институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Туризм

Україна на міжнародному ринку туристичних послуг

Вступ 3 1. Міжнародний туризм як складова міжнародної економіки 5 1.1. Міжнародний туризм: поняття та сутність 5 1.2. Тенденції розвитку міжнародного туризму та його роль у світовій економіці 8 2. Сучасний стан розвитку міжнародного туризму в Укр...

Україна очами іноземних мандрівників

ВСТУП 3 НАЙДАВНІШІ ОПИСИ УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ 5 ВРАЖЕННЯ ПРО УКРАЇНУ ІНОЗЕМНИХ МАНДРІВНИКІВ У XIV - XVIII СТОЛІТТЯХ 7 ВІДКРИТТЯ ПРИРОДИ В ПОЕТИЧНИХ ОПИСАХ МАНДРІВНИКІВ ХІХ СТОЛІТТЯ 11 ВИСНОВОК 13 ЛІТЕРАТУРА 20 ...

Умови та тенденції розвитку рекреаційного туризму

Зміст 2 Вступ 3 1. Розвиток рекреаційного туризму 3 2. Умови та тенденції розвитку рекреаційного туризму 7 Висновки 13 Список використаної літератури 13...

УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Товар і його властивості 6 1.2 Формування й управління асортиментом туристичного підприємства 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПР...

Управління готельним бізнесом і туристичною діяльністю

1. Підприємства, що надають послуги з розміщення туристів 4 2. Фірми-посередники в туристичному бізнесі 7 3. Скласти схему управління туристичною галуззю України 14 Список використаних джерел: 16 ...

Управління готельним бізнесом і туристичною індустрією

1. Функції та принципи управління готельним бізнесом і туризмом 3 2. Порядок створення готельних закладів і туристичних фірм. 12 3. На прикладі конкретної фірми проаналізуйте взаємовідносини її з клієнтами 20 Література 24 ...

Управління оборотними і необоротними активами туристичного підприємства

ВСТУП 2 1. КЛАСИФІКАЦІЯ ОБОРОТНИХ І НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1 Загальна характеристика оборотних активів 4 1.2 Загальна характеристика необоротних активів 8 2. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ І НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОВ „НЬЮЛОДЖИК” 16 2....

Управління оборотними і необоротними активами туристичного підприємства

ВСТУП 2 1. КЛАСИФІКАЦІЯ ОБОРОТНИХ І НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1 Загальна характеристика оборотних активів 4 1.2 Загальна характеристика необоротних активів 6 2. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ І НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОВ „НЬЮ ЛОДЖИК” 11 2...

Управління рекламною діяльністю турфірми

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ 5 1.1. Реклама як складова частина маркетингової діяльності 5 1.2. Методичні підходи до планування рекламних кампаній 22 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “САТУРН” 29 2.1 А...

Управління розвитком дитячо-юнацького туризму в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОГО ТУРИЗМУ 7 1.1. Історія виникнення і розвиток дитячо-юнацького і молодіжного туризму 7 1.2. Специфіка і основні напрямки розвитку дитячо-юнацького і молодіж...

Управління туристичною інфраструктурою АР Крим (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ІНФРАСТРУКТУРОЮ 6 1.1. Суть і складові туристичної інфраструктури регіону 6 1.2. Органи управління туристичною інфраструктурою регіону 15 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФ...

Управління формуванням та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства

ВСТУП 3 1. ФІНАНСИ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. Основи організації фінансів підприємств 4 1.2. Планування фінансів. 7 1.3 Управління фінансовими ресурсами турфірми (на прикладі турфірми “Надія”) 11 2. ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В ТУРИСТСЬКИХ ОРГАН...

Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві

Вступ 3 1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6 1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6 1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6 1.3. Система управління якістю туристичної продукції (...

Урядова підтримка індустріїї сімейного відпочинку у високорозвинених країнах

1. Урядова підтримка індустріїї сімейного відпочинку у високорозвинених країнах 3 2. Національні парки в США як вид сімейного дозвілля 5 3. Національні парки в Канаді 7 4. Народне дозвілля та його організатори 9 5. Боулінг-клуби як вид сімейного дозв...

Фактори розвитку туризму у суспільстві, їх класифікація

1. Фактори розвитку туризму у суспільстві, їх класифікація 3 2. Туристична інфраструктура та її складові 8 3. Види туризму за метою подорожі 11 Список використаної літератури 13...

Фактори, що лімітують розвиток рекреації в Україні

1. Вступ,стор. 3. 2. Рекреаційні ресурси України, стор 4-7. 3. Потенціал та розвиток рекреаційних ресурсів України,стор. 8-9. 4. Фактори, що сприяють розвитку рекреації в Україні,стор. 10-12. 5. Висновок,стор. 12. 6. Використ...

ФІЗИЧНА Й ЕКОНОМІЧНА ГЕОГРАФІЯ УКРАЇНИ

План 1. Природа України. 2. Населення. 3. Економічний розвиток...

Форми державного управління туристичною галуззю країни

Список використаних джерел 1.Балабанов И. Т., Балабанов А. И. Экономика туризма. — М.: Финансы и статистика, 2003. — 176с. 2.Волков Ю. Ф. Введение в гостиничный и туристический бизнес. — Ростов-на-Дону: Феникс, 2003. — 348 с. 3.Дурович А. П. Марке...

Форми масових туристських заходів, їх організація

1. Види масових заходів в туризмі та їх характеристика 3 2. Спеціальні форми організації харчування учасників масових заходів 6 Література 23 ...

Формування інвестиційної стратегії туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ1. ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність, принципи та методи інвестиційного менеджменту 6 1.2. Сутність інвестицшної діяльності. Форми сучасного швестування 10 1.3. Інвестиційна стратегія діяльності підприємства 14 РОЗ...

Формування попиту на послуги туризму готельного господарства в країнах Азії

Зміст: Вступ 3 Розділ І. Загальна характеристика готельної індустрії 5 1.1. Короткий нарис історії розвитку готельного господарства 5 1.2. Класифікація засобів розміщення туристів в Азійських країнах 7 Розділ ІІ. Формування попиту на послуги туриз...

Формування системи дитячого оздоровлення в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОГО ТУРИЗМУ 6 1.1. Соціальна сутність дитячого оздоровлення 6 1.2. Зародження та розвиток дитячого рекреаційного туризму 17 1.3. Світовий досвід організації дитячого оздоровлення 31 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ...

Формування системи туристичних пішохідних маршрутів на прикладі Одеської області

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ 5 1.1. Суть та класифікація спортивно-оздоровчого туризму 5 1.1.1. Суть поняття «туризму» 5 1.1.2. Основні засади спортивно-оздоровчого туризму 12 1.2. Особливості організації пішохідног...

Функції активного туризму

Функції активного туризму - 3 - Оздоровча цінність туристичної діяльності. - 4 - Виховна цінність туризму. - 5 - Освітня та пізнавальна цінність туризму. - 6 - Оздоровча функція туризму. - 7 - Фізичне та спортивне вдосконалення як функція туризм...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 |