![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:Управління формуванням та впровадженням інноваційної стратегії підприємства ВСТУП 3 1. ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА - СУТНІСТЬ, ТИПИ СТРАТЕГІЇ 5 2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 22 3. ОБҐРУНТУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ДІЙ ПІДПРИЄМСТВА В МЕЖАХ ОБРАНОЇ СТРАТЕГІЇ 40 4. УПРАВЛІННЯ ВПРОВАДЖЕННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 44 5. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 55 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65 Стратегія та тактика управління виробничою діяльністю підприємства Вступ………………………...………………………………..…… 1.Розробка стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах……………………………………………...……………..... 1.1 Сутність планування стратегії підприємства……...………… 1.2 Аналіз альтернатив та вибір стратегії підприємства……..…. 1.3 Управління реалізацією стратегії……………………………. 2.Загальна характеристика готельного комплексу «Турист»…… 2.1 Організаційна структура……………………………………….. 2.2 Основні економічні показники………………………………… 2.3 Характеристика зовнішнього середовища…………………….. 3. Стратегія та тактика управління виробничою діяльністю готельного комплексу «Турист»……………………………..…. 3.1 Аналіз існуючих альтернатив та вибір стратегії ..…………… 3.2 Вдосконалення організаційної структури управління готельним комплексом, орієнтованої на вирішення стратегічних проблем………………………………………….…. 3.3 Шляхи удосконалення процесу надання послуг в готельному комплексі «Турист» та обгрунтування ефективності запропонованих заходів. ……………………………………… Висновки………………………………………………………….. Список літератури………………………………………...…..… ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ ВСТУП 2 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ 4 1.1. Поняття, сутність та зміст зовнішньоекономічної діяльності в Україні 4 1.2. Сутність стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємств та їх характеристика 12 1.3. Основні підходи до побудови стратегії експорту на підприємстві 25 РОЗДІЛ ІІ 31 АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «НТЗ» 31 2.1. Характеристика виробничої діяльності ВАТ «НТЗ» 31 2.2. Фінансово-господарська діяльність ВАТ "НТЗ" 33 2.3. Інтегральний фінансовий аналіз ("Дюпонівська система фінансового аналізу") 49 РОЗДІЛ ІІІ 58 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІЇ 58 ВАТ «НТЗ» 58 3.1. SWOT- аналіз ВАТ «Нижньодніпровський трубопрокатний завод» 58 3.2. Розробка стратегії підвищення попиту на експортоорієнтовану продукцію ВАТ «НТЗ» 59 3.3 Економічне обґрунтування ефективності заходів щодо розширення експорту продукції ВАТ «НТЗ» 65 ВИСНОВОК 83 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85 Дослідження комплексу маркетингу підприємства ТОВ „ЗБК БУД Інвест проект” Вступ 3 І. Теоретичні основи маркетингового комплексу підприємства 5 2.Аналіз маркетингового комплексу підприємства 9 3. Пропозиції щодо розвитку маркетингового комплексу підприємства 20 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додатки 29 Розробка стратегії діяльності підприємства Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37 Розробка стратегії діяльності підприємства Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИ-ЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ ВСТУП 2 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ 4 1.1. Поняття, сутність та зміст зовнішньоекономічної діяльності в Україні 4 1.2. Сутність стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємств та їх характеристика 12 1.3. Основні підходи до побудови стратегії експорту на підприємстві 25 РОЗДІЛ ІІ 31 АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «НТЗ» 31 2.1. Характеристика виробничої діяльності ВАТ «НТЗ» 31 2.2. Фінансово-господарська діяльність ВАТ "НТЗ" 33 2.3. Інтегральний фінансовий аналіз ("Дюпонівська система фінансового аналізу") 49 РОЗДІЛ ІІІ 58 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІЇ 58 ВАТ «НТЗ» 58 3.1. SWOT- аналіз ВАТ «Нижньодніпровський трубопрокатний завод» 58 3.2. Розробка стратегії підвищення попиту на експортоорієнтовану продукцію ВАТ «НТЗ» 59 3.3 Економічне обґрунтування ефективності заходів щодо розширення експорту продукції ВАТ «НТЗ» 65 ВИСНОВОК 83 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85 Теоретичні основи стратегії підприємства Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4 1.2. Класифікація стратегії організації…………………………….….9 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….15 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ВАТ „Житомирхліб” 2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….18 2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………28 2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….32 Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності ВАТ „Житомирхліб” 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….37 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..39 3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………41 Висновки та пропозиції ………………………………………………45 Список використаної літератури …………………………………….47 Обґрунтування стратегії розвитку підприємства Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегії розвитку підприємства 6 1.1. Загальні стратегії розвитку підприємства 6 1.2. Деталізований опис стратегії розвитку підприємства 16 1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства 24 Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49 2.3. Аналітична оцінка стратегії розвитку підприємства 59 Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегії розвитку підприємства 67 3.1. Визначення стратегії розвитку 67 3.2. Програма впровадження стратегії розвитку для підприємства 73 3.3. Економічний ефект від впровадження стратегії розвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80 Висновки 91 Список використаних джерел 96 Додатки 102 Практичне завдання Стратегія підприємства Зробити детальний розбір та аналіз стратегії, на прикладі конкретного підприємства і на цій основі: - встановити генеральну лінію стратегії підприємства; - виділити основні складові стратегії підприємства; - визначити сильні та слабкі сторони стратегії підприємства; - внести та обґрунтувати пропозиції щодо подальшого розвитку підприємства. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер” Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4 1.2. Класифікація стратегії організації……………………………….10 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….14 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер” 2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….22 2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………31 2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….38 Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності підприємства 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….44 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..45 3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………48 Висновки та пропозиції ………………………………………………53 Список використаної літератури …………………………………….54 Додатки Розробка комплексу маркетингу на туристичному підприємстві ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Сутність маркетингу, його принципи та функції 6 1.2. Товар як основний елемент комплексу маркетингу 15 1.3. Система управління маркетинговим комплексом на туристичному підприємстві 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ Назва” 41 2.1. Загальна схема туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 41 2.2. Дослідження товарної політики підприємства ТОВ “ Назва ” 48 2.3. Аналіз цінової політики підприємства ТОВ “ Назва ” 57 2.4. Дослідження системи збуту підприємства ТОВ “ Назва ” 62 2.5. Аналіз комплексу просування підприємства ТОВ “ Назва ” 69 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ Назва ” 83 3.1. Основні напрями покращення маркетингового комплексу підприємства ТОВ “ Назва ” 83 3.2.Маркетингове обгрунтування запропонованих заходів 88 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 103 ДОДАТКИ 108 Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства 1. Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства 2. Зовнішнє нормативне забезпечення планування стратегії підприємства 3. Внутрішнє нормативне забезпечення планування стратегії підприємства 4. Аналітичні розрахунки та моделі планування стратегії підприємства 4.1. Діагностика макро- та мікросередовища підприємства 4.2. Розробка плану стратегії підприємства 5. Порівняльна оцінка результатів 6. Економічна ефективність виконаних досліджень Список використаної літератури Закономірності і принципи розміщення продуктивних сил в межах України План 1. Закономірності і принципи розміщення продуктивних сил в межах України 3 2. Основні напрямки розвитку паливно-енергетичного комплексу України 5 3. Визначте ступінь впливу сировинних, паливно-енергетичних, трудових ресурсів районів споживання готової продукції на розміщення галузей легкої промисловості. 10 Список використаної літератури 11 ВИКОНАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З КУРСУ "АВТОМАТИЗАЦІЯ ПЛАНОВО-ЕКОНОМІЧНИХ РОЗРАХУНКІВ" за темою роботи - “Розробка політики управління фінансовою стійкістю в умовах кризового стану підприємства Розділ 1. Організаційно-економічна сутність комплексу задач "Фінансова стійкість підприємства" 3 Розділ II. Інформаційне забезпечення комплексу задач "Фінансова стійкість підприємства" 6 Розділ III. Реалізація комплексу задач 8 |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |