институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Легалізація документів, які складені за кордоном. Порядок її здійснення. Норми міжнародного права, що відміняють вимогу легалізації іноземних офіційних документів. Колізійні питання посвідчення і дії доручень у МПП.

Предмет: Менеджмент організацій / Менеджмент промислових підприємств
Вид работы: Курсова робота
План работыВступ
Легалізація документів, які складені за кордоном. Порядок її здійснення. Норми міжнародного права, що відміняють вимогу легалізації іноземних офіційних документів. Колізійні питання посвідчення і дії доручень у МПП.
Висновки
Література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Норми міжнародного права: порядок створення та види

Зміст Вступ 3 1. Поняття норми міжнародного права 4 2. Види норм міжнародного права 5 3. Колізійні норми як основний вид норми міжнародного приватного права 7 Висновки 12 Література 14

Норми міжнародного права: порядок створення та види

Зміст Вступ 3 1. Поняття норми міжнародного права 4 2. Види норм міжнародного права 5 3. Колізійні норми як основний вид норми міжнародного приватного права 7 Висновки 12 Література 14

Банківські операції №3

1. Вимоги до заповнення реквізитів платіжних документів 3 2. Порядок приймання та виконання платіжних документів комерційними банками 6 3.Механізм здійснення рахунків за допомогою платіжних доручень та його бухгалтерський облік 7 4. Особливості використання, переваги, недоліки та нові форми платіжних доручень 9 5. Механізм здійснення розрахунків за допомогою платіжних вимог-доручень та його бухгалтерський облік 10 6. Суб’єкти та особливості використання чеків у платіжному обороті 13 7. Механізм здійснення розрахунків чеками та його бухгалтерський облік 14 8. Класифікація, суб’єкти та особливості використання акредитивів в розрахунках 16 9. Механізм розрахунків акредитивами та його бухгалтерський облік 18 10. Схеми документообігу при використання різновидів акредитиву 20 11. Порядок, механізм та умови примусового стягнення коштів 21 12. Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк” 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Посвідчення доручень

План Вступ 3 1. Загальні правила посвідчення правочинів 4 2. Особливі правила посвідчення доручень 10 Висновок 16 Список використаної літератури 18

ОФОРМЛЕННЯ РОЗРАХУНКОВИХ ДОКУМЕНТІВ ТА ЇХ ПРИЙМАННЯ УСТАНОВАМИ БАНКІВ

I ВСТУП 2 II ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 3 III ОФОРМЛЕННЯ РОЗРАХУНКОВИХ ДОКУМЕНТІВ ТА ЇХ ПРИЙМАННЯ УСТАНОВАМИ БАНКІВ 4 IV РОЗРАХУНКИ В СИСТЕМІ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТЕЖІВ "КЛІЄНТ-БАНК" 7 V РОЗРАХУНКИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПЛАТІЖНИХ ДОРУЧЕНЬ 8 V.I РОЗРАХУНКИ ГАРАНТОВАНИМИ ДОРУЧЕННЯМИ 9 V.II РОЗРАХУНКИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПЛАТІЖНИХ ВИМОГ-ДОРУЧЕНЬ 10 VI ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЧЕКАМИ 11 VI.I РОЗРАХУНКИ ЧЕКАМИ 15 VII РОЗРАХУНКИ АКРЕДИТИВАМИ 19 VII.I ВІДКРИТТЯ ТА АВІЗУВАННЯ АКРЕДИТИВА 21 VII.II ЗАКРИТТЯ АКРЕДИТИВА 24 VIII ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ВЕКСЕЛЯМИ 25 VIII.I ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВЕКСЕЛІВ. 27 VIII.II ПРАВИЛА ПЕРЕДАЧІ ВЕКСЕЛЯ ІНШІЙ ОСОБІ. ВИДИ ІНДОСАМЕНТУ. 28 VIII.III ВЕКСЕЛЬНІ ОПЕРАЦІЇ ТА ЇХ ХАРАТЕРИСТИКА. 30 IX РОЗРАХУНКИ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ЗАЛІКУ ВЗАЄМНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ 37

Колізійний метод регулювання. Колізійні норми

Вступ 3 1. Колізійний метод регулювання 4 2. Колізійні норми: загальна характеристика, структура, види 7 3. Місце колізійних норм у джерелах права 12 4. Матеріально-правовий метод і матеріально-правові норми 13 5. Колізійні прив’язки 18 Висновки 22 Список літератури 23

Посвідчення заповітів і доручень, прирівнюваних до нотаріально посвідчених

Зміст 1. Посвідчення заповітів і доручень, прирівнюваних до нотаріально посвідчених 4 2. Посвідчення договорів довічного утримання 6 3. Вжиття заходів до охорони спадкового майна 9 4. Засвідчення справжності підпису на документах 16 5. Практичні завдання 18 Література 21

Посвідчення заповітів і доручень, прирівнюваних до нотаріально посвідчених

Зміст 1. Посвідчення заповітів і доручень, прирівнюваних до нотаріально посвідчених 4 2. Посвідчення договорів довічного утримання 6 3. Вжиття заходів до охорони спадкового майна 9 4. Засвідчення справжності підпису на документах 16 5. Практичні завдання 18 Література 21

Документування господарський фактів в обліку

План 1. Первинні спостереження та його документальне відображення 2. Принципи документування 3. Роль бухгалтерських документів 4. Функції бухгалтерських документів 5. Класифікація бухгалтерських документів 6. Стадії документообороту 7. Документообіг і збереження документів 8. Обробка документів 9. Методи, прийоми перевірки документів 10. Порядок удосконалення бухгалтерських документів Використана література

. Контроль за виконанням документів та порядок зберігання справ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти роботи з документами у підприємництві 4 1.1 Поняття документообігу. Схеми руху документів 4 1.2 Основні етапи документообігу на підприємстві 5 Розділ 2. Контроль за виконанням документів та порядок зберігання справ 11 2.1 Здійснення контролю за виконанням документів 11 2.2 Систематизація документів на підприємстві 12 2.3 Порядок зберігання справ на підприємстві 20 Висновки 24 Список використаної літератури 26 Додатки 27

Класифікація управлінської документації

ЗМІСТ 1. Вступ 2. Класифікація управлінської документації 2.1. Організаційні документи 2.2. Довідко-інформаційні документи. 2.3. Документація з кадрово-контрактових питань 2.4. Особисті офіційні документи 3. Особливості документування управлінської діяльності установ 4. Приймання, розгляд і реєстрація документів 4.1. Приймання документів 4.2. Попередній розгляд документів 4.3. Реєстрація документів 5. Організація контролю за виконанням документів 5.1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 5.2. Строки виконання документів 5.3. Здійснення контролю за виконанням документів 6. Підготовка справ до зберігання та використання 7. Висновок 8. Використана література

. Принципи організації документообігу

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Організація документообігу та його роль в організації діяльності підприємств 4 1.1 Поняття "документообіг", його роль у системі діловодства 4 1.2 Правила оформлення документів як важливий елемент документообігу 5 Розділ 2. Принципи організації документообігу 12 2.1 Приймання й обробка документів 12 2.2 Реєстрація документів - необхідний чинник у процесі документообігу 14 2.3 Строки виконання документів 18 Розділ 3. Контроль за виконанням документів та порядок зберігання документів 19 3.1 Здійснення контролю за виконанням документів 19 3.2 Підготовка справ до зберігання та використання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 28

Колізійні норми

Вступ 1. Колізійний метод регулювання 2. Колізійні норми: запільна характеристика, структура, види Висновок Використана література

Завдання і порядок контролю за виконанням документів

Зміст Вступ 3 1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 4 2. Строки виконання документів 5 3. Здійснення контролю за виконанням документів 6 4. Організація контролю за розглядом звернень громадян 9 5. Складання номенклатури і формування справ 10 Висновки 11 Література 12 Додаток 1 13 Додаток 2 14 Додаток 3 16 Додаток 4 17 Додаток 5 19 Додаток 6 20 Додаток 7 22

Завдання і порядок контролю за виконанням документів

Зміст Вступ 3 1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 4 2. Строки виконання документів 5 3. Здійснення контролю за виконанням документів 6 4. Організація контролю за розглядом звернень громадян 9 5. Складання номенклатури і формування справ 10 Висновки 11 Література 12 Додаток 1 13 Додаток 2 14 Додаток 3 16 Додаток 4 17 Додаток 5 19 Додаток 6 20 Додаток 7 22