институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : История экономических учений

Маркетингове дослідження комерційної реклами

ВСТУП…………………………………………………………….3 1. Розробка концепції маркетингового дослідження ………….6 1.1. Визначення проблеми фірми і цілі маркетингового дослідження ……………………………………………………………6 1.2. Структуризація проблеми і побудова моделі основних причинно-наслідк...

Маркетингове дослідження ринку мобільних телефонів, зокрема телефонів середнього класу на прикладі моделі Motorola C350, в м. Чернігові

Вступ 3 1.Номенклатура 10 2. Ціни 11 3. Фірми-продавці 12 4. Склад покупців 12 5. Ринкова пропозиція 12 6. Якість продукції 13 7. Аналіз ринку 15 8. Висновки та пропозиції 16 Перелік літератури 18 ...

Маркетингове дослідження споживачів

Вступ 3 1.Сутність та роль маркетингових досліджень в маркетинговій діяльності підприємства 5 2.Алгоритм проведення маркетингових досліджень 9 3.Проведення маркетингового дослідження на продовольчому ринку 17 3.1.Техніко-економічна характеристика пі...

Маркетингове дослідження ТОВ „СІТ”

1.Аналіз макромаркетингового середовища ТОВ „СІТ” 3 2.Аналіз мікро маркетингового середовища ТОВ „СІТ”6 3.Проведення SWOT- аналізу ТОВ „СІТ” 27 4.Визначення цілей дослідження 33 5.Розробка пошукових питань 39 6.Аналіз джерел вторинної інформації 44 7...

Маркетингове планування

Вступ 1. Зміст та завдання маркетингу в процесі управління діяльністю підприємством 1.1. Суть та принципи маркетингу на промисловому підприємстві 1.2. Завдання маркетингу в процесі управління підприємством 2. Формування та реалізація маркетинг...

МАРКЕТИНГОВИЙ ОПИС ТОВАРУ

ВСТУП 2 МАРКЕНТИНГОВИЙ ОПИС ТОВАРУ 3 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 28 ...

Маркетингові дослідження при розробці нових товарів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади маркетингових досліджень 5 1.1. Маркетингові дослідження як фундамент маркетингової діяльності 5 1.2. Процес маркетингових досліджень 9 1.3. Основні етапи маркетингових досліджень при розробці та...

Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування проведення маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність, значення та система показників маркетингових досліджень цінової стратегії промислового підприємства 5 1.2. Особливості збору інформації та фо...

Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної висновки додатки)

Розділ 2. Аналіз ринків та цільових сегментів ТОВ „Альфа-ПАК” 3 2.1.Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Альфа-ПАК” 3 2.2.Аналіз макро- і мікро середовища ТОВ „Альфа-ПАК” 14 2.3.Аналіз цільових ринків ТОВ „Альфа-ПАК” 26 Розділ 3. Шляхи вдосконалення...

Маркетингові стратегії та методи їх оцінки

Вступ 3 1. Поняття маркетингової стратегії 5 2. Види маркетингових стратегій 7 3. Розробка та показники оцінки маркетингових стратегій 10 Література: 14 ...

Матеріальні передумови виникнення і розвитку економічної думки

Вступ. 3 1. Зародження економічної думки. 4 2. Основні етапи розвитку економічної теорії. 5 3. Економічна теорія як основа економічного життя суспільства. 9 Висновок. 12 Література. 14 ...

Меркантилізм

Меркантилізм 1 Мислення меркантилістів 2 Два етапи розвитку теорії меркантилізму 2 Англійський меркантилізм 3 Французький меркантилізм 5 Меркантилізм в Італії 6 Висновки. 7 Література: 7 ...

Меркантилізм як економічне вчення

План: Вступ 1. Зародження та основні положення меркантилізму 2. Ранній меркантилізм 3. Розвинутий меркантилізм 4. Порівняння поглядів ранніх та пізніх меркантилістів 5. Особливості розвитку меркантилізму в різних країнах ...

Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ 7 1.1. Сутність значення та основні концепції мерчандайзингу 7 1.2. Основні види розробки мерчандайзингових заходів 12 1.3. Показники оцінки ефективності мерчандайзингових за...

Мерчандайзинг як умова успіху торговельної діяльності підприємства

Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Аналіз існуючих прийомів рекламно-інформаційного розміщення товарів 5 1.1.1 Сутність мерчайндайзінгу 5 1.1.2 Мерчандайзінг як програмування поведінки покупця 7 1.1.3 POS в мерчандайзінгу 13 1.2 Вивчення впливу пр...

Методи дослідження споживачів

Вступ 3 1. Маркетингові дослідження та їх роль в підвищенні конкурентоспроможності фірми 4 2. Методи дослідження споживачів 17 2.1. КОНЦЕПЦІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 17 2.2. СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ТА СПІВСТАВНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ МЕТОДІВ ОТРИМАННЯ ПЕРВИ...

Міжнародний маркетинг

Вступ Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу 1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації 1.2. Суть та основні риси транс націоналізації Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркет...

Міжнародний маркетинг

Вступ Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу 1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації 1.2. Суть та основні риси транс націоналізації Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного марке...

Міжнародний маркетинг

1. Коротка характеристика підприємства 2 2. Характеристика факторів зовнішнього середовища обраної країни 6 2.1. Характеристика географічних факторів 6 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 7 2.3. Характеристика соціальних й демогр...

Міжнародний маркетинг

1. Коротка характеристика підприємства 2 2. Характеристика факторів зовнішнього середовища обраної країни 6 2.1. Характеристика географічних факторів 6 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 7 2.3. Характеристика соціальних й демогр...

Місце і роль теорій граничності в розвитку економічної науки

План. 1. Вступ. 2.Граничні величини та математичний метод. 3.Теорія граничної корисності 4.Теорія граничної продуктивності. 5.Формування неокласичного напрямку економічної думки. 6.Висновки...

Моделі ринкової організації економіки

Зміст Вступ 3 1. Моделі ринкової організації економіки 4 1.1. Американська (ліберальна) модель 4 1.2. Німецька (неоліберальна модель) 6 1.3. Європейсько-кейсіанська модель 8 1.4. Шведська (соцiал-демократична) модель 10 2. Утвердження ринкових відн...

Модель абсолютних переваг А.Сміта

Питання: 1. Модель абсолютних переваг А.Сміта 2. Міжнародні організації та їх систематизація Задача...

Модель суспільства А.Тюрго

Вступ 3 1. Фізіократичні погляди Тюрго 4 2. Модель суспільства А.Тюрго 7 3. Основні положення вчення А. Тюрго про гроші, відсоток і ціни 9 Висновок 15 Список використаної літератури 17 ...

Монетаристська модель відкритої економіки

1. Вступ 2 2. Монетаристська модель відкритої економіки 3 2.1. Сутність монетаристської теорії 3 2.2. Особливості здійснення монетарної політики 5 2.3. Мотетарна політика в Україні 10 3. Висновки 14 Список використаної літератури 16...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |