институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Каталог пособий и учебных материалов : История экономических учений

"Маркетингова політика комунікацій (на прикладі ЗАТ ""Київмлин"")"

Вступ 2 Основна частина 4 1. Опис діяльності фірми 4 2. Визначення ринкових сегментів 5 3. Позиціювання товару на ринку 6 4. Розробка стратегії просування 7 5. Розробка рекламної кампанії 15 6. Здійснення рекламної кампанії 16 7. Аналіз ефективності ...

"Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства (Відкрите акціонерне товариство ""Хорольский молококонсервний комбінат дитячих продуктів"")"

І. Дослідження відповідності товару, що виробляється вимогам споживачів 3 1. Опис товару 3 1.1 Основний товар 3 1.2 Упаковка товару 4 1.3 Стадії життєвого циклу, на якому знаходиться товар 6 1.4 Асортимент товару та доцільність його розширення 6 1.5 ...

1.Особливості маржиналізму в Австрії, США, Великобританії. 2. Економічні ідеї М.Драгоманова та І. Франка.

1.Особливості маржиналізму в Австрії, США, Великобританії 3 1.1. Загальна характеристика маржиналізму 3 1.2. Австрійська школа 4 1.3. Кембриджська школа 7 1.4. Американська школа 13 2. Економічні ідеї М.Драгоманова та І. Франка 15 2.1. Економ...

А.Маршал – засновник неокласичної течії в економічній науці

Зміст: Вступ …………………………………………………….…3 1. А.Маршал – засновник неокласичної течії в економічній науці…………………………………………………..4 1.1. Формування світогляду А.Маршала ………………..4 1.2. Загальна характеристика поглядів А.Маршала …….6 2. Еластичність по...

Алгоритм маркетинговых исследований

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 3 1. ОРГАНИЗАЦИОННО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ 4 1.1. СУТЬ И МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ ПРОВЕДЕНИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ 4 1.2. ОРГАНИЗАЦИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ НА ПРЕДПРИЯТИИ 9 2. ТЕХНОЛОГИЯ ПР...

Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи аналізу та вибору цільових ринків 5 1.1 Необхідність сегментації та критерії визначення ринкових сегментів 5 1.2 Основні етапи та принципи сегментування ринків 7 1.3 Методи визначення сегментів і види сегментації 1...

Биржа как рыночный институт: происхождение и функции.

1. Происхождение бирж 2. Функции бирж Литература...

Биржа как рыночный институт: происхождение и функции.

1. Происхождение бирж 2. Функции бирж Литература...

Бізнес-план (створення стоматологічного кабінету – „Меді-Лайт”)

РЕЗЮМЕ 3 1.Характеристика продукції 5 2. Дослідження ринку збуту і конкуренції 6 3. Маркетинг-план 12 4. Виробничий план 14 5. Організаційний план 19 6. Юридичний план 20 7. Оцінка ризику та страхування 21 8. Фінансовий план 22 Список використаної лі...

Буржуазна політична економія другої половини XIX - початку ХХ ст.

1. Нова історична школа і "соціальний напрямок" в економічній теорії 3 2. Формування неокласичної традиції в економічній теорії Заходу. Австрійська, кембріджська, американська школа 6 3. Розвиток неокласичної традиції. Математична школа в політичні...

Великие географические открытия и их влияния на экономическое развитие Европы

Содержание Введение 3 Важнейшие географические открытия и их экономические исследования: 4 Заключение 8 Литература 9...

Великі утопісти: життя та діяльність

ЗМІСТ Вступ 1.Великі утопісти: життя та діяльність. 1.1 Соціальне реформаторство Сен-Симона. 1.2 Ідеальна промислова громада Р. Оуена 1.3 Фаланстерське суспільство Ш. Фур’є 2.Значення вчень утопістів для сучасного розвитку наук про суспільство. 2.1 ...

Вивчення ринку і формування попиту на продукцію послуг

Вступ 3 1. Організація вивчення ринку формування попиту 4 2. Особливості формування попиту на фактори виробництва продукції та послуг 8 Висновки 13 Список використаних джерел 14 ...

Видатні представники української економічної науки

1. Економічна думка України 18-19 ст. 2. Еволюція економічної теорії в Росії та Україні наприкінці 19 початку 20 сторіччя 3. Основні напрямки і характер еволюції сучасної економічної теорії в Україні Використана література...

Видатні представники української економічної науки

1. Економічна думка України 18-19 ст. 2. Еволюція економічної теорії в Росії та Україні наприкінці 19 початку 20 сторіччя 3. Основні напрямки і характер еволюції сучасної економічної теорії в Україні Використана література...

Види реклами та їх ефективність

1. Теоретична частина. Сутність реклами 2 1.1. Поняття реклами 2 1.2. Класифікація рекламних засобів 6 1.3. Недозволена реклама, її характеристика та приклади 9 2. Практична частина. Організація реклами в аптеці ТОВ «Голден-Фарм» 12 2.1. Особливості ...

Види реклами та їх ефективність

1 Вступ 3 2 Види реклами та їх ефективність 4 2.1 Класифікація й основні види реклами 4 2.2 Принципи забезпечення ефективності рекламної діяльності 7 3 Дослідження рекламної діяльності на підприємстві та шляхи підвищення її ефективності 11 3.1 Економ...

Визначення стадій життєвого циклу товарів виробничого підприємства

ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. ПОНЯТТЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 4 1.2. ЗАЛЕЖНІСТЬ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ВІД СТАНУ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ...

Виникнення і розвиток марксизму

Вступ 3 1. Виникнення і розвиток марксизму 4 2. Праці К. Маркса та Ф. Енгельса 70—90-х pp. 8 Висновки 14 Література 16...

Виникнення та основні етапи розвитку моделей державного регулювання економіки

План Вступ Розділ 1. Виникнення та основні етапи розвитку моделей державного регулювання економіки. § 1. Основні погляди меркантилістів на державне регулювання економіки. § 2. Фізіократична модель державного регулювання економіки. § 3. Класична т...

Внесок в економічну науку И.Г. фон Тюнена

Вступ 3 1. Внесок в економічну науку И. Г. фон Тюнена 4 2. Ізольована держава 9 3. Теорія ренти 12 4. Знову проблема Тюнена 13 Література 16...

ВПЛИВ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ НА ЕКОНОМІКУ США

1 . Зміцнення позицій США після першої світової війни. 3 Література 13 ...

Вчення А. Сміта

ВСТУП 4 1. ТЕОРІЯ ПОДІЛУ ПРАЦІ, ОБМІНУ Й ГРОШІВ 5 2. КОНЦЕПЦІЯ ВАРТОСТІ. ВЧЕННЯ ПРО ПРИБУТОК 6 3. ТЕОРІЯ ПРОДУКТИВНОЇ Й НЕПРОДУКТИВНОЇ ПРАЦІ 8 4. КАПІТАЛ ОСНОВНИЙ Й ОБОРОТНИЙ 8 5. ПИТАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ В ТЕОРІЇ А. СМІТА 11 ВИСНОВОК 12 С...

Глобалізація світогосподарських зв’язків та загально цивілізаційні проблеми людства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ОЗНАКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Глобалізація: тенденції інтеграції, універсалізації та поляризації сучасного світу 6 1.2. Причини виникнення та особливості загальноцивілізаційних пр...

Господарство Давньої Греції

1. Господарство Давньої Греції. Література....

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |