институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Есе Кредо педагога інноваційної формації

Предмет: Інновацийна педагогіка
Вид работы: реферат

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17

Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17

ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ МАСТЕРСТВО СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

СОДЕРЖАНИЕ ГЛАВА 1. Теоретические основы профессионального мастерства и деятельности социального педагога 2 § 1. ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ МАСТЕРСТВО И ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ 2 § 2. ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЗНАЧИМЫЕ УМЕНИЯ, ЗНАНИЯ, НАВЫКИ, СПОСОБНОСТИ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 4 § 3. АКТУАЛЬНОСТЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ 7 § 4. МЕТОДЫ РАБОТЫ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 § 5. КАЧЕСТВА СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА, ОПРЕДЕЛЁННЫЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫМ СТАНДАРТОМ 10 ГЛАВА 2. Практическая социально-педагогическая деятельность в России и за рубежом 11 § 1. ГРУППОВАЯ СОЦИАЛЬНАЯ РАБОТА НА ПРИМЕРЕ ДЕЯТЛЬНОСТИ СОЦИАЛЬНЫХ РАБОТНИКОВ В США 11 § 2. СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ РАБОТА С СЕМЬЁЙ В РАЗЛИЧНЫХ ЦЕНТРАХ 12 ЛИТЕРАТУРА 17

Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю

Зміст Вступ 4 1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5 1.1 Типи неблагополучних сімей 5 1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7 2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9 3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14 3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14 3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15 3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15 Висновок 18 Використана література 19 Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями.

Спосіб виробництва та соціально-економічної формації

Зміст Вступ 2 1. Способи виробництва 3 2. Соціально-економічні формації 9 3. Класифікація економічних систем 21 3.1. Економічна система вільного ринку 22 3.2. Адміністративно-командна система 24 3.3. Традиційна та змішана економічна система 25 Висновки 37 Список використаних джерел 39

ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ИНСТРУМЕНТ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДаГОГА ПО РАБОТЕ С ПОДРОСТКАМИ.

Содержание Введение 3 I. Социальный педагог досуга - субъект социально-культурной работы с подростками. 7 1.1. Статус социального педагога. 7 1.2. Профессиональное мастерство социального педагога. 9 1.3. Права, должностные обязанности, сфера деятельности, функции социального педагога по работе с подростками. 11 2. Условия эффективности работы социального педагога 14 2.1. Опора на принципы педагогики в работе с подросткам 14 2. 2. Учет возрастных, психолого - физиологических и социальных характеристик подростков. 16 2.3. Арсенал форм, методов, средств, используемых социальным педагогом в работе с подростками 18 Заключение 20

ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ИНСТРУМЕНТ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДаГОГА ПО РАБОТЕ С ПОДРОСТКАМИ.

Содержание Введение 3 I. Социальный педагог досуга - субъект социально-культурной работы с подростками. 7 1.1. Статус социального педагога. 7 1.2. Профессиональное мастерство социального педагога. 9 1.3. Права, должностные обязанности, сфера деятельности, функции социального педагога по работе с подростками. 11 2. Условия эффективности работы социального педагога 14 2.1. Опора на принципы педагогики в работе с подросткам 14 2. 2. Учет возрастных, психолого - физиологических и социальных характеристик подростков. 16 2.3. Арсенал форм, методов, средств, используемых социальным педагогом в работе с подростками 18 Заключение 20

Аспекти інноваційної діяльності підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти інноваційної діяльності підприємства 5 1.1 Економічна сутність інноваційної діяльності підприємств 5 1.2 Види інноваційної діяльності 8 1.3 Інформаційне – правове забезпечення інноваційної діяльності підприємства 14 2. Оцінка ефективності інноваційної діяльності ЗАТ “ТИТАН ” 19 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 19 2.2 Оцінка джерел фінансування інноваційної діяльності 21 2.3 Оцінка ефективності реалізації інноваційного проекту 27 Висновки 34 Література 36 Додатки 39

Аспекти інноваційної діяльності підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти інноваційної діяльності підприємства 5 1.1 Економічна сутність інноваційної діяльності підприємств 5 1.2 Види інноваційної діяльності 8 1.3 Інформаційне – правове забезпечення інноваційної діяльності підприємства 14 2. Оцінка ефективності інноваційної діяльності ЗАТ “ТИТАН ” 19 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 19 2.2 Оцінка джерел фінансування інноваційної діяльності 21 2.3 Оцінка ефективності реалізації інноваційного проекту 27 Висновки 34 Література 36 Додатки 39

Спосіб виробництва та соціально-економічної формації

1. Зміст економічної системи та її структурні елементи 1. Зміст і складові елементи економічної системи суспільства 2. Власність в економічній системі суспільства 3.Класифікація економічних систем суспільства 4.Національні моделі ринкової економічної системи та адмініст-ративно-командної економіки Суспільно-економічні формації Висновки Використана література

Виховання навичок професійної уваги педагога

Вступ 3 Розділ 1. Професійна компетентність і культура педагога 6 1.1.Сутність педагогічних умінь 6 1.2.Педагогічна майстерність 9 Розділ 2. Теоретична готовність до педагогічної діяльності 15 2.1.Аналітичні уміння 15 2.2.Прогностичні уміння 16 2.3.Проективні уміння 17 2.4.Рефлексивні уміння 19 Розділ 3. Практична готовність до педагогічної діяльності 21 3.1.Мобілізаційні уміння 21 3.2.Інформаційні уміння 21 3.3.Розвиваючі уміння 22 3.4.Орієнтаційні уміння 22 3.5.Перцептивні уміння 23 3.6.Уміння власне спілкування 24 Розділ 4. Творчість у діяльності педагога 27 4.1.Сутність творчості педагога 28 4.2.Творча особистість 30 Висновки 32 Список використаних джерел 35

Основні напрями інноваційної політики

ПЛАН 1. Виклад проекту концепції інноваційної політики держави 2. Основні напрями інноваційної політики 3. Інструменти державної інноваційної політики Використана література

Розробка інноваційної стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Поняття „інновація” 5 1.2. Сутність менеджменту інноваційної діяльності 7 1.3. Вибір стратегії інноваційної діяльності 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІСНУЮЧОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 11 2.1. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства 11 2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 21 2.3. Варіанти стратегій розвитку підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „ Назва” 35 3.1. Вибір інноваційної стратегії розвитку підприємства 35 3.2. Економічні результати розвитку в результаті інноваційної стратегії 39 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Формування готовності майбутнього соціального педагога

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3 1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3 1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10

Роль соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин вихованців

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи соціально-педагогічного виховання в сучасних умовах 4 1.1. Місце соціального педагога в системі виховання. 4 1.2. Система роботи соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин підлітків. 11 1.3. Особливості соціально-педагогічних умов виховання особистості молодшого школяра. 19 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота. 30 2.1. Форми та методи соціально-профілактичної роботи. 30 2.2. Бесіда як найбільш ефективна форма роботи соціального педагога. 39 Висновки 44 Список використаної літератури 48 Додаток 51