институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Обґрунтування комплексу дій підприємства в межах захисної конкурентної стратегії.

Предмет: Менеджмент організацій / Менеджмент промислових підприємств
Вид работы: Курсова робота
План работыВступ
Обґрунтування комплексу дій підприємства в межах захисної конкурентної стратегії.
Висновки
Література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Конкурентні стратегії та їх порівняльна характеристика

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ КОМПАНІЙ 4 1.1. Конкурентні стратегії компаній: сутність та поняття 4 1.2. Теоретичні підходи до формування конкурентної стратегії компанії 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ВАТ «Птахофабрика Україна» 19 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 19 2.2.Оцінка маркетингової діяльності та конкурентної стратегії 21 2.3.Аналіз середовища підприємства 42 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 47 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ 48 3.1.Обгрунтування напрямків вдосконалення конкурентної стратегії 48 3.2.Програма вдосконалення конкурентної стратегії 50 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 55 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 58

Управління формуванням та впровадженням інноваційної стратегії підприємства

ВСТУП 3 1. ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА - СУТНІСТЬ, ТИПИ СТРАТЕГІЇ 5 2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 22 3. ОБҐРУНТУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ДІЙ ПІДПРИЄМСТВА В МЕЖАХ ОБРАНОЇ СТРАТЕГІЇ 40 4. УПРАВЛІННЯ ВПРОВАДЖЕННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 44 5. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 55 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65

Конкурентні стратегії, їх порівняльна характеристика

Вступ 3 1.Сутність, значення та етапи розробки конкурентної стратегії 5 2.Конкурентні корпоративні стратегії та конкурентні стратегії на етапах життєвого циклу 13 3.Конкурентні стратегії сегментації, вибору цільового сегменту та позиціювання та класифікація стратегій за Портером 19 4.Аналіз конкурентної стратегії ТОВ „СЕВ” та її вдосконалення 26 Висновки 32 Список літератури 35

Розробка конкурентної стратегії ресторану

Вступ ………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6 1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6 1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19 1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28 1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36 Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50 2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50 2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61 2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68 Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74 3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74 3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77 3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77 3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77 3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78 3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79 Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83 Список використаної літератури ………………………………………………...89 Додатки ……………………………………………………………………………94

Теоретичні основи стратегії підприємства

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4 1.2. Класифікація стратегії організації…………………………….….9 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….15 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ВАТ „Житомирхліб” 2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….18 2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………28 2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….32 Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності ВАТ „Житомирхліб” 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….37 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..39 3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………41 Висновки та пропозиції ………………………………………………45 Список використаної літератури …………………………………….47

Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер”

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4 1.2. Класифікація стратегії організації……………………………….10 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….14 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер” 2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….22 2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………31 2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….38 Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності підприємства 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….44 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..45 3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………48 Висновки та пропозиції ………………………………………………53 Список використаної літератури …………………………………….54 Додатки

Стратегія досягнення конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні основи формування стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 6 1.1. Конкуренція в бізнесі та базові конкурентні стратегії 6 1.2. Сутність стратегії диференціації 15 1.3. Особливості розробки конкурентної стратегії на основі диференціації продукту 22 РОЗДІЛ ІІ. Аналіз практичної реалізації стратегії диференціації продукту на базовому під-ві 30 2.1. Стратегічний аналіз конкурентного середовища підприємства 30 2.2. Формування стратегії диференціації на підприємстві 36 2.3. Реалізація стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 45 РОЗДІЛ ІІІ. Шляхи удосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на базовому підприємстві (ВАТ) 52 3.1. Основні напрямки вдосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на підприємстві 52 3.2. Впровадження комунікативних прийомів диференціації бренду 60 3.3. Управління стратегією для втримання конкурентних переваг 66 ВИСНОВКИ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 77 ДОДАТКИ 83-89 Реферат Роздатковий матеріал Доклад Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади формування конкурентної стратегії підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації конкурентної стратегії диференціації підприємства ВАТ. Мета і завдання дипломної роботи. Мета дипломного дослідження полягає у науково-теоретичному обґрунтуванні, уточненні наукових положень та розробці методичних рекомендацій і практичних пропозицій щодо формування й реалізації стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту.

Стратегічний менеджмент на прикладі турфірми

1. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ТА МІСІЯ ПІДПРИЄМСТВА 3 2. СТРАТЕГІЧНА ДІАГНОСТИКА СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 3 3. ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ СТРАТЕГІЇ НА ВИЗНАЧЕНИЙ ПЕРІОД ЧАСУ 14 4. ЗАХОДИ З РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ 15 5. КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ СТРАТЕГІЇ 17 ЛІТЕРАТУРА 18

Адаптація конкурентних стратегій до особливостей інтернаціоналізаційних етапів

Вступ 3 1.1. Сутність інтернаціоналізації бізнесу 5 1.2. Етапи (фази) інтернаціоналізації бізнесу 11 1.3. Форми інтернаціоналізації бізнесу 14 Глава 2. Стратегічне планування в умовах інтернаціоналізації підприємства 19 2.1. Структура стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки 19 2.2. Процес планування конкурентної стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки 22 2.3. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішніх ринках 25 Глава 3. Сучасні конкурентні стратегії підприємства в процесі інтернаціоналізації 32 3.1. Суть та основні елементи міжнародних стратегії підприємства 32 3.2. Стратегічні орієнтації підприємства в процесі інтернаціоналізації (етноцентризм, геоцентризм, полі центризм тощо) 36 3.3. Розробка базової стратегії інтернаціоналізації підприємства (стратегія експорту, стратегія імпорту, глобальна стратегія) 38 Висновки 53 Література 55

Стратегія та тактика управління виробничою діяльністю підприємства

Вступ………………………...………………………………..…… 1.Розробка стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах……………………………………………...……………..... 1.1 Сутність планування стратегії підприємства……...………… 1.2 Аналіз альтернатив та вибір стратегії підприємства……..…. 1.3 Управління реалізацією стратегії……………………………. 2.Загальна характеристика готельного комплексу «Турист»…… 2.1 Організаційна структура……………………………………….. 2.2 Основні економічні показники………………………………… 2.3 Характеристика зовнішнього середовища…………………….. 3. Стратегія та тактика управління виробничою діяльністю готельного комплексу «Турист»……………………………..…. 3.1 Аналіз існуючих альтернатив та вибір стратегії ..…………… 3.2 Вдосконалення організаційної структури управління готельним комплексом, орієнтованої на вирішення стратегічних проблем………………………………………….…. 3.3 Шляхи удосконалення процесу надання послуг в готельному комплексі «Турист» та обгрунтування ефективності запропонованих заходів. ……………………………………… Висновки………………………………………………………….. Список літератури………………………………………...…..…

Звіт з практики

ВСТУП 1. Вибір підприємства 2. Оцінка макросередовища 3. Аналіз внутрішнього середовища. 4. Визначення конкурентних профілів. 5. Оцінка конкурентної сили підприємства. 6. SWOT – аналіз. 7. Стратегії щодо матриці SWOT – аналізу. 8. Альтернативні стратегії дій. 9. Вибір стратегії. 10. Прогноз: аналіз. ВИСНОВКИ

Звіт з практики

ВСТУП 1. Вибір підприємства 2. Оцінка макросередовища 3. Аналіз внутрішнього середовища. 4. Визначення конкурентних профілів. 5. Оцінка конкурентної сили підприємства. 6. SWOT – аналіз. 7. Стратегії щодо матриці SWOT – аналізу. 8. Альтернативні стратегії дій. 9. Вибір стратегії. 10. Прогноз: аналіз. ВИСНОВКИ

Оцінка конкурентної спроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність і види конкуренції 6 1.2. Конкурентоспроможність та якість у туризмі 12 1.3. Методологія дослідження конкурентної спроможності у туризмі 17 2.ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ПП „5 КРОКІВ” 27 2.1 Загальна характеристика підприємства 27 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 32 2.3 Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 37 3.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 44 3.1 Дослідження рівня конкурентної спроможності (методика) 44 3.2 Напрями піднесення рівня конкурентної спроможності 50 ВИСНОВКИ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 65-69 26 діаграм і таблиць

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ

ВСТУП 2 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ 4 1.1. Поняття, сутність та зміст зовнішньоекономічної діяльності в Україні 4 1.2. Сутність стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємств та їх характеристика 12 1.3. Основні підходи до побудови стратегії експорту на підприємстві 25 РОЗДІЛ ІІ 31 АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «НТЗ» 31 2.1. Характеристика виробничої діяльності ВАТ «НТЗ» 31 2.2. Фінансово-господарська діяльність ВАТ "НТЗ" 33 2.3. Інтегральний фінансовий аналіз ("Дюпонівська система фінансового аналізу") 49 РОЗДІЛ ІІІ 58 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІЇ 58 ВАТ «НТЗ» 58 3.1. SWOT- аналіз ВАТ «Нижньодніпровський трубопрокатний завод» 58 3.2. Розробка стратегії підвищення попиту на експортоорієнтовану продукцію ВАТ «НТЗ» 59 3.3 Економічне обґрунтування ефективності заходів щодо розширення експорту продукції ВАТ «НТЗ» 65 ВИСНОВОК 83 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85

Стратегія підприємства

1. Сучасні методи і типи прогнозування діяльності підприємства, їх взаємозв'язок 3 2. Особливості формування і реалізації конкурентної стратегії в залежності від виду підприємства та його продукції 9 Література 15