институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Творчість Платона Майбороди на уроках музики в початкових класах

Предмет: музика
Вид работы: реферат

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах

1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки

Дидактичні ігри на уроках математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5 1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5 1.2. Уроки математики з елементами гри 8 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13 2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13 2.2. Методика проведення математичних ранків 20 Висновки 30 Список використаної літератури 32

РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 7 1.1. Особливості активізації навчальної діяльності молодших школярів 7 1.2. Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку 12 1.3. Гра - один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань 13 1.4. Роль і місце дидактичних ігор на уроках математики 14 1.5. Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор 15 1.6. Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках 16 1.7. Дидактичні принципи організації ігор 16 1.8. Ігрові ситуації на нестандартних уроках 18 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 20 2.1. Уроки математики з елементами гри 20 2.2. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 24 Висновки 32 Список використаної літератури 34

ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7 1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7 1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11 РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14 2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14 2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах

Вступ 3 Розділ І. Місце принципу доступності в системі принципів навчання 5 1.1 Поняття «принципу навчання» та коротка характеристика основних принципів навчального процесу 5 1.2 Сутнісні характеристики принципу доступності викладання 9 1.3 Роль та місце вчителя у реалізації принципу доступності на уроках математики 11 Розділ ІІ. Методичні особливості поєднання найраціональніших методів і прийомів викладання, спрямованих на доступне засвоєння учнями 1-4-х класів математичного матеріалу 16 2.1 Реалізація принципу доступності при блочній системі викладення математики в початкових класах 16 2.2 Система використання вправ на уроках математики при реалізації принципу доступності 30 Висновки 37 Список використаної літератури 38

Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6 1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6 1.2. Методологія розвиваючого навчання 10 1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16 Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20 2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20 2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24 2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35 Висновки 58 Список використаної літератури 61

Міжпредметні зв’язки на уроках музики

Вступ…………………………………………………………………………………….3 Розділ І. Дидактичні та психологічні передумови міжпредметної інтеграції з використанням емпіричного матеріалу уроків музики………………..6 Розділ ІІ. Організація процесу реалізації міжпредметних зв’язків на уроках музики 2.1. Програма „Уроки музичного фольклору в школі”, розроблена в Українському гуманітарному ліцеї КНУ імені Тараса Шевченка……11 2.2. Музикально-педагогічні технології системи Доу………………..16 Висновки……………………………………………………………………………….25 Список використаної літератури……………………………………………………..27 Додатки………………………………………………………………………………..30

Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів

Вступ. Розділ І Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів. 1.1. Творча активність молодших школярів на уроках музики. 1.2 Погляди Василя Сухомлинського на музичне виховання молодших школярів. Розділ ІІ. Методичні дослідження розвитку музичних здібностей учнів початкових класів. 2.1. Музичні ігри. 2.2. Методика музичного виховання учнів початкових класів. Список використаної літератури

Вивчення української мови

План. I. Вивчення української мови на сучасному етапі. II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах. 1. Система вивчення іменника в молодших класах. 2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник". 3. Робота над дієсловом в початкових класах. 4. Формування граматичного поняття про знаменник. 5. Методи і прийоми при вивченні прислівника. 6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником. III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.

Методика вивчення самостійної частини мови - дієслова в початкових класах

Вступ 3 1. Системи методів навчання, що використовуються вчителями початкових класів загальноосвітньої школи на уроках української мови 5 2. Емпіричний матеріал навчальних занять з теми «Дієслово» 20 3. План-конспект уроку «Закріплення вивченого про дієслово як частину мови» 24 4. Констатуючий експеримент з перевірки ефективності засвоєння теми «Дієслова» 29 Висновки 34 Література 36

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7 1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7 1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11 РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14 2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14 2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Внутрішній світ дитини у початковій школі

Вступ 3 1. Розкриття внутрішнього світу дитини 4 2. Естетичне виховання на уроках української мови в початкових класах 6 3. Гармонізація внутрішнього світу дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії 8 Висновок 9 Література 10

Микола Лисенко і становлення української професійної музики

Вступ 2 1. Становлення української професійної музики. 3 2. Творчість М. Лисенка. 5 Висновки 9 Список використаної літератури 10

Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті

План Вступ 1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових 2. Пізнавання завдання для формування природничих понять. 3. Використання тестів на уроках природознавства 4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім". 5. Екологічні ігри для учнів початкових класів. 6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства. Висновок

Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання математики в початковій школі 7 1.1. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 7 1.2. Методика початкового навчання математики та інші науки 11 1.3. Організаційні форми, що використовуються вчителями молодших класів загальноосвітньої школи 14 Розділ 2. Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах 26 2.1. Дидактична гра як основний елемент навчання дітей 26 2.2. Заняття мовлення і математики з елементами гри 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36