товару) Розділ 2. Поняття та етапи життєвого циклу товару Розділ 3. Основні проблеми життєвого циклу товару Висновки Список використаної літератури...

Роль маркетингу в підвищенні ефективності виробничо-збутової діяльності підприємства

Вступ 1. Роль маркетингу в організації виробничо-збутової діяльності підприємства 1.1. Маркетингова діяльність на підприємстві 1.2. Вплив маркетингу на виробничо-збутову діяльність на підприємстві 1.3. Формування каналів розподілу та товарору...

Роль та місце маркетингу у формуванні ринку медичних та фармацевтичних послуг (на прикладі аптеки «Авєсана»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Монополія та конкуренція на ринку 5 1.2. Стратегія безперервного підвищення якості медичних послуг 11 1.3. Прогнозування прибутків комерційних медичних фармацевт...

Світовий ринок текстилю

ВСТУП 2 1. СТРУКТУРА CВІТОВОГО РИНКУ ТЕКСТИЛЮ 3 2. КОН’ЮНКТУРА РИНКУ ТЕКСТИЛЮ 4 3. УЧАСТЬ УКРАЇНИ У СВІТОВОМУ РИНКУ ТЕКСТИЛЮ 6 ВИСНОВКИ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 10 ...

СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ТОВАРІВ АТ «СТОМА»

СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ АТ «СТОМА» 3 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 ...

Система якості деревообробного комбінату

Вступ 2 1. Промисловий потенціал вітчизняних деревообробних комбінатів 3 2. Практика та досвід сертифікації продукції і систем управління якістю у деревообробній галузі 7 3. Розвиток Полтавського меблевого комбінату 12 Висновки 16 Література 18 ...

Системи маркетингових досліджень та маркетингової інформації

Вступ 3 1. Концепція системи маркетингової інформації 4 2. Схема маркетингового дослідження 7 Висновки 14 Перелік літератури 16 ...

Соціальний (індустріально-технологічний) інституціоналізм Джона Клемента Гелбрейта

План: Вступ 1. Загальна характеристика інституціоналізму 2. Економічна концепція Дж. Гелбрейта 3. Зміна в поглядах Гелбрейта на проблеми економіки та суспільства Висновки...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |