институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Етика взаємин керівника гуртка та вихованців

Предмет: Хореографія
Вид работы: Курсова робота
План работыЗміст
Вступ
Розділи
Висновок
Список літератури

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Гра у розвитку взаємин дітей

ПЛАН. ВСТУП....................................................................................................3 І. Моральне виховання .......................................................…….......5 ІІ. Формування взаємин дітей дошкільного віку...........................6 ІІІ. Гра у розвитку взаємин дітей............................................8 3.1. Молодші дошкільники.....................................................11 3.2. Середній дошкільний вік.................................................13 3.3. Старші дошкільники................................................……17 IV. Становлення взаємин дітей у трудовій діяльності ...............21 V. Спільна продуктивна діяльність на заняттях як засіб формування взаємин дошкільників ………………………………..29 ВИСНОВОК …………………………………………………………...36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ……………………………………37

Дослідження яружно-балочного рельєфу Кривбасу як одного з елементів знань про природу рідного краю на заняттях географічного гуртка

Вступ 3 Розділ І. Яружно-балочний рельєф кривбасу 5 1.1. Вивченість яружно-балочного рельєфу 5 1.2. Умови формування яружно-балочного рельєфу 5 1.3. Характеристика яружно-балочного рельєфу Кривбасу 18 Висновок до І розділу 27 Розділ ІІ. Дослідження яружно-балочного рельєфу Кривбасу як одного з елементів знань про природу рідного краю на заняттях географічного гуртка. 29 2.1. Впровадження досліджень окремих елементів природи рідного краю на заняттях географічного гуртка. 29 2.2. Дослідно-експериментальна програма використання занять географічного гуртка для вивчення яружно-балочного рельєфу рідного краю 37 2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи 41 Висновок до ІІ розділу 42 Розділ ІІІ. Небезпека атмосферної електрики і захист від неї 44 Висновки 51 Список використаної літератури 53

Етика ділового спілкування

1 Етика і культура спілкування в управлінні на сучасному етапі 3 2 Ділове спілкування і проблеми управління 6 3 Сучасні вимоги до керівника (менеджера) 11 Перелік літератури 15

Етика ділового спілкування

ЗМІСТ 1. Етика і культура спілкування в управлінні на сучасному етапі 3 2. Ділове спілкування і проблеми управління 6 3. Сучасні вимоги до керівника (менеджера) 8 Список використаної літератури 12

ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Зміст ВСТУП..............……………………………………………………………………3 Розділ 1.ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 1.1.Розвиток і особливості взаємин школярів 1.2. Формування особистості підлітка в проблемі взаємин 1.3. Характеристика взаємовідносин підлітків з однолітками та дорослими в підлітковому віці Висновки до першого розділу 2. ПІДЛІТОК І ГРУПА 2.1. Методика «(Q-сортування тенденцій поводження в групі» 2.2. Проведення методики ВИСНОВКИ...........................................................................................................31 ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................33

Інтерпретація етичного знання з культури Древньої Індії

Вступ 2 1. Етика веданти 5 2. Етика йоги 8 3. Етика джайнізму і буддизму 9 4. Етика локаяти, чарваки 12 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Аналіз особистості керівника

Вступ 3 1. Значення керівника в управлінні персоналом 4 1.1. Управлінські ролі керівника 4 1.2. Психологічні типи керівників 9 2. Загальна характеристика особистості керівника та механізму її розвитку 14 2.1. Якості і риси керівника 14 2.2. Детермінанти та механізми розвитку особистості керівника 22 2.3. Регресивний розвиток керівника та управлінська деформація 26 3. Аналіз особистості та розвиток кар’єри керівника ..... 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38

ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ 4 1.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 4 1.2. ПРАКТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 2. ВІДНОСИНИ, ВЗАЄМИНИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВИХОВАННІ 10 2.1. ПОНЯТТЯ ВІДНОСИН ТА ВЗАЄМИН У КОЛЕКТИВАХ 10 2.2. ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ВЗАЄМИН ДОШКІЛЬНИКІВ 13 ВИСНОВОК 15 ЛІТЕРАТУРА 16

Портрет сучасного вітчизняного керівника

Вступ 3 І. Специфіка здійснення управлінської діяльності вітчизняним керівником 4 1.1. Соціально-демографічна характеристика сучасного вітчизняного керівника 4 1.2. Ідеологічні настанови та моральні цінності сучасного керівника 8 ІІ. Організація професійної діяльності сучасного керівника 12 2.1. Планування та організація робочого часу вітчизняного керівника 12 2.2. Діяльність керівника з організації системи управління підприємством 16 ІІІ. Структура особистості успішного вітчизняного керівника 21 3.1. Індивідуально-психологічні передумови успішності управлінської діяльності 21 3.2. Комунікативна активність керівника 24 3.3. Здатність керівника до впровадження інновацій 28 Висновки 33 Список використаних джерел 35 Додатки 37

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

ЗМІСТ ВСТУП.........................................................................................................3 РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА...................................................................................5 1.1. Місце класного керівника в системі виховання учнів...........5 1.2. Завдання та функції класного керівника.................................7 1.3. Форми планування діяльності класного керівника...............11 РОЗДІЛ ІІ. ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА З БАТЬКАМИ.........................................................................................................13 2.2. Робота класного керівника з батьками..................................13 2.3. Вимоги до класного керівника 21 ст......................................29 ВИСНОВКИ...............................................................................................31 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА.............................................................32

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38

Інформаційна система керівника

Зміст Вступ 3 1. Етапи та стадії розробки інформаційних систем керівника 4 2. Основні функції та завдання інформаційних систем керівника 7 3. Оцінка ефективності інформаційних систем керівника 16 Висновки 20 Література: 23

Психологічні основи спілкування керівника з підлеглими

1. Психологічний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 6 3. Мотивація, інформування, дисциплінування підлеглих 9 4. Подолання труднощів у спілкуванні 10 Література 12

Психологічні особливості спілкування керівника з підлеглими

1. Психологічгний портрет керівника 2 2. Авторитет керівника та його складові 3 3. Мотивація, інформування, дісціпліонування підлеглих 4 4. Подолання труднощів у спілкуванні 7 Література 9

Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку

Зміст І. Вступ. ІІ. Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку. 1.1. Огляд вітчизняної і закордонної психології - непедагогічної літератури з проблем виховання і сімейних взаємин. ІІІ. Опис методик дослідження і його організація. 3.1. Опис діагностичних методик. 3.1.1. Діагностика тривожності в підлітка. 3.1.2. Діагностика стану агресії в підлітків. IV. Висновок. V. Використана література.