институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : История экономических учений

Мальтус Т. Теорія народонаселення.

Вступ 1. Народонаселення – передумова та суб’єкт історичного процесу 2. Життєвий та творчий шлях Т. Мальтуса 3. Історичні типи відтворення населення. Закон Мальтуса Висновки Список використаної літератури...

Маржинализм и неоклассика.

Содержание 1. Общая характеристика 2. Предшественники маржинализма 3. Австрийская школа маржинализма...

Маржиналізм, як переосмислення цінностей класичної політекономії

1. Маржиналізм, як переосмислення цінностей класичної політекономії. 3 2. Що, на думку Дж. Коммонса є пороком капіталізму? 6 3. У ринковому господарстві вибір споживача: 6...

Маржиналізм, як переосмислення цінностей класичної політекономії

1. Маржиналізм, як переосмислення цінностей класичної політекономії. 3 2. Що, на думку Дж. Коммонса є пороком капіталізму? 6 3. У ринковому господарстві вибір споживача: 6...

Маркетинг

1. Основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясність різницю між поняттями «якість» і «конкурентоспроможність» 7 3. Етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства. 13 4. Творче завдання 18 Перелік літератури: 21 ...

Маркетинг

Зміст 1. Рівні та класифікація товару 3 2. Форми організації торгівлі 6 Література 8 ...

Маркетинг

Вступ 2 1. Опис товару, його класифікація 4 2. Обґрунтувати можливість переходу товару у розряд марочних. Упаковка товару та його маркування 6 3. Форми і перелік сервісних послуг 9 4. Тип цільового ринку 11 5. Вибір каналів розподілу та маркетингових...

Маркетинг

1. Обґрунтування вибору продукту й визначення маркетингової проблеми 3 2. Створення анкети 5 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14 ...

Маркетинг

Теоретична частина 3 10. Складові макросередовища маркетингу 3 38. Напрямки маркетингової асортиментної політики підприємства 5 Практична частина 9 1. Яку з концепцій управління маркетингу використовує ваше підприємство? 9 2. Охарактеризувати склад м...

Маркетинг

Зміст 1. Аналіз теорії впливу реклами на людину 3 2. Розроблення стратегії міжнародного маркетингу 7 Список використаної літератури 12 ...

Маркетинг

1. Сутність основних напрямків маркетингових досліджень 4 2. Охарактеризуйте основні види і стратегії конкуренції. Напрямки визначення конкурентоздатності товару і конкурентоздатності фірми 7 3. Навести приклади функціональної видової і предметної к...

Маркетинг

Завдання 1 3 Донедавна виробниче підприємство Побутхім яке спеціалізується на виробництві фарб орієнтувалося лише на професійний ринок продаючи фарбу в 5-ти літрових ємностях. Керівництво фірми приймає стратегічне рішення випускати продукцію для...

Маркетинг

1. Ринок як умова і економічна основа маркетингу 3 2. Сегментування ринку 4 3. Товарна політика принципи її організації 5 4. Особливості проведення рекламної кампанії методом «директ-мейл» 7 Задача. 9 Список використаної літератури 10 ...

Маркетинг

1. Вибір методу ціноутворення і утворення остаточної ціни 3 2. Маркетинг на ринку цінних паперів 7 Задача 1 14 Задача 2 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18 ...

Маркетинг - складова ринкового механізму

Вступ 3 1. Складові ринкового механізму 4 2. Анкетні опитування як метод збору інформації про ринок 13 Висновки 18 Література 20 ...

Маркетинг комунікацій

1. Лоббізм та групи тиску у PR 3 2. Особливості взаємовідносин служби РR з мас-медіа 4 3. Р.П.М., маркетинг, комунікації: сутність та завдання. 5 4. Особливості використання рекламно-оформлюваних матеріалів у Р.П.М. 6 5.Визначення реакції споживача ...

Маркетинг план лікарняно-профілактичного закладу

Вступ 2 1. Характеристика медичної установи 3 1.1. Повна адреса медичного закладу 3 1.2. Забезпеченість легкою і зручною парковкою 3 1.3. Обсяг медичних послуг 3 1.4. Управління закладом 4 1.5. Маркетингові завдання розвитку установи 5 1.6. Забезпеч...

Маркетинг №5 НАУ (Маркетингове дослідження)

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство 4 1.1.Вказати найважливіші ринки, на яких діє Ваше підприємство і їх місткість 4 1.2. Прогнози найближчого (0,5 роки - 1 рік) розвитку ринків 4 1.3. Пріоритетність ринків за рангами комерційної ефективнос...

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 4 3. Позиціювання товару на ринку 5 4. Розробка стратегії просування 6 5. Розробка рекламної кампанії 15 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності ...

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 6 3. Позиціювання товару на ринку 7 4. Розробка стратегії просування 8 5. Розробка рекламної кампанії 16 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності ...

Маркетингова політика комунікацій

1. Комплексне оцінювання іміджу. Імідж як складова сучасної цивілізації 3 2. Рекламна кампанія: Загальне поняття 7 3. PR - відділ у функціональній структурі організації: обов’язки переваги і недоліки 10 Список використаної літератури 12 ...

Маркетингова товарна політика

1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 3 2. ТОВАР І ПОСЛУГА ЯК ОБ’ЄКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ. ТОВАРНИЙ РИНОК 6 3. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 12 4. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА УПРАВЛІННЯ НИМ 17 5. МАРКЕТИНГ ТОВАРІВ РИНКОВ...

Маркетингова цінова політика

1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА. 3 2. ОСНОВНІ ЧИННИКИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЦІНОВУ ПОЛІТИКУ. 15 3. ВИБІР ОПТИМАЛЬНОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА. ВИБІР МЕТОДУ ЦІНОУТВОРЕННЯ. 21 4. ВИЗНАЧЕННЯ ПРИЧИННИХ ЧИННИКІВ ВАЖЛИВОСТІ ЦІНИ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ....

Маркетингове дослідження ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна»

1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 3 2. Аналіз зовнішнього маркетингового мікросередовища 4 3. Характеристика маркетингового комплексу 5 4. Особливості управління маркетингом на підприємстві 8 5. Пропозиції по удосконале...

Маркетингове дослідження (кава)

Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 7 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 10 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 11 1.6. Асортимент продукції 14 1.7. Збутова політика 16 1.8. Цінова політика ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |