институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

чи можна здобути щастя зрікаючись свого родоводу культури мови -за твором Мартин Боруля

Предмет: українська література
Вид работы: контрольне есе
План работыТеза я вважаю...,
на мою думку..., я погоджуюся (не погоджуюся) з думкою...
Докази
1 доказ По-перше,...
(підтвердженням цього є..)
1 приклад Яскравим
прикладом цього є...
2 доказ По-друге,...(доказом може бути...)

2 приклад Прикладом може слугувати... Не можна не згадати...
Висновок Отже,...

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Щастя як категорія моральної свідомості

Вступ 3 1. Фактори щастя 4 2. Сенс життя і щастя. Історичне ставлення проблеми щастя 5 3. Формула щастя 7 Висновки 12 Список використаної літератури 13

Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич")

Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич")

Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»

Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»

Контрольна з української ділової мови

1. Роль мови в суспільному житті 2 2. Походження терміна "український" 3 3. Місце української мови серед інших слов'янських мов 4 4. Видатні діячі культури та українські письменники про мову 5 5. Українська мова на сучасному етапі 5 6. Закон про мову 6 7. Державний статус української мови 7 Список використаної літератури 9

ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА ТА ЛЮДИНИ

ВСТУП 3 1. Значення мови як показника культури й інтелектуального розвитку української нації 4 2. Конструктивність мови щодо світу людини 6 3. Здійснення людини у мові 10 ВИСНОВКИ 13 використанА ЛІТЕРАТУРА 15

Чи можна обманути долю?

Чи можна обманути долю? (за твором "Життя -це сон")

Яке воно щастя?

Яке воно щастя? (що таке щастя)

українська мова кр

Завдання 1. Поясніть, у яких стилях мови автор може виявити індивідуальність? 3 Завдання 2. Складіть вправу на закріплення знань однокурсників з теми «Засоби милозвучності української мови». 5 Завдання 3. Напишіть невеликий роздум-есе на тему: «В чому трагедія Еллочки-Людоїдки або скільки слів достатньо знати для повного щастя?». 5 Завдання 4. Придумайте вислів за даним початком: «Крила виростають…» 7 Завдання 5. Запишіть по одному прикладу кожного з морфологічних і неморфологічних способів словотвору. 7 Список використаної літератури 9

Українська мова з професійного спрямування

1. Поняття культури мови і культури мовлення. 2 2. Способи ускладнення простих речень. 5 3. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення морфології. 8 4. Короткий тлумачний словник професійних термінів (101 слово). 10 Література: 13

Українська мова з професійного спрямування

1. Поняття культури мови і культури мовлення 3 2. Способи ускладнення простих речень 5 3. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення морфології 7 4. Короткий тлумачний словник професійних термінів 10 Список використаної літератури 24

Історія розвиток та культура німецької мови

ЗМІСТ Вступ 3 1. Германські мови –загальні відомості 4 2. Фонетичний та граматичний устрій німецької мови 10 3. Періодизація історії німецької мови 12 4. Діалекти та національні варіанти німецької мови 14 Висновок 18 Список використаних джерел 19

Українська мова професійного спрямування. Варіант 9

1. Поняття культури мови і культури мовлення 3 2. Способи ускладнення простих речень 10 3. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення морфології 12 4. Короткий тлумачний словник професійних термінів 15 Список використаної літератури 28

Естетичне виховання учнів в процесі вивчення української мови

1. Вступ 3 2. Основна частина 6 2.1. Естетичний вплив мови на людину 6 2.2. Технологія формування естетичної культури засобами мови 9 2.2.1. Врахування індивідуально-вікових особливостей дітей 9 2.2.2. Рівні розуміння дітьми естетичної функції мови 10 - на визначення естетичної ролі мовних засобів 12 - на виявлення і зіставлення спільного (відмінного) у значенні та структурі тематичних речень 14 - на виявлення умовності висловлювання 15 - на відтворення виражальних особливостей мистецтва слова 17 - на переробку змісту і структури невдалих речень, тексту 19 - на створення власних висловлювань 19 - на розширення мовних одиниць 20 Висновок 23 Література 25

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ. УКРАЇНСЬКА МОВА У ХХ СТОЛІТТІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ДЕРЖАВОТВОРЧА ФУНКЦІЯ МОВИ 4 1.1. Мова як система. Суспільний характер мови 4 1.2. Функції мови у сучасному суспільстві. 5 1.3.Державотворча функція мови 6 РОЗДІЛ ІІ. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ 8 2.1. Проблема державних мов в історичному екскурсі 8 2.2. Розвиток української мови як державної: проблеми і перспективи 9 ВИСНОВОК 14 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15