институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Формування та ідентифікація локальної кризи збуту.

Предмет: Менеджмент організацій / Менеджмент промислових підприємств
Вид работы: Курсова робота
План работыВступ
Формування та ідентифікація локальної кризи збуту.
Висновки
Література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Криза постачання

1. Визначення локальної кризи. 2 2. Загальні та специфічні симптоми локальної кризи. 7 3. Класифікація причин (зовнішніх і внутрішніх) формування локальної кризи. 8 4. Класифікація кризових ситуацій, що можуть призвести до локальної кризи. 12 5. Механізм переростання кризових ситуацій у локальну кризу. 14 1. Методи аналізу, використовувані з метою ідентифікації локальної кризи. 16 7. Перелік стандартних заходів управління локальною кризою. Блок-схема управління локальною кризою з урахуванням тактичних та стратегічних заходів. 20 8. Організаційне забезпечення ліквідації локальної кризи, розділ функціональних обов'язків між підрозділами. 23 9. Заходи, які мають здійснюватися на різних етапах розвитку локальної кризи. 27 10. Висновки. 31 Література. 34

Криза управління персоналом

Вступ 3 1. Визначення локальної кризи 3 2. Загальні та специфічні симптоми локальної кризи 6 3. Класифікація причин (зовнішніх і внутрішніх) формування локальної кризи в управлінні персоналом підприємства 8 4. Класифікація кризових ситуацій, що можуть призводити до локальної кризи 13 5. Механізм переростання кризових ситуацій в локальну кризу 15 6. Методи аналізу, використовувані з метою ідентифікації локальної кризи 22 7. Перелік стандартних заходів управління локальною кризою. Блок-схема управління локальною кризою з урахуванням тактичних та стратегічних заходів 24 8. Організаційне забезпечення ліквідації локальної кризи, розподіл функціональних обов’язків між підрозділами 25 9. Заходи, які мають здійснюватися на різних етапах розвитку локальної кризи 30 10. Висновки 39 Список використаної літератури 43

Аналіз наявності симптомів фінансової кризи (на прикладі туристичної фірми)

1. Коротка характеристика підприємства - об’єкта аналізу та визначення локальної кризи, обраної для аналізу 3 2. Аналіз загальних симптомів кризи у діяльності підприємства та їх обґрунтування конкретними цифровими даними у динаміці 4 3. Аналіз специфічних симптомів конкретної локальної кризи у діяльності підприємства та їх обґрунтування даними у динаміці за кілька років 8 4. Визначення зовнішніх причин формування конкретної локальної кризи у діяльності підприємства та їх кількісна й якісна характеристика 13 5. Класифікація внутрішніх причин формування конкретної локальної кризи у діяльності підприємства та їх кількісна й якісна характеристика. 19 6. Перелік заходів, які можна запропонувати підприємству для управління виявленою локальною кризою (у розрізі стратегічних, тактичних та оперативних) 20 7. Варіант розподілу функціональних обов'язків між підрозділами підприємства щодо ліквідації локальної кризи 22 2. Аналітичний огляд 5 публікацій у пресі за тематикою курсу. 23 Література 38

Практичне завдання антикризове управління підприємством

Варіанти вибору локальних криз для аналізу: План виконання аналізу та його представ¬лення: 1 . Криза збуту. 2. Криза поста¬чання. 3. Фінансова кри¬за 4. Виробничо-технологічна кри¬за. 5. Криза у прав¬ління персона¬лом. 1. Коротка характеристика підприємства -об'єкта аналізу та визначення локальної кризи, обраної для аналізу (до 1 сторінки). 2. Аналіз загальних симптомів кризи у діяльності підприємства та їх обґрунтування конкретними цифровими даними у динамі¬ці за кілька років - . 3. Аналіз специфічних симптомів конкретної локальної кризи у діяльності підприєм¬ства - та їх обґрунтування даними у динаміці за кілька років. 4. Визначення зовнішніх причин формуван¬ня конкретної локальної кризи у діяльності підприємства та їх кількісна й якісна хара¬ктеристика. 6. Організаційна криза. 5. Класифікація внутрішніх причин форму¬вання конкретної локальної кризи у діяльнос¬ті підприємства та їх кількісна й якісна хара- 7. Криза управ¬ління часом 8. Криза комуні- • v^ ктеристика, о. Перелік заходів, які можна запропонува¬ти підприємству для управління виявленою локальною кризою (у розрізі стратегічних, та¬ктичних та оперативних). кацш 7. Варіант розподілу функціональних обов'я¬зків між підрозділами підприємства щодо лік¬відації локальної кризи. ЗМІСТ 1. КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. АНАЛІЗ ЗАГАЛЬНИХ ТА СПЕЦИФІЧНИХ СИМПТОМІВ КРИЗИ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ 4 3. ВИЗНАЧЕННЯ ЗОВНІШНІХ ТА ВНУТРІШНІХ ПРИЧИН ФОРМУВАННЯ ЛОКАЛЬНОЇ КРИЗИ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, ЇХ КІЛЬКІСНА І ЯКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА 9 4. ПЕРЕЛІК ЗАХОДІВ, ЯКІ МОЖНА ЗАПРОПОНУВАТИ ПІДПРИЄМСТВУ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ВИЯВЛЕНОЮ ЛОКАЛЬНОЮ КРИЗОЮ 22 5. ВАРІАНТ РОЗПОДІЛУ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ОБОВ'ЯЗКІВ МІЖ ПІДРОЗДІЛАМИ ПІДПРИЄМСТВА ЩОДО ЛІКВІДАЦІЇ ЛОКАЛЬНОЇ КРИЗИ 37 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 41 ТОВ є об’єктом дослідження

Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ)

Назва роботи Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ) Розділ Маркетинг Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 23 Ціна 0 Зміст Вступ 2 1. Поняття формування попиту і стимулювання збуту 3 1.1. Формування попиту 6 1.2. Стимулювання збуту 7 2. Реклама, як головний захід ФОПСТИЗ 10 2.1. Канали поширення рекламних послань 12 2.2. Планування рекламної компанії 13 2.3. Фірмовий стиль 16 2.4. Директ мейл 17 2.5. Паблик рилейшнз 20 3. Оцінка ефективності ФОПСТИЗ 21 Висновок 23

Антикризове управління підприємством

1. Характеристика способів та підходів до ідентифікації кризи збуту 3 2. Законодавство України, що регулює процедуру банкрутства (основна характеристика) 9 Анотація на статтю «Механізми подолання світової фінансової кризи підприємств України» 14 Література 16

К/р Антикризове управління підприємством

1. Поняття стратегічної та локальної кризи 3 2. Значення стратегічного планування для організації антикризового управління підприємством 7 3. Проаналізуйте конкурентне оточення вашого підприємства (або підприємства, до інформації якого ви маєте доступ) 15 Література 21

Ідентифікація фінансової кризи та шляхи її подолання

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ФІНАНСОВА КРИЗА ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ПРОГНОЗУВАННЯ 5 1.1. Фінансова криза на підприємстві. Сутність та причини банкрутства 5 1.2. Економічна сутність аналізу фінансового стану підприємства 9 1.3. Менеджмент фінансової санації підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ МОЖЛИВОСТІ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 17 2.1. Сутність та основні завдання аналізу 17 2.2. Аналіз виробничо-господарської та фінансової сфер підприємства 28 2.3. Аналіз причин кризи та сильних і слабких сторін підприємства 45 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ СТАБІЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПО ВИХОДУ З КРИЗИ 48 3.1. Збільшення вхідних грошових потоків 48 3.2. Зменшення вихідних грошових потоків 54 3.3. Залучення інвестицій з метою стабілізації діяльності підприємства 58 ВИСНОВКИ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 67

Особливості економічної кризи в Україні

Вступ 3 1. Характеристика економічної кризи як фази циклу 5 1.1. Суть і види економічної кризи 5 1.2. Причини виникнення економічної кризи 7 2. Особливості економічної кризи в Україні 14 2.1. Економічні реформи України для виходу з кризи 14 2.2.Шляхи виходу з кризи недовиробництва в Україні 22 Висновки 27 Список літератури 30

«Організаційне забезпечення стимулювання збуту на комерційному підприємстві».

ЗМІСТ Вступ ………………………………………………......…....………………...…... 1 Організація збуту на підприємстві................ …………....…...……………...... 1.1 Сутність збутової діяльності ……………...……….......……......................… 1.2 Організація каналів збуту ……………………………………………............ 1.3 Змішані канали збуту ………………………………………………….…....... 1.4 Система товароруху та її елементи …………………………………..…....... 1.5 Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій ..…………. 2 Характеристика діяльності ДП «Конріл» та існуючої системи збуту ...…… 2.1 Характеристика ДП «Конріл» …………………………………….....…...….. 2.2 Управління збутом на ДП «Конріл» …………………….…..................….... 3 Удосконалення організації і стимулювання збуту на ДП «Конріл» ..……… 3.1 Аналіз ринкової ситуації………………………………………………..…….. 3.2 Управління персоналом служби збуту…………………………………..…... 3.3 Удосконалювання стимулювання збуту на ДП «Конріл» …………………. 3.4 Методика стимулювання праці маркетологів – як фахівців зі стимулювання збуту ………………………………………....…....................…… 4 Охорона праці та навколишнього середовища........................ ……………….. Висновок..... ....................................................................………............................. Перелік використаних джерел.........................…………..................................….

Реклама та стимулювання збуту

Вступ 3 1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4 2. Інструменти стимулювання збуту 9 3. Реклама як метод стимулювання збуту 12 4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17 Висновки 20 Список викорситаних джерел 21

Ознаки трансформаційної кризи в економіці України

Зміст Вступ 3 1. Поняття трансформаційної кризи в економіці 4 1.1 Зміни в умовах трансформації економічної системи 4 1.2 Сутність економічної кризи 8 1.3 Детермінанти економічної кризи 13 2. Особливості трансформаційної кризи в Україні 17 2.1 Причини та наслідки виникнення криз в економіці 17 2.2 Основні ознаки трансформаційної кризи в економіці України 20 3. Шляхи подолання економічної кризи 29 Висновки 37 Література 39

Ознаки трансформаційної кризи в економіці України

Зміст Вступ 3 1. Поняття трансформаційної кризи в економіці 4 1.1 Зміни в умовах трансформації економічної системи 4 1.2 Сутність економічної кризи 8 1.3 Детермінанти економічної кризи 13 2. Особливості трансформаційної кризи в Україні 17 2.1 Причини та наслідки виникнення криз в економіці 17 2.2 Основні ознаки трансформаційної кризи в економіці України 20 3. Шляхи подолання економічної кризи 29 Висновки 37 Література 39

Генезис Карибської кризи

Вступ 2 1. Передумови зародження Карибської кризи. 4 2.Генезис Карибської кризи. 10 2.1. СССР й Куба. 10 2.2. Підозри США справджуються. 14 2.3. Реакція Білого дому. 17 3. Розвиток та кульмінація кризи. 24 3.1. Карибська криза “вголос”. 24 3.2. Реакція світового співтовариства на Карибську кризу. 25 3.3. Кінець кризи 30 Висновок 34 Використана література 36

Генезис Карибської кризи

Вступ 2 1. Передумови зародження Карибської кризи. 4 2.Генезис Карибської кризи. 10 2.1. СССР й Куба. 10 2.2. Підозри США справджуються. 14 2.3. Реакція Білого дому. 17 3. Розвиток та кульмінація кризи. 24 3.1. Карибська криза “вголос”. 24 3.2. Реакція світового співтовариства на Карибську кризу. 25 3.3. Кінець кризи 30 Висновок 34 Використана література 36