институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : История экономических учений

Промисловий переворот в США

1. Передумови промислового перевороту 3 2. Особливості першого етапу промислового перевороту 5 3. Громадянська війна в США: економічні причини і наслідки 10 4. Завершення промислового перевороту 13 Список використаної літератури 18 ...

Промисловий переворот. Індустріалізація.

Вступ 1. Промисловий переворот 2. Індустріалізація Висновки Використана література...

Промисловий переворот. Індустріалізація.

Вступ 1. Промисловий переворот 2. Індустріалізація Висновки Використана література...

Промышленный переворот и индустриализация в Англии, Франции и США

1. Промышленный переворот и индустриализация в Англии Предпосылки промышленного переворота. 2. Промышленный переворот в Франции. Особенности промышленного переворота во Франции. Опережаю-щее развитие банковской и кредитной сферы. 3. Становление эконо...

Промышленный переворот и индустриализация в Англии, Франции и США

1. Промышленный переворот и индустриализация в Англии Предпосылки промышленного переворота. 2. Промышленный переворот в Франции. Особенности промышленного переворота во Франции. Опережаю-щее развитие банковской и кредитной сферы. 3. Становление эконо...

Психологія реклами

Вступ 2 1. Основні етапи становлення реклами та їх психологічна сутність 3 2. Реклама як комунікація 9 Висновки 13 Список використаної літератури 15 ...

Разработка гипотезы продуктово - рыночной стратегии предприятия товара х

ВСТУПЛЕНИЕ 3 1. Краткое описание деятельности предприятия 4 2. Описание товара 5 3. Анализ маркетинговой среды предприятия 6 3.1. Анализ маркетинговой микросреды предприятия 6 3.2. Анализ маркетинговой макросреды предприятия 8 3.3. Выводы по маркетин...

Реакція на класичну політекономію. Економічний романтизм та соціалістичний напрям економічної думки. Марксизм

1. Загальна характеристика епохи “економічного романтизму” 2. “Нове” викладення політекономії у працях С.Сісмонді 3. Історичні умови та сутність марксизму Література...

Реакція на класичну політекономію. Економічний романтизм та соціалістичний напрям економічної думки. Марксизм

1. Загальна характеристика епохи “економічного романтизму” 2. “Нове” викладення політекономії у працях С.Сісмонді 3. Історичні умови та сутність марксизму Література...

Реалізація пива

Вступ 3 1. Провести детальний опис товару 3 2. Класифікувати його по основних видах призначення 5 3. Обґрунтувати можливість переходу товару у розряд марочних 8 4. Запропонувати вид упаковки товару та зміст його маркування 9 5. Описати тип (сегмент) ...

Результати економічної політики 90-х років.

Вступ 1. Результати економічної політика в другій половині 90-х років ХХ ст. 2. Основні результати наукової діяльності установ Відділення економіки НАН України 3. Результати економічної політики останніх років Висновки Література...

Результати економічної політики 90-х років.

Вступ 1. Результати економічної політика в другій половині 90-х років ХХ ст. 2. Основні результати наукової діяльності установ Відділення економіки НАН України 3. Результати економічної політики останніх років Висновки Література...

Реклама в маркетинговій діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ І. Реклама як складова маркетингової діяльності підприємства 5 1.1 Еволюція реклами 5 1.2 Маркетингова сутність реклами 7 1.2.1 Маркетингова класифікація реклами 9 1.2.2 Підходи при виборі рекламних засобів 11 1.3 Роль реклами в маркет...

Реклама в міжнародній економічній діяльності + доповідь + роздатковий матеріал

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ЩОДО РЕКЛАМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.1. Сутність реклами її складові елементи. Види реклами 6 1.2. Критерії вибору рекламних носіїв. Аналіз ефективності засобів масової інформації 13 1.3. Характеристика р...

Реклама та стимулювання збуту

Вступ 3 1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4 2. Інструменти стимулювання збуту 9 3. Реклама як метод стимулювання збуту 12 4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17 Висновки 20 Список викорситаних джерел 21 ...

Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства. 5 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 5 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 11 Розділ II. Розробка рекламної кампанії ТОВ...

Рекламування товару як складова маркетингової політики комунікації (2-3 розділ дипломної роботи, вступ)

ВСТУП 3 2 Аналіз роботи фірми на ринку 6 2.1 Аналіз маркетингової діяльності 6 2.2 Аналіз рекламної діяльності 24 2.3 Аналіз господарської діяльності підприємства 30 3 Рекомендації по удосконаленню організації рекламної концепції фірми 37 3.1 Аналіз ...

Реформування української економіки у 97-98рр

Вступ 1. Макроекономічна політика.....................................................….5 2. Інституційні зміни.................................................................…..6 3. Зміни в структурі економіки.........................................

Реформування української економіки у 97-98рр

Вступ 1. Макроекономічна політика.....................................................….5 2. Інституційні зміни.................................................................…..6 3. Зміни в структурі економіки.........................................

римское право

Содержание 1. Римское право в период ранней республики Законы XII таблиц 2. Римское право в период поздней республики и принципата (классическое) Заключение...

РИНКОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ

ВСТУП 2 1. РИНКОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ОСНОВА ДЛЯ ІСНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ 3 1.1. РИНОК: ПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ 3 1.2. ПРИНЦИПИ ТА ОЗНАКИ ІСНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ В РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ 6 2. ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЇ В...

Розвиток економічної думки в Україні

План 1. Розвиток економічної думки в Україні 2. Кругооборот капіталу (виробничих фондів). Оборот капіталу. Основний та оборотній капітал. Зношення основного капіталу. Амортизація. Література...

РОЗВИТОК ЗЕМЛЕРОБСТВА. ФЕОДАЛЬНЕ ЗЕМЛЕВОЛОДІННЯ ТА ОСНОВНІ КАТЕГОРІЇ ЗАЛЕЖНИХ СМЕРДІВ У КИЇВСЬКІЙ РУСІ

Вступ 1. Розвиток землеробства 2. Землеробство у Київській Русі 3. Феодальне землеволодіння у Київській Русі 4. Основні категорії залежних смердів у Київській Русі Висновок ЛІТЕРАТУРА...

РОЗВИТОК ЗЕМЛЕРОБСТВА. ФЕОДАЛЬНЕ ЗЕМЛЕВОЛОДІННЯ ТА ОСНОВНІ КАТЕГОРІЇ ЗАЛЕЖНИХ СМЕРДІВ У КИЇВСЬКІЙ РУСІ

Вступ 1. Розвиток землеробства 2. Землеробство у Київській Русі 3. Феодальне землеволодіння у Київській Русі 4. Основні категорії залежних смердів у Київській Русі Висновок ЛІТЕРАТУРА...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |