институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

дошкільна освіта в США

Предмет: Вступ до спеціальності "Дошкільна освіт"
Вид работы: індз
План работы1. Дошкільна освіта
2. дошкільна освітв для дітей з особливими потребами
3. спільність та відмінність розвитку освіти США і України
висновок
список використаної літератури

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Освіта

Вступ 3 Мета державної освітньої політики 4 Дошкільна освіта 6 Шкільна освіта 7 Робота з обдарованою молоддю 8 Позашкільна освіта 9 Професiйно-технiчна освiта 9 Вища освіта 10 Міністерство освіти і науки України 11 Висновки 13 Використана література 14

Освіта

Вступ 3 Мета державної освітньої політики 4 Дошкільна освіта 6 Шкільна освіта 7 Робота з обдарованою молоддю 8 Позашкільна освіта 9 Професiйно-технiчна освiта 9 Вища освіта 10 Міністерство освіти і науки України 11 Висновки 13 Використана література 14

УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (у порівнянні з російським)

ВСТУП І. 1.Українське дошкілля: його сьогодення та майбуття 2.Дошкільна та початкова шкільна освіта: проблеми та завдання оновлення А) проблеми сьогодення з питань перспективності та наступності між ДНЗ та школою Б) шляхи подолання проблем 3.Про оновлення системи дошкільної освіти на сучасному етапі 4.Принципи оновлення 5.Дитячий садок і суб”єктивно орієнтована дидактика ІІ. 1.Дошкільна освіта в Росії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) 2.Основні напрями освітянської політики Російської Федерації ІІІ. 1.Реінтеграція освітнього простору Росії та України 2.Дві особистості – дві сторони виховання ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ВИСНОВОК ЛІТЕРАТУРА

ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта, середня група дітей дошкільного віку)

ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта, середня група дітей дошкільного віку)

ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта)

ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта) 1 1. Матеріальні, психоло-педагогічні умови проходження практики 1 1.1. Матеріальні умови життєдіяльності групи, ДНЗ 1 1.2. Взаємодія з вихователями, методистом, керівником ДНЗ, керівником педагогічної практики 3 2. Виконання завдань психолого-педагогічного дослідження 4 3. Організація життєдіяльності дітей у ДНЗ (характеристика організації видів діяльності) 5 4. Аналіз результатів організаційно-педагогічної роботи 7 5. Кількісна оцінка самостійно проведеної освітньо-виховної роботи з дітьми 9 6. Організаційно-методична робота 10 7. Особисті пропозиції і побажання щодо удосконалення організації комплексної практики з фаху 10 КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 11 ПРОЕКТ проведення спортивного свята з вихованцями старшої дошкільної групи 24 ПРОЕКТ 30 Додатки 33 ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУПИ 33 ТАБЛИЦЯ ВИБОРІВ ДІТЕЙ ЗА МЕТОДИКОЮ "СЕКРЕТ" 38 УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ІЗОЛЬОВАНИМИ ДІТЬМИ 39 УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ДІТЬМИ-ЛІДЕРАМИ 41 Характеристика 42

Освіта і наука ФРН

Шкільна освіта 3 Професійна освіта 7 Вищі навчальні заклади 9 Навчання дорослих 13 Освіта і наука 15 Література 17

. Шкільна освіта

П Л А Н Вступ 1. Шкільна освіта 2. Вища освіта 3. Реформа освіти Висновок Література

. Шкільна освіта

П Л А Н Вступ 1. Шкільна освіта 2. Вища освіта 3. Реформа освіти Висновок Література

Освіта в Україні у ХІХ ст.

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ОСВІТА НА РОСІЙСЬКІЙ УКРАЇНІ У XIX СТ. 2 2. ОСВІТА НА АВСТРІЙСЬКІЙ УКРАЇНІ В XIX СТ. 5 ВИСНОВОК 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10

Освіта в Україні у ХІХ ст.

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ОСВІТА НА РОСІЙСЬКІЙ УКРАЇНІ У XIX СТ. 2 2. ОСВІТА НА АВСТРІЙСЬКІЙ УКРАЇНІ В XIX СТ. 5 ВИСНОВОК 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10

Моральне виховання дітей

ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33

Дистанційна освіта – перспективний шлях

Вступ 3 1. Дистанційна освіта – перспективний шлях розв’язання сучасних проблем вищої і професійної освіти 5 2. Дистанційна освіта в Україні 6 3. Визначення поняття „дистанційна освіта”, її характерні риси 7 4. Особливості дистанційної освіти, її специфічні риси, засоби ДО 9 5. Система дистанційної освіти, перспективи розвитку 12 Висновки 18 Список використаної літератури 20

Дистанційна освіта – перспективний шлях

Вступ 3 1. Дистанційна освіта – перспективний шлях розв’язання сучасних проблем вищої і професійної освіти 5 2. Дистанційна освіта в Україні 6 3. Визначення поняття „дистанційна освіта”, її характерні риси 7 4. Особливості дистанційної освіти, її специфічні риси, засоби ДО 9 5. Система дистанційної освіти, перспективи розвитку 12 Висновки 18 Список використаної літератури 20

Соціально-педагогічна діяльність з дітьми-інвалідами

Вступ 2 1. Напрями соціально-педагогічної діяльності в шкільних закладах де є діти з особливими потребами 5 1.1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 1.2. Стан освіти і фахової підготовки інвалідів у нашій країні 7 1.2.1. Дошкільна і шкільна освіта 7 1.2.2. Професійно-технічна освіта та підготовка до навчання у вищих навчальних закладах 9 1.3. Захист прав дітей-інвалідів 11 2. Аналіз досвіду соціально-педагогічної діяльності з дітьми-інвалідами 13 2.1. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 13 2.2. Досвід Львівської школи № 95 з адаптації до навчання дітей із вадами слуху 17 2.3. Рекомендації стосовно вдосконалення освіти і фахової підготовки дітей-інвалідів 21 2.3.1 Заходи загального характеру спрямовані на удосконалення освіти і фахової підготовки інвалідів 21 2.3.2. Заходи щодо вдосконалення шкільної освіти дітей-інвалідів 23 2.3.3. Заходи щодо вдосконалення професійно-технічної освіти підлітків-інвалідів 24 Висновки 25 Список літератури 27

ЮРИДИЧНА ОСВІТА: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ

Зміст ВСТУП 3 1. ЮРИДИЧНА ОСВІТА: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ 5 2. ПРАВОВІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЮРИДИЧНОЮ ОСВІТОЮ 6 3. ПРОБЛЕМИ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ 8 ВИСНОВКИ 11 ЛІТЕРАТУРА 13