институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Управління життєвим циклом інновації.

Предмет: Менеджмент організацій / Менеджмент промислових підприємств
Вид работы: Курсова робота
План работыВступ
Управління життєвим циклом інновації.
Висновки
Література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Основні етапи і характеристика життєвого циклу іновацій та методи управління ЖТ

1. Основні етапи і характеристика життєвого циклу інновацій та методи управління життєвим циклом інновації 3 1.1. Характеристика життєвого циклу інновацій та його основні етапи 3 1.2. Методи управління життєвим циклом інновації 5 2. Дослідження складових інноваційного потенціалу 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Управління життєвим циклом туристичного продукту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 6 1.1. Товарна політика туристичного підприємства та її складові 6 1.2. Сутність концепції життєвого циклу товару 9 1.3. Управління життєвим циклом туристичного продукту 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЗВА" 23 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "НАЗВА" 23 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства "НАЗВА" 25 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства "НАЗВА" 37 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ ТУРІВ І ЙОГО НАЗВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ 50 3.1. Аналіз життєвих циклів туристичного продукту "НАЗВА" 50 3.2. План вдосконалення асортименту на основі концепції життєвого циклу 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 78 бакалавр

Механістичні організаційні структури управління. Взаємозв’язок між життєвим циклом товару і стратегією розвитку фірми

Вступ 1. Механістичні організаційні структури управління 2. Проаналізувати взаємозв’язок між життєвим циклом товару і стратегією розвитку фірми Використана література

Контрольна робота з менеджменту туристичної галузі

ЗМІСТ 1. Менеджмент гостинності 3 2. Управління життєвим циклом туристичного продукту 6 3. Мотивація подорожей 9 Література 13

УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 5 1.1. Сутність концепції життєвого циклу туристичного регіону 5 1.2. Характеристика етапів життєвого циклу туристичного регіону 10 1.3. Сутність управління життєвого циклу туристичного регіону 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 19 2.1. Характеристика ресурсного потенціалу Київського регіону 19 2.2. Характеристика туристичних потоків Київського туристичного регіону 23 2.3. Аналіз інфраструктури Київського туристичного регіону 30 РОЗДІЛ 3. РОЗПОДІЛ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РЕГІОНУ 41 3.1. Прогноз розвитку кривої життєвого циклу Київського регіону 41 3.2. Пропозиції щодо розвитку туристичного регіону згідно його стадії життєвого циклу 46 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 68

Контрольна робота товарознавство

ЗМІСТ 1. Асортимент товарів, виробничий і торгівельний асортимент 3 2. Взаємозв’язок споживчих властивостей з життєвим циклом товарів 12 3. Товарний знак, порядок його реєстрації та використання 21 Список використаної літератури 29

Сутність операційного циклу. Методи управління операційним циклом

Вступ 3 1. Сутність операційного циклу 5 2. Фактори, що визначать довжину та структуру операційного циклу підприємства 15 3. Методи управління операційним циклом 20 Висновки 26 Література 28

Інтелектуальні інвестиції та інновації

Зміст 1. Інтелектуальні інвестиції та інновації 2 2. Управління інвестиційними ризиками 8 Література 14

Інтелектуальні інвестиції та інновації

Зміст 1. Інтелектуальні інвестиції та інновації 2 2. Управління інвестиційними ризиками 8 Література 14

Ринковий механізм впровадження інновацій

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ 5 1.1. ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ІННОВАЦІЇ 5 1.2. СУБ’ЄКТ ІННОВАЦІЇ: ПІДПРИЄМСТВО, СПОЖИВАЧ, ДЕРЖАВА. 7 1.3. ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ 13 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ ТА ЇЇ СКЛАДОВІ 17 2.1. ПОНЯТТЯ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ 17 2.2. СКЛАДОВІ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ. 18 2.3. ДЕРЖАВНІ ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА АКТИВІЗАЦІЮ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 22 РОЗДІЛ 3. ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ. 25 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТОК А 38

Фактор часу і періоди функціонування підприємств

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи фактору часу та періодів функціонування підприємств 5 1.1 Поняття, економічні властивості та функції часу 5 1.2 Сутність та процес обліку фактору часу 8 1.3 Проблеми та перспективи розвитку підприємств України 12 1.4 Періоди функціонування: життєвий цикл підприємства 17 Розділ 2. Дослідження процесу функціонування ВАТ «...» на основі фактору часу 24 2.1 Характеристика об’єкту дослідження 24 2.2 Аналіз механізму управління життєвим циклом ВАТ «...» 28 2.3 Оцінка фактору часу на ВАТ «...» при впровадженні інвестиційного проекту 31 Розділ 3. Розробка пропозицій щодо вдосконалення функціонування підприємств з урахуванням фактору часу 34 3.1 Розрахунок загального індексу життєвого циклу підприємства 34 3.2 Основні заходи підвищення ефективності функціонування ВАТ “...” на основі використання матеріальних ресурсів підприємства 37 Висновки 40 Список використаної літератури 42 Додатки 44

Інновації як об'єкт інвестиційного процесу

1. Суть інновації та іноваційної діяльності підприємства 3 2. Інновації як об'єкт інвестиційного процесу 5 Література 14

Управління інноваційним процесом на підприємстві

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти інноваційного менеджменту організації 7 1.1. Сутність і зміст інноваційного менеджменту 7 1.2. Інновації в організації як необхідна складова управління бізнесом 13 1.3. Основні підходи до розробки інновацій підприємства 15 Висновки до розділу 1 24 Розділ 2. Управління інноваційним процесом на підприємстві ТОВ "Ваш стиль" 27 2.1. Загальна характеристика підприємства 27 2.2. Особливості прийняття рішень про інновації на підприємстві 46 2.3. Розробка інновації на підприємстві 57 Висновки до розділу 2 74 Розділ 3. Удосконалення системи розробки інноваційних рішень 77 3.1. Світовий досвід прийняття інновацій 77 3.2. Врахування світових тенденцій прийняття інновацій на підприємстві та їх ефективність 80 Висновки до розділу 3 91 Висновки 93 Список використаної літератури 96 Додатки 102

Розробка інноваційних пропозицій. Практичне застосування інновації для зміцнення ринкових позицій фірми

Вступ 1. Актуалізація ринкового сектору, вибір пріоритетного напрямку інноваційних пропозицій 2. Організація інноваційного процесу 2.1. Алгоритм інноваційного процесу 2.2. Використані методи генерації інноваційних пропозицій 3. Розробка інноваційних пропозицій 3.1. Обґрунтування потреби та можливості інновації у конкретному ринковому секторі 3.2. Сутність та зміст групи особистих інноваційних пропозицій 3.3. Економічна оцінка прибутковості інновацій 3.4. Оцінка ринкових якостей інновації 4. Практичне застосування інновації для зміцнення ринкових позицій фірми 4.1. Впровадження інновації в умовах малого підприємства, підрозділу, відділу. 4.2. Організація інноваційної поведінки у фірмі, підрозділі при роботі з клієнтами Заключення Список використаної літератури

Інноваційний менеджмент

План Вступ 3 1. Вибір пріоритетного напрямку пошуку інноваційних пропозицій 4 2. Організація інноваційного процесу 5 2.1. Алгоритм інноваційного процесу. 5 2.2. Використані методи генерації інноваційних ропозицій. 7 3. Розробка і втілення інноваційних пропозицій 9 3.1. Обґрунтування потреби інновацій і оцінка ринкових якостей інновації 9 3.2. Економічна оцінка прибутковості інновації 11 4.Практичне застосування інновації для зміцнення ринкових позицій 16 Висновки 18 Література 20