институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Управління формуванням та впровадженням інноваційної стратегії підприємства.

Предмет: Менеджмент організацій / Менеджмент промислових підприємств
Вид работы: Курсова робота
План работыВступ
Управління формуванням та впровадженням інноваційної стратегії підприємства.
Висновки
Література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Управління формуванням та впровадженням інноваційної стратегії підприємства

ВСТУП 3 1. ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА - СУТНІСТЬ, ТИПИ СТРАТЕГІЇ 5 2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 22 3. ОБҐРУНТУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ДІЙ ПІДПРИЄМСТВА В МЕЖАХ ОБРАНОЇ СТРАТЕГІЇ 40 4. УПРАВЛІННЯ ВПРОВАДЖЕННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 44 5. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 55 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65

Управління інноваціями на підприємстві

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління інноваціями на підприємстві 5 1.1 Сутність і місце інновацій в діяльності підприємства, їх класифікація 5 1.2 Структура системи управління інноваціями підприємства 9 1.3 Методики дослідження інноваційної діяльності підприємства 11 РОЗДІЛ 2. Дослідження і оцінка інноваційної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «...») 16 2.1 Характеристика фінансово-економічної діяльності ТОВ «...» 16 2.2 Підготовка і забезпечення відновлення виробництва при впровадженні інноваційного проекту 20 2.3 Аналіз ефективності інноваційної діяльності ТОВ «...» 22 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення системи управління інноваціями підприємства 26 3.1 Управління формуванням стратегії інноваційного розвитку ТОВ «...» 26 3.2 Управління ризиками інноваційної діяльності, як засіб попередження втрати фінансових ресурсів 29 Висновки та пропозиції 33 Список використаної літератури 36

Управління інноваціями на підприємстві

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи управління інноваціями на підприємстві 5 1.1 Сутність і місце інновацій в діяльності підприємства, їх класифікація 5 1.2 Структура системи управління інноваціями підприємства 9 Розділ 2. Методичні основи управління інноваціями на підприємстві 12 2.1 Методики дослідження інноваційної діяльності підприємства 12 2.2 Застосування методики дослідження щодо аналізу інноваційної діяльності підприємства 13 Розділ 3. Шляхи вдосконалення системи управління інноваціями підприємства 17 3.1 Управління формуванням стратегії інноваційного розвитку підприємства 17 3.2 Управління ризиками інноваційної діяльності, як засіб попередження втрати фінансових ресурсів 20 Висновки 23 Список використаної літератури 25

Розробка інноваційної стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Поняття „інновація” 5 1.2. Сутність менеджменту інноваційної діяльності 7 1.3. Вибір стратегії інноваційної діяльності 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІСНУЮЧОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 11 2.1. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства 11 2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 21 2.3. Варіанти стратегій розвитку підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „ Назва” 35 3.1. Вибір інноваційної стратегії розвитку підприємства 35 3.2. Економічні результати розвитку в результаті інноваційної стратегії 39 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Стратегія як інструмент реалізації інноваційної політики

Вступ 3 1. Інноваційна політика підприємства: сутність, завдання, принципи та порядок формування 5 2. Формування стратегії інноваційного розвитку підприємства 10 3. Особливості інноваційної стратегії організації вітчизняних підприємств 19 4. Дослідження інноваційної діяльності підприємств України 26 Висновки 33 Список використаних джерел 36

Інноваційний менеджмент

Зміст 1. Сутність та складові елементи інноваційної стратегії 3 2. Етапи розроблення інноваційної стратегії підприємства 8 Список використаної літератури 13

Підходи до управління інноваціями на підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Поняття „інновація”, характеристика інвестиційних проектів 6 1.2. Сутність управління інноваціями 7 1.3. Інноваційна діяльність і її вплив на економічний розвиток країн 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВА 12 2.1. Структура інноваційного потенціалу підприємства 12 2.2. Підходи до управління інноваціями на підприємстві 16 2.3. Ефективність управління інноваціями на підприємстві 18 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НОВОВВЕДЕННЯМИ 23 3.1. Вибір стратегії інноваційної діяльності 23 3.2. Комплексне забезпечення інноваційної діяльності підприємства 25 3.3. Оцінка ефективності впровадження інновацій на підприємствах 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 39

Оцінка інвестиційної стратегії підприємства і управління діяльністю

Вступ 4 1. Теоретичні дослідження інвестиційної стратегії на підприємствах 6 1.1 Необхідність інвестиційної стратегії підприємства 6 1.2 Процес управління інвестиційною стратегією на підприємстві 9 2. Аналітичні дослідження стратегічної діяльності ВАТ «Назва» 12 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 12 2.2 Оцінка ефективності інвестиційної стратегії 14 3. Аналіз сучасного стану, проблеми інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств України в 2008-2009 роках та шляхи їх вирішення 20 Висновки 27 Список використаної літератури 28

УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ

Вступ 1 1. Основи управління формуванням прибутку підприємства 4 1.1. Економічна сутність прибутку та особливості формування 4 1.2. Рентабельність підприємства та її визначення 7 1.3. Зміст і завдання управління формуванням прибутку 12 2. Управління формуванням прибутку підприємства 24 2.1. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 24 2.2. Формування прибутку від операційної діяльності 26 2.3. Формування прибутку від фінансово-інвестиційної діяльності 28 3. Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення 43 3.1. Аналіз прибутковості підприємства від операційної діяльності 43 3.2. Аналіз рентабельності підприємства 52 3.3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 59 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64 ДОДАТКИ 64

Інноваційна політика: Методи обґрунтування та використання в діяльності АТ.

Вступ 3 І Сутність поняття інноваційної політики 7 1.1 Сутність понять: інновація, інноваційні нововведення 7 1.2 Державна інноваційна політика України і її вплив на діяльність підприємств 14 1.3 Визначення цілей та стратегій 22 1.4 Інноваційний проект як шлях впровадження інноваційної політики і стратегії 29 1.5 Особливості обґрунтування та вдосконалення інноваційної політики 35 ІІ Аналіз господарської та інноваційної діяльності ЗАТ „...” 45 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 45 2.2 Аналіз зовнішнього середовища діяльності підприємства 47 2.3 Аналіз господарської діяльності підприємства 55 2.4 Аналіз інноваційної діяльності підприємства 62 ІІІ Обґрунтування та впровадження інноваційної політики в ЗАТ „...” 66 3.1 Розрахунок впровадження інноваційного проекту і управління якістю та конкурентоспроможністю послуг 66 3.2 Оцінка ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту 76 3.3 Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 80 Висновки та пропозиції 87 Література 90 Додатки

Головні складові інвестиційної політики підприємства. Розробка іновації в системі управління маркетингом на базі підприємства за матодикою АВС (ФВА). Досягнення конкурентних переваг від впровадження нового продукту

Вступ 3 Розділ 1. Головні складові інвестиційної політики підприємства 6 1.1. Розробка нового товару чи послуги та методика розробки інновації 7 1.2. Факторний аналіз впливу на інноваційну політику 15 1.3. Вибір інвестиційно-інноваційної стратегії діяльності підприємств 18 Розділ ІІ Розробка іновації в системі управління маркетингом на базі підприємства за матодикою АВС (ФВА) 22 2.1. Підготовчий етап ФВА 22 2.2. Розрахункова частина аналізу системи управління 28 2.3. Шляхи удосконалення системи управління за методом контрольних запитань 32 2.4. Економічний ефект від впровадження інноваційної системи управління 34 Розділ ІІІ Досягнення конкурентних переваг від впровадження нового продукту 36 3.1. Шляхи подальшого розвитку інноваційної системи управління в рамках фінансово-промислової групи 36 3.2. Формування ФПГ та виконання інновації в стратегії управління на дії 39 Висновки 42 Додаток 44 Список використаної літератури 48

Формування інноваційних стратегій підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування та реалізації інноваційних стратегій підприємства 5 1.1. Сутність понять "стратегія" та "інноваційна стратегія” 5 1.2. Основні підходи у формуванні та реалізації інноваційної стратегії 9 2. Аналіз сучасного стану формування і реалізації інноваційної стратегії на підприємстві ВАТ "Гермес" 20 2.1. Основні напрямки економічної діяльності ВАТ "Гермес" 20 2.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ВАТ "Гермес" 23 2.3. Стратегічні прогалини ВАТ "Гермес" 31 3. Обґрунтування шляхів впровадження та реалізації інноваційної стратегії на ВАТ "Гермес" 41 Висновки 53 Список використаної літератури 57

Управління організаційною діяльністю підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Інноваційна діяльність як об’єкт управління 5 1.2. Характеристика організаційних форм інноваційної діяльності підприємства 10 1.3. Нормативно-правове забезпечення інноваційної діяльності підприємств 13 РОЗДІЛ II 21 ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ «NEWCONNECTION» 21 2.1. Аналіз стану інноваційної діяльності ВАТ «Newconnection» 21 2.2. Особливості організації інноваційної діяльності на ВАТ «Newconnection» 31 2.3. Дослідження факторів впливу на інноваційну діяльність на ВАТ «Newconnection» 36 РОЗДІЛ III 41 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 41 3.1. Оцінка ефективності інноваційної діяльності ВАТ «Newconnection» 41 3.2. Виявлення альтернативних джерел фінансування на реалізацію інноваційних проектів 45 3.3. Рекомендації щодо вдосконалення організації інноваційної діяльності на підприємстві 59 ВИСНОВКИ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75 ДОДАТКИ 80

Теорія: формування інноваційного потенціалу організації (підприємства). Практика: дайте характеристику двом основним моделям інноваційного процесу - на рівні держави та рівні підприємства. Розгляньте основні чинники, що визначають темпи і масштаби дифузії нововведень на макрорівні та визначте їх етап і тенденції змін для України.

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НОВОВВЕДЕННЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Структура інноваційного потенціалу підприємства 4 1.2. Фактори інноваційної діяльності в галузі 8 1.3. Стан виробництва та ефективність науково-технічних розробок у тваринницькій галузі підприємства 10 1.4. Ефективність існуючої системи управління інноваційною діяльністю на підприємстві 12 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НОВОВВЕДЕННЯМИ 15 2.1. Визначення та обґрунтування потреб у м’ясних виробах 15 2.2. Вибір стратегії інноваційної діяльності 16 2.3. Комплексне забезпечення інноваційної діяльності підприємства 17 2.4. Методи стимулювання інноваційної діяльності підприємства 20 2.5. Оцінка ефективності впровадження інновацій в підприємстві 22 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Напрямки вдосконалення інноваційної діяльності підприємств в умовах сучасної України

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління інноваційною діяльності підприємства 4 1.1 Економічна сутність інноваційної діяльності підприємств 4 1.2 Види інноваційної діяльності та управління нею 6 1.3 Інформаційне – правове забезпечення інноваційної діяльності підприємства 9 2. Оцінка ефективності управління інноваційною діяльностю ЗАТ “БУДІНВЕСТ” 12 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 12 2.2 Оцінка джерел фінансування інноваційної діяльності 15 2.3 Оцінка ефективності реалізації інноваційного проекту 20 3. Напрямки вдосконалення інноваційної діяльності підприємств в умовах сучасної України. 24 Висновки 27 Література 29