институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Управління розвитком виробництва на основі процесного підходу.

Предмет: Менеджмент організацій / Менеджмент промислових підприємств
Вид работы: Курсова робота
План работыВступ
Управління розвитком виробництва на основі процесного підходу.
Висновки
Література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Процесний підхід до управління інноваціями на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні основи інноваційного процесу на підприємствах 6 1.1 Інновації та їх класифікація 6 1.2 Інноваційні аспекти управління підприємством 9 2. Дослідження організаціями процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємстві 12 2.1 Сутність процесного підходу до управління інноваціями на підприємствах 12 2.2 Стадії інноваційного процесу 23 3. Методи організації процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємствах 26 Висновки 31 Список використаної літератури 34

Процесний підхід до управління інноваціями на підприємстві

Вступ 3 1. Інновації та їх класифікація 6 2. Сутність процесного підходу до управління інноваціями на підприємствах 10 3. Стадії інноваційного процесу 22 4. Методи організації процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємствах 24 Висновки 29 Список використаної літератури 32

Управління розвитком виробництва

Вступ 3 Розділ 1. Поняття, сутність та зміст процесу управління розвитком виробництва 4 1.1 Ретроспектива управління розвитком виробництва 4 1.2 Зміст процесу управління розвитком виробництва 9 Розділ 2. Основні форми та методи управління розвитком виробництва 13 Розділ 3. Фактори, що впливають на розвиток виробництва 18 3.1 Фактори рівня використання виробничого потенціалу 18 3.2 Фактор автоматизації та механізації виробничого процесу та НТП 26 3.3 Організація обслуговування робочих місць 29 Розділ 4. Аналіз ефективності розвитку виробництва ВАТ “Машинобудівний завод “Ударний” 33 Розділ 5. Розробка заходів щодо підвищення ефективності розвитку виробництва ВАТ “Ударний” 42 5.1 Система управління якістю виробничого процесу 42 5.2 Організація випуску нової продукції 45 Висновки 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

Застосування процесного підходу до створення системи менеджменту якості на основі ISO 9001 : 2000

Перелік умовних позначень та скорочень 3 Вступ 4 І. Огляд літератури зі створення системи управління якістю відповідно до стандартів ISO 9001: 2000 6 1.1. Історія розробки міжнародних стандартів якості ISO 9000. 6 1.2. Процесний підхід до створення системи управління якістю 14 ІІ. Об'єкти, матеріали та методи дослідження впровадження процесного підходу до управління якістю на основі ISO 9001: 2000 28 2.1. ВАТ „Укртелеком” як об’єкт дослідження впровадження системи якості за МС ISO 9001: 2000. 28 2.2. Основні етапи та методи впровадження системи управління якістю у ВАТ „Укртелеком” 31 ІІІ. Результати дослідження системи управління якістю та подальші перспективи її розвитку для ВАТ „Укртелеком”. 39 3.1. Результати дослідження системи управління якістю для ВАТ „Укртелеком” та їх обговорення 39 3.2. Розрахунок економічної ефективності впровадженої системи управління якістю на ВАТ „Укртелеком”. 43 Список використаної літератури 46 ДОДАТКИ 48 Додаток А. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2000 виданий Харківській дирекції ВАТ „Укртелеком” 48 Додаток Б. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2001 виданий Харківській дирекції ВАТ „Укртелеком” 49 Додаток В. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2001 виданий Запорізькій філії ВАТ „Укртелеком” 50 Додаток Г. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2000 виданий Запорізькій філії ВАТ „Укртелеком” 51

Контрольна робота менеджмент

1. Процесуальні теорії мотивації 3 2. Характеристика процесного підходу 7 3. Характеристика та сутність організаційної структури управління 10 Список використаної літератури 15

Контрольна робота з дисципліни: Менеджмент. Тема: Основи теорії мотивації.

1. Поняття та елементи процесу мотивації 3 2. Сутність змістовного підходу до мотивації 6 3. Сутність процесного підходу до мотивації 14 Список використаної літератури 20

ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО СЕРВІСУ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Курсова робота

ЗМІСТ 1 ВСТУП 3 1. ПІДПРИЄМСТВО ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ 5 1.1. Поняття, цілі й напрямки діяльності 5 1.2. Правові основи функціонування 16 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Сутність та складові техніко-технологічної бази виробництва. 20 2.2. Управління технічним розвитком підприємства.....................................................21 2.3. Формування та використання виробничої потужності підприємства. 27 3. НЕДОЛІКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Теоретичні засади управління розвитком торгових площ

Теоретичні засади управління розвитком торгових площ 1 1.1 Характеристика та типологія площ підприємств торгівлі 1 1.2.Фактори, що визначають потребу в торгових площах 10 1.3 Управління розвитком торгових площ 16

Калькулювання собівартості. Залежність собівартості продукції від обсягу виробництва

ЗМІСТ 1. Характеристика техніко-технологічної бази виробництва. Організаційно-економічне управління технічним розвитком підприємства.............................. 3 2. Калькулювання собівартості. Залежність собівартості продукції від обсягу виробництва.............................................................................................................. 10 Завдання.................................................................................................................... 20 Список використаної літератури............................................................................ 23

Послуги та їх особливості

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. УМОВИ СТВОРЕННЯ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ 5 1.1. Методологічні основи розвитку сфери послуг 5 1.2. Маркетингова послуга: ознаки, класифікація, елементи 9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ 16 2.1. Поняття, значення і продукти маркетингу в страхуванні 16 2.2. Маркетингові дослідження і маркетингова політика страховика 21 2.3. Особливості рекламування страхових послуг 25 Висновок 32 Література 34 Додатки 36-38 Предмет: маркетингова товарна політика Темою роботи є „Послуги та їх особливості”. Метою роботи є теоретичне й практичне обґрунтування сутності маркетингового механізму управління розвитком сфери послуг. Об'єктом дослідження є процес управління розвитком підприємств сфери послуг. Предметом дослідження є формування маркетингового механізму управління розвитком підприємств сфери послуг. Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Іщенко О.А. „Теоретичні основи і механізм реалізації маркетингу послуг”, Кардаша В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлера Ф. „Основы маркетинга”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Осадця С.С. „Страхування”, Портера М. „Стратегія конкуренції”, Шершньової З.Є. „Стратегічне управління”

Методи визначення ціни на підприємствах

1. Методичні підходи до розрахунку цін в умовах ринкової економіки 3 2. Сутність та характеристика методу “прямого віднесення” 11 3. Методи визначення ціни з врахуванням: повних витрат, прямих витрат, середніх, граничних 11 4. Розрахунок ціни з метою отримання цільового прибутку 14 5. Ціноутворення на основі “кривої освоєння” 14 6. Сутність та характеристика ринкових методів ціноутворення, їх переваги та недоліки 15 7. Методи визначення ціни в рамках ціннісного підходу 16 8. Визначення ціни на основі поточних ринкових цін 18 9. Методика тендерного ціноутворення 18 10. Встановлення цін на основі закритих торгів 18 11. Методи визначення цін в рамках нормативно-параметричного підходу: метод питомих показників, балової оцінки, агрегатний тощо 18 Література 18

Поняття ситуаційного підходу

Зміст Вступ 3 1 Поняття ситуаційного підходу 4 2 Необхідність ситуаційного підходу в менеджменті 8 3 Роль цільового підходу у плануванні прибутку підприємств 10 Висновок 15 Використана література 16