Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22 Банківський переказ Вступ 3 1. Сутність банківського переказу 4 2. Використання банківських переказів 9 3. Банківський міжнародний переказ 13 Висновки 18 Список використаної літератури 20 МУЗИКА В УКРАЇНІ В ХІХ - XX ст. Вступ 3 1. Створення національної музичної школи: С. Гулак - Артемовський, М Лисенко та інші. 4 2. Композитори Радянської України. 11 3. Сучасна українська музика. 15 Висновок 17 Бібліографія 18 Шляхи аналізу художнього твору Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40 Іісторія та розвиток музики в 20 ст. (українська музика) Вступ 3 1. Композитори Радянської України. 4 2. Сучасна українська музика. 6 Висновок 8 Бібліографія 9 Характеристика твору Ф.Ніцше „По той бік добра і зла” 1. Автор 3 2. Загальна характеристика твору „По той бік добра і зла” 7 3. Філософський зміст твору 8 4. Загальний підсумок творчості Ф.Ніцше 10 Бібліографія 14 Київський літопис Вступ 2 1. Історія виникнення твору 3 2. Характеристика змісту 6 3. Жанр твору 12 4. Моє бачення 15 Література 16 Мистецтво: література, театр, музика План 1. Література. 2. Театральне мистецтво. 3. Музика. Методика викладання економіки 1. Технології навчання в економічній освіті 3 2. Практичне завдання 17 1. Питання А: 20.У чому полягає ідея гуманізації навчання? 2. Питання В: 11. Цікавий факт: Ритм є основним елементом стройової підготовки в армії, найважливішим засобом підвищення військової дисципліни, з його допомогою формуються установки на виконання команд. Саме тому А.С. Макаренко широко застосовував музику як засіб дисциплінарного та естетичного впливу на дітей. Подумайте, як впливає рок-музика, релігійна музика, народна музика, симфонічна музика на молоду людину? 3. Питання С: 4. Вигадайте рольові ситуації, які ілюструють поведінку дітей, типу: маленька «ганчірка», маленький «директор», «хитра лисиця», жорстокий хуліган... Ваші дії як вчителя? Завдання можна виконувати з двома або групою студентів, поділившись на пари «учень — учитель». Потім проводиться обговорення варіантів ситуацій. Список використаної літератури 26 Християнська градація та твір Ніцше - Так казав Заратустра Вступ 2 Розділ 1. Загальна характеристика твору Ніцше з точи зору 4 1.1. Коротка біографічна довідка про Ніцше напередодні написання «Так казав Заратустра» та до заввершення твору. 4 1.2 Загальний аналіз твору Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 8 Розділ 2. «Так казав Заратустра» та проблема Бога 13 2.1. Релігійні особливості книги Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 13 2.2. Безбожжя філософії Ніцше 20 2.3. Роздуми про щастя у творі «Так казав Заратустра» з точки зору християнства 25 Висновок 32 Список використаної літератури: 33 Дослідження інтелектуальної наполегливості учнів молодшого шкільного віку у розв’язанні творчих завдань Вступ 2 Розділ І. Творчий розвиток молодших школярів під впливом інтелекту 5 1.1 Теоретичний розгляд творчого розвитку в працях дослідників 5 1.2 Вплив інтелектуальної наполегливості на творчий розвиток молодшого школяра 7 Розділ ІІ. Особливості інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору учнями других класів 12 2.1 Методика читання художнього твору в початковій школі 12 2.2 Дослідження рівня інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору молодшими школярами 15 Висновки 25 Список використаної літератури 26 Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся” Вступ 3 1. Життєвий і творчий шлях Марка Вовчка 5 2. Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся” 13 Висновки 30 Література 31 Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я (Актуальність проблематики повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сімя" для сучасності) Завжди будьмо українцями. переказ Завжди будьмо українцями. переказ переказ Пригоди чорного сома переказ Пригоди чорного сома |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |