![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:Прогнозування обсягів виробництва та збуту продукції. Розрахунок критичного обсягу виробництва 1. Визначити та обґрунтувати розмір прогнозних обсягів виробництва та збуту продукції. 2. Здійснити розрахунок критичного обсягу виробництва для обраного виду підприємницької діяльності. 3. Співставити отриманий результат розрахунку критичного обсягу із прогнозними показниками виробництва для прийняття управлінських рішень у сфері виробництва та збуту. Прогнозування обсягів виробництва та збуту продукції. Розрахунок критичного обсягу виробництва 17 1. Визначити та обґрунтувати розмір прогнозних обсягів виробництва та збуту продукції 3 2. Здійснити розрахунок критичного обсягу виробництва для обраного виду підприємницької діяльності. 6 3. Співставити отриманий результат розрахунку критичного обсягу із прогнозними показниками виробництва для прийняття управлінських рішень у сфері виробництва та збуту. 9 Джерела інформації: 12 Визначення оптимального обсягу виробництва і збуту на підприємстві Вступ....................................................................................................................3 Визначення оптимального обсягу виробництва і збуту підприємства Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальнотеоретичні основи виробництва та збуту 5 1. Суть процесу виробництва та збуту 5 2. Умови виробництва 7 2.1. Умови виробництва досконалої конкуренції 7 2.2. Виробництво в умовах монополії 9 3. Методи реалізації 13 Розділ 2. Аналіз виробництва та збуту в Україні 17 1. Умови виробництва та збуту в Україні 17 2. Регулювання діяльності підприємств 21 Висновки 26 Список використаних джерел 28 Додатки 30 Управління виробництвом Вступ 3 1. Наукове обґрунтування управління виробництвом 5 2. Організаційна структура підприємства (виробництва) 10 2.1. Типи організаційних структур управління виробництвом. 13 2.2. Життєвий цикл виробництва. 21 3. Виробничо-технологічний процес підприємства 25 3.1. Основне і допоміжне виробництво. 26 3.2. Управління технологічним процесом у виробництві. 28 3.3. Контроль, за якістю продукції. 30 3.4. Організація постачання ресурсів, готової продукції та її збуту. 32 Висновки 35 Список літератури 37 Управління обсягами та структурою виробництва на підприємстві ПЛАН ВСТУП 2 1. Зміст та місце виробничої програми в системі господарських планів підприємства 5 2. Показники вимірювання виробничої програми підприємства 11 3. Аналіз обсягу та структури виробництва на підприємстві 16 4. Планування обсягу та структури виробництва на перспективу 22 5. Резерви нарощення обсягів виробництва продукції на підприємстві 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ Програма збуту продукції на зовнішньому ринку Зміст Вступ 3 1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3 2. Інструменти збуту і їхній вибір 4 3. Реклама 5 4. Стимулювання продажів 7 5. Методи визначення бюджету збуту 8 6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10 Висновки 12 Література 14 ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВСТУП 3 Розділ 1. Форми організації збуту та управління каналами збуту 6 Розділ 2. Аналіз сегментів збуту на підприємстві 19 Розділ 3. Вдосконалення управління процесом збуту на підприємстві за допомогою ПЕОМ 26 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 Розробка плану сбуту продукції ЗМІСТ Вступ 3 1. Організація роботи служби збуту в системі маркетингу. 4 2. Планування реклами та комунікаційна політика у здійсненні планів збуту продукції 11 3. Формування товарної і цінової політики 18 4.Розробка плану збуту продукції 22 5.Оцінка ефективності планування на підприємстві 27 Висновок 35 Список використаних джерел 39 Додатки 41 Предметом даної курсової роботи є детальне вивчення комплексу управлінських заходів, що використовує підприємство для організації збуту своєї продукції. Об’єктом є саме підприємство ТОВ "ТЕД" та його планова політика. Основні завдання, що стояли в процесі написання цієї роботи: - дослідити суть поняття «планування» як функції управління (принципи, концепції); - ознайомитись із системою планування збуту продукції (види, напрями, методи, інформаційні ресурси і нормативна база); - ознайомитись на конкретному прикладі з методами планування . Економіка підприємств 1. Система організації постачання матеріальних ресурсів, підходи до її здійснення. Поняття комплексного матеріально-технічного постачання ресурсів, умови його застосування та економічні переваги. 3 2. Управління обсягами продукції підприємства, залишками готової продукції 8 Література 13 Організація збуту продукції на підприємстві ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1 УЧАСНИКИ КАНАЛІВ ТОВАРОРУХУ 6 1.2 ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 8 1.3 ЗМІСТ ПЛАНУ ЗБУТУ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 15 2.1 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ «СТРІЛА» 15 2.2 АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.3 АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТА РИНКОВОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 27 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 33 3.1 ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 33 3.2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 40 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50 Управління товарорухом та стимулювання збуту на підприємстві ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Учасники каналів товароруху 5 1.2. Планування збуту продукції 7 1.3. Зміст плану збуту 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 14 2.1. Загальна характеристика ВАТ «Стріла» 14 2.2. Аналіз основних показників діяльності підприємства 17 2.3. Аналіз фінансового стану ВАТ «Стріла» 18 2.4. Аналіз товарного асортименту та системи просування продукції підприємства 24 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 36 3.1. Визначення проблем у діяльності підприємства та шляхів їх подолання 36 3.2. Обґрунтування доцільності та розрахунок ефективності запропонованих заходів 43 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53 Управління збутовою діяльністю підприємства Зміст Вступ 3 Частина 1. Теоретико-методологічні аспекти організації системи збуту на підприємстві 5 1.1 Методи просування та збуту продукції 5 1.2 Цілі і методи управління збутовою діяльністю підприємства 7 1.3 Структура каналів збуту 10 Частина 2. Аналіз збутової діяльності підприємств 14 2.1 Підприємства України та сучасні проблеми у сфері збуту 14 2.2 Напрямки та схема діагностування збутової діяльності 15 Частина 3. Напрямки підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 22 3.1 Методи аналізу та обліку факторів, які впливають на укладення нових договорів 22 3.2 Удосконалення обслуговування споживачів на етапі реалізації продукції 24 3.3 Підвищення ефективності системи збуту за рахунок зміни організаційної структури підприємства 25 Висновки та пропозиції 26 Література 30 «Організаційне забезпечення стимулювання збуту
на комерційному підприємстві». ЗМІСТ Вступ ………………………………………………......…....………………...…... 1 Організація збуту на підприємстві................ …………....…...……………...... 1.1 Сутність збутової діяльності ……………...……….......……......................… 1.2 Організація каналів збуту ……………………………………………............ 1.3 Змішані канали збуту ………………………………………………….…....... 1.4 Система товароруху та її елементи …………………………………..…....... 1.5 Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій ..…………. 2 Характеристика діяльності ДП «Конріл» та існуючої системи збуту ...…… 2.1 Характеристика ДП «Конріл» …………………………………….....…...….. 2.2 Управління збутом на ДП «Конріл» …………………….…..................….... 3 Удосконалення організації і стимулювання збуту на ДП «Конріл» ..……… 3.1 Аналіз ринкової ситуації………………………………………………..…….. 3.2 Управління персоналом служби збуту…………………………………..…... 3.3 Удосконалювання стимулювання збуту на ДП «Конріл» …………………. 3.4 Методика стимулювання праці маркетологів – як фахівців зі стимулювання збуту ………………………………………....…....................…… 4 Охорона праці та навколишнього середовища........................ ……………….. Висновок..... ....................................................................………............................. Перелік використаних джерел.........................…………..................................…. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА. ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………......4 РОЗДІЛ І. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТЕМА 1. СИСТЕМА ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА……………………………..5 ТЕМА 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ І ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ……………………………………………………………………….5 ТЕМА 3. ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ………………………………………..6 ТЕМА 4. ОПЕРАТИВНО-КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ…………………..7 ТЕМА 5. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ…………………….9 ТЕМА 6. ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА………………….10 ТЕМА 7. ПЕРСОНАЛ І ОПЛАТА ПРАЦІ……………………………………..13 ТЕМА 8. ВИРОБНИЧА ІНФРАСТРУКТУРА…………………………………15 ТЕМА 8. ВИРОБНИЧА ІНФРАСТРУКТУРА…………………………………21 ТЕМА 9. ВИТРАТИ ВИРОБНИЦТВА…………………………………………24 ТЕМА 10. ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ……………………………………..27 ТЕМА 11. ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ………………………………………...30 РОЗДІЛ 12. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗВИТОК ТА БІЗНЕС- ПЛАНУВАННЯ………………………………………………………………….31 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА ТЕМА 1. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ВИРОБНИЦТВА. УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ………………………………………………………………32 ТЕМА 2. ВИРОБНИЧІ СИСТЕМИ……………………………………………..35 ТЕМА 3. ВИРОБНИЧИЙ ПРОЦЕС І ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТИПИ ВИРОБНИЦТВА…………………………………………………………………37 ТЕМА 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ТРУДОВИХ ПРОЦЕСІВ ТА РОБОЧИХ МІСЦЬ……………………………………………………………………………39 ТЕМА 5. НОРМУВАННЯ ПРАЦІ……………………………………………...44 ТЕМА 6. ПОБУДОВА ВИРОБНИЧОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА…...45 ТЕМА 7. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ. СТРУКТУРА РОБОЧОГО ЧАСУ ТА ВИРОБНИЧОЇ ОПЕРАЦІЇ……….…..46 ТЕМА 8. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОПОМІЖНИХ ВИРОБНИЦТВ………………….47 ТЕМА 9. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУЮЧИХ ГОСПОД……………………49 ТЕМА 10. МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА……………………….50 ТЕМА 11. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ……………………………...52 ТЕМА 12. КОМПЛЕКСНА ПІДГОТОВКА ВИРОБНИЦТВА ДО ВИПУСКУ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ……………………………………………………………..56 |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |