институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Ценообразование

РОЗРАХУНОК ЦІНИ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН ЗІ ЗНИЖКАМИ ТА ЗАЛІКОМ

1. РОЗРАХУНОК ЦІНИ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ 3 2. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН ЗІ ЗНИЖКАМИ ТА ЗАЛІКОМ 8 ЗАДАЧА 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13...

Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів. Ціноутворення в рамках товарної номенклатури

1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів на туристичних маршрутах 3 2. Ціноутворення в рамках товарної номенклатури 5 3. Задача 9 Список використаної літератури 10...

Роль і функції ціни в умовах ринкових відносин

Зміст ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ. Роль і функції ціни в умовах ринкових відносин 2 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 11 За даними таблиці визначити оптово-відпускну ціну та суму податку на додану вартість у складі роздрібної ціни товару, в тому числі суму податкового к...

Себестоимость услуг и ценообразование в гостиничном хозяйстве

1. Себестоимость услуг и ценообразование в гостиничном хозяйстве 2. Структура себестоимости транспортного обслуживания туристов Задача №8...

Система цін в Україні. Джерела інформації про ціни.

ВСТУП Система цін в Україні. Джерела інформації про ціни. Ціна за способом формування. Інформація, необхідна для прийняття рішень щодо цін. Ринок і товар Конкуренція на ринку. Політика уряду. Система оптових цін та її вплив на підвищення ефективност...

Система цін. Класифікація цін. Система надбавок (знижок) в ціні

1. Система цін. Класифікація цін 3 2. Система надбавок (знижок) в ціні 6 3. Задача 14 Список використаної літератури 14...

спрос и риночние цены

1. Спрос, предложение и рыночные цены. 1 2. Ценовая эластичность спроса 2 3. ФОРМУЛА ЦЕНОВОЙ ЭЛАСТИЧНОСТИ 3 4. ФОРМУЛА ЦЕНТРАЛЬНОЙ ТОЧКИ 6 5. ОЦЕНКА ПО ПОКАЗАТЕЛЮ ОБЩЕЙ ВЫРУЧКИ 7 5.1.Эластичный спрос. 7 5.2. Неэластичный спрос. 8 5.3. Единичная элас...

Сутність демпінгового ціноутворення та протидія демпінгу

Вступ 3 1. Сутність демпінгового ціноутворення 4 2. Антидемпінговий процес 8 3. Антидемпінгова політика в Україні 10 Висновок 17 Список використаної літератури 18...

Сутність демпінгового ціноутворення та протидія демпінгу

ПОНЯТТЯ ДЕМПІНГУ 3 СУТНІСТЬ ДЕМПІНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ 4 ПРОТИДІЯ ДЕМПІНГУ 8 ЛІТЕРАТУРА 15 ...

СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦІНИ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦІНИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Система цін в Україні. Джерела інформації про ціни. 5 1.2.Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності. 8 1.3. Управління цінами та стратегії ціноутворення у процесі...

Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення

Зміст: Вступ ..........................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення ................................................................

ТЕОРИЯ РЫНОЧНОЙ ЦЕНЫ А. МАРШАЛЛА

1.ТЕОРИЯ РЫНОЧНОЙ ЦЕНЫ А. МАРШАЛЛА 2 1. Суть нового подхода Маршалла 2 2. Теория стоимости Маршалла 3 3. Теория цены и ценообразования 4 4. Каков реальный смысл теории цены Маршалла? 6 5. Графическое представление теории цены Маршалла 9 2. ЗАДАЧА 11...

Управління цінами і витратами

1. Мета і завдання сфери державного регулювання цін. 3 2. Фактори, що формують рівень собівартості продукції підприємства. 5 3. Аналіз витрат виробництва при встановленні ціни реалізації. 6 4. Принципи формування цінової політики підприємства. 8 ...

Управління ціновою політикою туристичної фірми

Вступ. 3 1. Поняття цінової політики. 5 1.1. Цінова політика підприємства. 5 1.2. Етапи проведення цінової політики. 8 1.3. Цілі цінової політики. 9 2. Вибір методу ціноутворення 13 3. Ціноутворення у туристичної фірми “Київська Русь”. 24 Висн...

Фактори і методи ринкового ціноутворення

Вступ 3 1. Економічна природа попиту та пропозиції 4 2. Фактори і методи ринкового ціноутворення 5 3. Фактори, що впливають на ціноутворення 8 Висновки 12 Література 13...

ФОРМИРОВАНИЕ ЦЕНОВОЙ СТРАТЕГИИ НА ПРЕДПРИЯТИИ (НА ПРИМЕРЕ ОАО «ХЛЕБОЗАВОД № 2»)

Содержание Введение. Глава I. Сущность и роль ценовой политики и ценовых стратегий. 1. Цена в условиях рыночной экономики и стратегии ценообразования…………………………………………………………………….5 2. Основные методы ценообразования……………………………………….14 3. Виды цен и их...

Формування цін на принципово нові товари та аналоги

Вступ 2 1. Поняття нового товару. Впровадження на ринок нових товарів 4 2. Особливості встановлення цін на нові товари 11 3. Маркетингові стратегії встановлення ціни на новий товар 16 Висновок 20 Список використаної літератури 23-24 ...

Функції цін та механізм їх дії

ВСТУП 3 1. ЦІЛІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІНИ 4 2. ПРОЦЕС ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІНИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14 ...

Функції ціни

Вступ 4 1. Ціна: сутність та альтернативні погляди на неї 6 2. Функції ціни 16 3. Значення ціни в системі ринкових характеристик товару 23 Висновки 36 Список використаних джерел 38 ...

Функції ціни в ринковій економіці

Вступ 4 1. Ціна: сутність та альтернативні погляди на неї 6 2. Функції ціни 16 3. Особливості ціноутворення у сучасній економіці України 23 Висновки 33 Список використаних джерел 36 ...

Цена

ПЛАН 1. Вступ 2. Цінова еластичність попиту 3. Цінова еластичність пропозиції 4. Державне регулювання цін 5. Висновки 6. Список використаної літератури...

Ценовая политика и ценовая стратегия фирмы

План 1. Ценовая политика и ценовая стратегия фирмы. 2. Скидки на внесезонную закупку. Тесты Задачи Литература....

ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ И ФИНАНСИРОВАНИЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПО СТИМУЛИРОВАНИЮ ПРОДАЖ.

План 1. ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ И ФИНАНСИРОВАНИЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПО СТИМУЛИРОВАНИЮ ПРОДАЖ. 2.АНАЛИЗ УСЛОВИЙ БЕЗУБЫТОЧНОСТИ ПРИ ОБОСНОВАНИИ ИНВЕСТИЦИОННЫХ ПРОЕКТОВ. Литература....

Ціна за умов змінного попиту та пропозиції.Чинники коливання цін

1. Яку роль в умовах ринкової економіки відіграє ціна за умов змінного попиту та пропозиції 3 2. Чинники коливання цін, їх сутність 10 3. В умовах ринкової економіки ціна має прогресивне значення, якщо попит: 13 Література 14...

Ціна ринкової рівноваги та її формування

Вступ 3 1. Попит і пропозиція як основні елементи ринкового механізму 4 2. Ринкова рівновага. Умови рівноваги і рівноважна ціна 9 Висновки 14 Література 15 ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |