институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Каталог пособий и учебных материалов : Реклама и рекламная деятельность

Анализ и разработка рекламной компании для обеспечения эффективности работы гостиницы

ВВЕДЕНИЕ 3 РАЗДЕЛ 1. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ РАЗРАБОТКИ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ ПРЕДПРИЯТИЯ ГОСТИНИЧНОГО БИЗНЕСА 5 1.1. Сущность рекламы 5 1.2. Виды рекламы 10 1.3. Разработка рекламной кампании предприятия 17 РАЗДЕЛ 2. АНАЛИЗ МЕНЕДЖМЕНТА РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТ...

БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність та структура системи управління рекламною діяльністю 6 1.2. Рекламна кампанія: основні функції, структура та інструменти 11 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ...

Ведення реклами

Вступ 3 1. Створення звернення 5 2. Вибір засобу розповсюдження 8 3. Вибір носіїв реклами 11 4. Рішення про графік використання засобів розповсюдження реклами 12 5. Організація рекламної кампанії 13 6. Проведення рекламної кампанії на Київському місь...

Види реклами

Введение 3 1. Реклама: понятие, сущность. 3 2 Основные подходы к классификации рекламы 5 3. Классификация рекламы по основным, наиболее распространенным средствам распространения 5 4. ATL и BTL реклама 8 5. Маркетинговая классификация рекламы 11 6. Р...

Виды речевой деятельности

1. Виды речевой деятельности 2. Мышление как познавательный процесс...

Вплив сучасних телевізійних програм та реклами на виховання молодого покоління

Вступ 3 1. Мета та завдання Концепції національно-патріотичного виховання молоді 4 2. Молодіжні програми на ТБ як засіб виховання молоді 7 3. Молодь проти реклами алкоголю 17 Висновок 22 Література 24 ...

Головні складові процесу Паблік рілейшенз

Зміст Вступ 3 1.З'ясування сутності паблік рілейшнз 4 2. Принципи та функції паблік рілейшенз 8 3. Визначення та характеристика основних складових процесу PR 12 Висновки 21 Список використаної літератури 23 ...

Дети из неблагополучных семей

План: I Введение II Виды неблагополучных семей 1). Алкогольная семья 2). Криминально - аморальная семья 3). Аморально - асоциативная семья 4). Конфликтная семья 5). Педагогически несостояте...

Дослідження ефективності рекламної кампанії

Зміст Зміст 2 Вступ 3 1. Дослідження ефективності рекламної кампанії 5 1.1 Місце реклами в маркетинговій концепції управління підприємством 5 1.2 Планування і розробка рекламної політики 8 2 Дослідження ринку рекламних послуг в Україні. 12 2.1. А...

Еволюція реклами

ВСТУП 3 1. РЕКЛАМА В ПЕРІОД АНТИЧНОСТІ 4 2. РЕКЛАМА В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ 7 3. РЕКЛАМНИЙ БІЗНЕС В ХХ СТОЛІТТІ 11 4. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА СВІТОВОЇ РЕКЛАМНОЇ ІНДУСТРІЇ 17 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ЛІТ...

Еволюція торгівельних виставок

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Місце виставкової діяльності в економіці країни 5 1.2. Економічні інтереси суб’єктів виставкової діяльності 7 1.3. Класифікація виставок та ярмарків 11 РОЗДІЛ 2. ОЦІ...

Законодавча база рекламної діяльності в Україні

Вступ 3 1. Загальні положення законодавчого регулювання рекламної діяльності 4 2. Норми та правила Рекламування в Україні 7 Висновки 9 Список використаної літератури 10 ...

Імідж, реклама на підприємстві

ПЛАН: 1. Сутність та роль реклами 2. Види реклами та рекламних засобів 3. Створення іміджу...

Класифікація реклами

Зміст: Вступ 1. Маркетингова сутність реклами 2. Класифікація реклами 3. Вибір форми реклами 4. Підходи при виборі рекламних засобів 5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами 6. Принципові основи рекламної кампанії Висновки...

Коммуникативная и торговая эффективность рекламы

ПЛАН РАБОТЫ ВВЕДЕНИЕ Анализ проблемной ситуации ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ Что такое реклама? Эффективная реклама — ...

КОНФЛИКТЫ И ПУТИ ИХ РАЗРЕШЕНИЯ

ПЛАН I. ПСИХОЛОГИЯ. II. КОНФЛИКТЫ И ПУТИ ИХ РАЗРЕШЕНИЯ. III. СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ СТРУКТУРА ГРУППЫ....

ЛИЧНОСТЬ КАК СУБЪЕКТ СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ ОТНОШЕНИЙ И КОНЕЧНАЯ ЦЕЛЬ ПРОИЗВОДСТВА

Введение I. Николло Маккиавелли – яркий представитель итальянского гуманизма II. Понятие личности III. Свобода личности и ответственность Выводы Литература...

Методы урегулирования конфликтов

Содержание. Глава 1. Понятие конфликта. п.1.1. Определение конфликта. п.1.2. Типология конфликта. Причины возникновения конфликтов. п.1.3. Основные стадии протекания конфликта. п.1.4. Структура конфликта. Глава 2. Методы урегулирования конфликтов...

Національні рекламні агенції

Вступ 3 1. Поняття і класифікація рекламних агенцій національного рівня 3 2. Діяльність рекламних агенцій України 5 Висновок 7 Література 8 ...

Невербальные средства общения в речевой деятельности человека

1.Введение........................................................................................................стр.2. 2. Место невербальных средств в процессе общения.....................................стр.3. 3. Мимика...............................

Організація діяльності рекламного відділу підприємства (на прикладі ТОВ «Назва»)

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність та види реклами 6 1.2 Мета та завдання організації рекламно діяльності на підприємстві 15 1.3 Аналіз світового досвіду організації рекламної діяльності 23 1...

Організація рекламної кампанії на підприємстві

ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 11 1.2. Аналіз стану та перспектив розвитку рекламної діяльності 15 1.3. Методичні основи планування ре...

Організація рекламної діяльності на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність, види та зміст рекламної діяльності підприємства 7 1.2. Методичні підходи до організації рекламної діяльності підприємства 15 1.3. Особливості рекла...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |