институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Реклама и рекламная деятельность

Організація роботи з громадськістю

Вступ 3 Розділ 1. Організація зв’язків з громадськістю як важливий складовий компонент маркетингових комунікацій підприємства 5 1.1.Організації зв’язків з громадськістю як інструмент комунікаційної діяльності 5 1.2. Тенденції розвитку сучасного ринк...

Особливості діяльності психолога з попередження та розв’язання сі-мейних конфліктів

РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ СІМЕЙНИХ КОНФЛІКТІВ 1.1.Основи знань про особливості сімейних конфліктів 1.2. Особливості діяльності психолога при попередженні і вирішенні сімейних конфліктів РОЗДІЛ 2 2.1.Мате...

Особливості корпоративної культури в рекламному агентстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Сутність корпоративної культури і її роль у підвищенні ефективності діяльності підприємства 6 1.2. Оцінка рівня корпоративної культури ко...

Особливості розвитку рекламної діяльності на українському ринку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи визначення рекламної діяльності 5 1.1. Сутність та завдання реклами 5 1.2. Розвиток менеджменту рекламного бізнесу 8 1.3. Управління рекламною діяльністю 11 РОЗДІЛ 2. Особливості розвитку рекламної діяльності на ук...

Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства (за матеріалами ресторану )

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 5 1.1. Поняття та необхідність рекламних заходів 5 1.2. Принципи розробки рекламних заходів підприємства 9 1.3. Методи розробки та організації рекламних заходів 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕ...

Паблік Рілешенз (зв’язки з громадськістю)

1. Використання формули SOLAADS 3 2. Елементарна модель впливу 4 3. Вплив PR-компанії на економічні показники підприємства 7 4. Управління цілями та результатами кампанії згідно моделі МВО 8 5. Управління механізмами формування новин як основа робо...

Планування та контроль рекламної кампанії

Вступ 3 Розділ 1 Рекламна діяльність, її суб‘єкти та ефективність рекламної кампанії 6 1.1 Етапи планування рекламної кампанії 6 1.2 Рекламні агенції, їх структура та роль у рекламному бізнесі 21 1.3 Оцінка реклами та вимір її ефективності 31 Розділ...

Правове регулювання рекламної діяльності

Вступ 3 Розділ І. Основи та зміст правового регулювання рекламної діяльності в Україні 5 1.1 Рекламна діяльність як об’єкт правового регулювання 5 1.2 Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні 7 Розділ 2. Організаційно...

Презентація

Вступ 3 1. Зміст і призначення презентації. 4 1.1. Сутність презентації 4 1.2 Види презентацій 4 1.3 Цілі презентації 5 2. Робота з аудиторією 7 3. Структура презентації 9 4. Інформаційне забезпечення презентації 11 5. Використання наочного приладдя ...

Прийоми які використовуються в рекламних повідомленнях по радіо, телебаченню та транспорті

ВСТУП 3 1. РАДІОРЕКЛАМА ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 4 2. ПРИЙОМИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ТЕЛЕРЕКЛАМИ 10 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ НА ТРАНСПОРТІ 15 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19 ...

Прийоми які використовуються в рекламних повідомленнях по радіо, телебаченню та транспорті

ВСТУП 3 1. РАДІОРЕКЛАМА ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 4 2. ПРИЙОМИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ТЕЛЕРЕКЛАМИ 10 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ НА ТРАНСПОРТІ 15 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19 ВСТУП Рекламу н...

ПРОБЛЕМА ИМИДЖА РУКОВОДИТЕЛЯ

План Введение. I. Каким должен быть Руководитель в представлениях подчиненных. II. Основные понятия имиджа руководителя. А) Экология имиджа Б) Жизнь имиджа В) Визуальный имидж Г) Аудиальный (голосовой, звуковой) имидж Д) Телесный имидж III. Личн...

Психологическая готовность к школьному обучению

Введение Глава 1. Психологическая готовность к школьному обучению. § 1.1. Краткие итоги дошкольного развития ребенка. § 1.2. Личностная готовность к школьному обучению. Формирование внутренней позиции школьника. § 1.3. Интеллектуальная готовность к ш...

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ИЗУЧЕНИЮ ТЕОРИИ ЛИЧНОСТИ И МЕЖЛИЧНОСТНЫХ ОТНОШЕНИЙ

СОДЕРЖАНИЕ Стр. ВВЕДЕНИЕ........................................................................................ 3 - 4 ГЛАВА 1. Психологическая теория З.Фрейда. 1.1. Структура личности.....................................

психологія політичної реклами

Вступ 3 1. СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 4 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 3. ПРАКТИЧНІ ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 10 Висновки 13 Література 14 Вступ Психологія політичної реклами – сфера людського знання, д...

ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ

Вступ 1 Види реклами 2 Деякі принципи створення реклами 5 Що таке прямий маркетинг 10 П’ятнадцять правил реклами 11 Висновок 17 Література 17 Вступ...

ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ

Вступ 1 Види реклами 2 Деякі принципи створення реклами 5 Що таке прямий маркетинг 10 П’ятнадцять правил реклами 11 Висновок 17 Література 17 Вступ...

Разработка рекламной кампании

СОДЕРЖАНИЕ. Введение……………………………………………………………………….. стр.3 Глава 1. Маркетинговая сущность рекламы. 1.1. Маркетинговая классификация рекламы;……………...

Разработка рекламной кампании

СОДЕРЖАНИЕ Введение 4 1. Роль и значение рекламной кампании в повышении эффективности сбыта продукции 6 1.1. Рекламная кампания: сущность и виды 6 1.2. Основные этапы разработки рекламной кампании 14 1.3. Роль рекламной кампании и её значение в ...

Разработка рекламной кампании.

СОДЕРЖАНИЕ Введение 4 1. Роль и значение рекламной кампании в повышении эффективности сбыта продукции 6 1.1. Рекламная кампания: сущность и виды 6 1.2. Основные этапы разработки рекламной кампании 14 1.3. Роль рекламной кампании и её значение в ...

Разработка рекламной компании

СОДЕРЖАНИЕ. Введение……………………………………………………………………….. стр.3 Глава 1. Маркетинговая сущность рекламы. 1.1. Маркетинговая классификация рекламы;……………...

Реклама

План 1 Методика написания рекламного текста. 2. Торговая эффективность рекламной деятельности. Эффективность торговой рекламы Используемая литература:...

Реклама

ПЛАН. ВВЕДЕНИЕ………………………………………………. .3 1.Общее направление рекламной политики торговой фирмы «Кредис»……………....4 2. Четыре основных вопроса, определяющие выбор средства рекламы………………… .6 3 Рекламный бюджет фирмы «Кредис» 3.1 Соотношение затрат на ...

Реклама в системі міжнародного маркетингу

Зміст. сторінки Вступ…………………………………………………………………… 3. 1.Реклама в системі міжнародного маркетингу. 1.1. Класифікація реклами………………………………………. 7. 1.2. Методи оцінки ефективності засобу рекламування… 29. 1.3. Характеристика ринку реклами в Україні……...

Реклама в торговле США

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………..3 1. Изучение потребителей товаров………………………………………………4 1.1.Способен ли производитель порождать потребности?…………………….4 1.2. Основные задачи изучения потребителей………………………………….6 1.3. Реклама и изучение по...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |