институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

авторитарна педагогіка та її критика

Предмет: філософія
Вид работы: реферат
План работывступ
авторитарна педагогіка та її критика
висновок
література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Основні етапи розвитку педагогіки та освіти

Вступ 3 1. Народна педагогіка 4 2. Духовна педагогіка 5 3. Світська педагогіка 6 4. Розвиток педагогіки і освіти в Україні 8 Висновок 11 Список використаної література 12

Філософська основа педагогіки

1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с. 2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с. 3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с. 4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993. 5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997. 6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с. 7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с. 8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с. 9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с.

Філософська основа педагогіки

1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с. 2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с. 3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с. 4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993. 5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997. 6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с. 7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с. 8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с. 9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с.

Специфіка літературної критики на сучасному етапі

Вступ 3 1. Сучасна українська культурна ситуація 3 2. Українська літературна критика в контексті розвитку літературознавства наприкінці ХХ ст. – поч. ХХІ ст.: занепад чи глобальна дегуманізація (дискусії тривають) 4 3. Літературна критика, її представники, друковані засоби 6 4. Есеїзм як ознака сучасного стилю критики 8 5. Наукова критика, перспективи розвитку 9 6. Нинішній стан літературно-художньої критики: «плачі за критикою чи нова естетика», «задоволення від тексту – «абсурдна радість» критика», міркування про «спокуси» літературно-художньої критики в Інтернеті, що таке конструктивна критика, «жіночі» та «чоловічі» студії у сучасній літературній критиці 10 6.1. «Плачі за критикою чи нова естетика» 10 6.2. «Задоволення від тексту – «абсурдна радість» критика» 11 6.3. Міркування про «спокуси» літературно-художньої критики 12 6.4. Конструктивна критика 16 6.5. «Жіночі» та «чоловічі» студії у сучасній літературній критиці 16 Висновок 17 Література 18

Українська козацька педагогіка і духовність

Зміст Вступ ………………………………………………………………………………3 Розділ І. Завдання і складові частини національного виховання …………….6 1.1. Історичний розвиток національної системи виховання ……………….6 1.2. Складові духовного світу особистості …………………………………14 Розділ ІІ. Козацька педагогіка як унікальне явище світової педагогічної думки ……………………………………………………………………………19 2.1. Козацька педагогіка - складова української етнопедагогіки ………..19 2.2. Козацькі традиції. Національний герой Іван Сірко …………………..25 Висновки ………………………………………………………………………..30 Список використаної літератури ………………………………………………32

Критика Маркса К. Попером

ЗМІСТ 1. Критика Маркса К. Попером............................................................................3 2. Ф.Хаєк та “Дорога до рабства”........................................................................8 3. А. Камю і марксизм............................................................................................8 Література...........................................................................................................12

Розбудова незалежної Української держави

Вступ 3 1. Зародження педагогічної думки в Київській Русі і її розвиток у ХІV – XV століттях 5 2. Педагогіка епохи українського національного відродження ХVI-XVIII ст. 7 3. Педагогічні ідеї українських просвітителів у ХІХ ст. 9 4. Національна педагогіка у ХХ ст. 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Розбудова незалежної Української держави

Вступ 3 1. Зародження педагогічної думки в Київській Русі і її розвиток у ХІV – XV століттях 5 2. Педагогіка епохи українського національного відродження ХVI-XVIII ст. 7 3. Педагогічні ідеї українських просвітителів у ХІХ ст. 9 4. Національна педагогіка у ХХ ст. 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Педагогіка ненасилля Л.М. Толстого

Вступ 3 1. Сутність педагогіки ненасилля 4 2. Педагогіка ненасилля та вільного виховання Л.М. Толстого 7 Висновок 17 Список використаних джерел 18

Педагогіка і психологія

План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16

Сучасна світова філософія

1. Екзистенціальна філософія: К’єркегор. Німецький екзистенціалізм. Французький екзистенціалізм 3 2. Становлення філософської антропології. Персанолізм. Неотомізм 4 3. Постпозитивізм та аналітична філософія 6 4. Філософія модерну і постмодерну. Критика традиційних світоглядних ціннісних позицій. Критика цінностей західної цивілізації 7 Список використаних джерел 9

Микола Євшан — літературний критик

1. Осягнення національної ідеї на рівні концептуально-тематичному та творчо-психологічному 3 2. Модернізм в оцінці М.Євшана 6 3. Українські декаденти і ставлення до них критика 7 4. М.Євшан як прибічник високої, артистичної літератури та супротивник низької, народницької 9 5. Жанр огляду в літературно-критичній спадщині критика (оглядові матеріали за 1908-1913 pp..) 11 Література 15

Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна

Вступ 3 1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4 2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8 3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11 4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18 Висновок 23 Література 24

Психологія і педагогіка як навчальна дисципліна

Вступ 2 1. Психологія як навчальна дисципліна 5 2. Педагогіка як навчальна дисципліна 9 Висновки 13 Список використаної літератури: 14

Українське козацтво у вимірі сучасної педагогіки

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Козацька педагогіка як складова системи національного виховання в Україні 5 1.1. Мета української козацької педагогіки 5 1.2. Проблематика української козацької педагогіки на сучасному етапі розвитку національної педагогіки 6 Розділ 2. Українське козацтво у вимірі сучасної педагогіки 13 2.1. Українське козацтво як елемент національної освіти 13 2.2. Козацька педагогіка в системі сучасної освіти 19 Розділ 3. Козацька педагогіка в практичному застосуванні в загальноосвітньому навчальному закладі 22 3.1. Продовження козацьких звичаїв і традицій в середній загальноосвітній школі № 48 м. Миколаєва 22 3.2. Програма виховання на засадах козацької педагогіки 25 3.3. Виховні технології 29 Висновки 34 Список використаної літератури 36